Ketterä on solminut kolme uutta pelaajasopimusta. Joukkueen mukana keväästä saakka harjoitelleet, ja syksyn harjoitus- ja Cup-otteluissa pelanneet hyökkääjät, Henry Karjalainen, Sebastian Sjöholm ja Mikko Haaparanta liittyvät Ketterän sopimuspelaajiin.
Henry Karjalainen, 23, on SaiPan kasvatti. Viime kaudella Karjalainen pelasi Ketterässä viisi Mestis ottelua ottelua ilman tehopisteitä. Pääosan kaudesta Karjalainen edusti Kotkan Titaaneja Suomi-Sarjassa, jossa hän pelasi yhteensä 24 ottelua tehoin 13 18=31. Karjalainen on urallaan pelannut 11 liigaottelua SaiPan paidassa.
Sebastian Sjöholm, 22, on Ketterän oma kasvatti. Hän siirtyi C-ikäisenä Lappeenrantaan, ja on viimeiset seitsemän kautta edustanut SaiPaa C, B ja A-junioreissa. Viime kaudella hän kävi pelaamassa kaksi ottelua Mestistä Ketterässä. Sjöholm on urallaan pelannut 8 liigaottelua SaiPassa.
Mikko Haaparanta, 21, on Ketterän oma kasvatti. Hän on kolme edellistä kautta pelannut Nuorten Mestistä Ketterässä. Viime kaudella 39 ottelussa Haaparanta viimeisteli tehopisteet 31 28=59. Viime kaudella Haaparanta pelasi myös yhden ottelun Mestiksessä.
Kaikki nyt solmitut sopimukset kattavat kauden 2018-2019.
Näiden sopimusten myötä nostaisin Ketterän viimeistään nyt vahvimpien mestariehdokkaiden joukkoon.
Ketterälle isoja kaloja!!
MestisBonggi
1
139
Vastaukset
- SS-seuraaja
Ketterä on ollut todella voimissa ja saapa nähdä miten käy pudotuspelien aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811315
- 827649
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505656- 765625
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764868Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334233- 483086
- 363014
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412555- 402470