Halu paljastella

Big-tiedätkyllä

Uskaltaako joku sano kokemuksia xchat.fi palvelusta? Siellä sais vissiin luvan kanssa paljastella muille chattaajille. Kkiihottais ajatus.

20

1070

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pervoako

      Itseä kiinnostaisi tilanne,että kävelyllä jossain Hesan lähimetsikössä muhkeamuotoisen 40v vaimoni kanssa ja 'törmäisimme' paksu/kookaskaluiseen paljastelijaan... Olisi upeaa nähdä vaimon reaktiot,kun itsellä vaatimaton...

      • Pervoako

        Eipä sitten ketään idean kehittely kiinnostanut...?


    • nius

      Pari kuukautta sitten minulle kävi niin, että ollessani lähialueen metsäkallioilla nakuilemassa ja runkkailemassa niin en huomannut, että toimintaani seurasi pariskunta varsin suurella mielenkiinnolla. Huomattuani heidät lopetin, mutta sain pyynnön jatkaa, jos mahdollista joten jatkoin.

      • NahatonHki

        Olisihan tällaiseen mukava törmätä,kun muhkeamuotoisen 40v vaimon kanssa kävelyllä...


      • nius

        Järjestelykysymys vain eli infoa josko vielä kiinnostaa niin järjestellään tilanne !


      • NahatonHki
        nius kirjoitti:

        Järjestelykysymys vain eli infoa josko vielä kiinnostaa niin järjestellään tilanne !

        No mitenkä yhteys? Sulla sähköpostia?


      • nius

        Täällä kun ei voi hakea seuraa tai ainakaan infota yhteyksiä niin on vierailtava muilla sivuilla. xchatin kautta löydät yhteyteni eli nm.eacore ja voidaan sopia jatkosta.


    • chatchatchaa

      xchatissä ei ole ruuhkaa :D, toisin kuin livechat.fi

    • paikan-valinta

      Nuo aiheeseen liittyvät chatit tai tiedetyt paikat luonnossa jonne smanhenkiset suuntaavat tai swingerimestat jne., jossa kaikki tietoisesti ja vapaaehtoisesti sinne hakautuvat eroottiset asiat mielessä on ok.

      Sitten on kokonaan oma sairas lukunsa kun itsensä paljstelijat, yleensäkin miehet, jotka pakottavat puuhansa toisille / ulkopuolisille heidän tahtomattaan, naisille, miehille ja jopa perheille ja lapsille.

      • Pervoako

        No kyllä se yksittäinen kookaskaluinen esittelijä olisi ok,
        kai vaimokin ihmettelisi tai alkaisi epäilemään,jos useampi mies kullit esillä... no,vähintään homopippaloiksi...


      • paikan-valinta
        Pervoako kirjoitti:

        No kyllä se yksittäinen kookaskaluinen esittelijä olisi ok,
        kai vaimokin ihmettelisi tai alkaisi epäilemään,jos useampi mies kullit esillä... no,vähintään homopippaloiksi...

        Yksittäisyys ei muuta sitä tosiasiaa, että seksuaalisen toiminan tavalla tai toisella toisille pakottaminen ei ole ainoastaan valtaväestön silmissä sairaaloisuudeksi luokiteltua vaan parhaimmillaan myös juridisiin seuraamuksiin johtavaa.

        Seksuaalisen toiminnan tulee tapahtua vain aikuisten ja siihen vapaaehtoisesti yhteisillä sopimuksella ryhtyvien kesken.


      • Pervoako
        paikan-valinta kirjoitti:

        Yksittäisyys ei muuta sitä tosiasiaa, että seksuaalisen toiminan tavalla tai toisella toisille pakottaminen ei ole ainoastaan valtaväestön silmissä sairaaloisuudeksi luokiteltua vaan parhaimmillaan myös juridisiin seuraamuksiin johtavaa.

        Seksuaalisen toiminnan tulee tapahtua vain aikuisten ja siihen vapaaehtoisesti yhteisillä sopimuksella ryhtyvien kesken.

        Kyllä silti haluaisin järjestää tilaisuuden,jossa vaimollani olisi mahdollisuus edes nähdä kookas ja paksu aikamiehen elin!


    • Kyllä sinä vissin saat laitta kuva sinusta siellä anna.fi siellä seksisivulle eli?

      • Katso bdsm baari minun galleria,siellä minulla on 24 kuvat minusta kun paljastan minua!Minun nimeni siellä on masokistimies!


      • Se oli 20 kuva per sivu,siis 20 ensimmäinen sivu ja neljä kuvaa toinen sivu!


    • Ei-näkynyt-enempää

      Vain viisi

      • Minulla on galleria siellä muistaakseni 24 kuva kaksi sivua jika on 10 per sivu ja kolamas sivu 4 kuva mutta kun olet katsonut yksi kuva,älä paina seuraava kuva,silloin tule mitä tahansa ylös!Jouduit aina peruuttaa alusta ja ottaa seuraava kuva!


      • Se oli 20 kuvaa per sivu!Siis 20 kuvaa ensimmäinen sivu ja 4 kuvaa toinen sivu!


      • Sinä pitä käydä sisään minun galleria siellä!Tuo etsivulla on ainoastaan viisi kuvaa!


      • Kuka sinä olet joka katsoit ne viisi kuvaa?Toivon että olet joku vapaa nainen!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe