Paha mieli tästä kaikesta

päästänkö_irti

Todella huono olo itselläni. Kun tietäisi, mitä mies sinä ajattelet? Menikö tämä niin kuin halusit vai mitä haluat?

32

2846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päästäirti

      täällä ei ole miehiä. Pelkkiä naisia. Lopeta ikävöinti.

      • Elluhalloyb

        Just näin..
        Vain naisia...👅👁👁


    • Omalta_kohdalta

      Onhan tuo mieli ollut aina välillä maassa. Kaikki meni kyllä alusta alkaen jotenkin pieleen.

    • katsetyhjyteen

      Mistä kaikesta ? Ainakin kohdallanni olin avoin puhumaan ja tutustumaan. Oli kyllä sellainen olo etten uskaltaisi, mutta haluasin ja haluuan edelleen, että meillä olisi jokin yhteys. Jäi kuitenkin epäselväksi mikset kuitenkaan halunut selvitellä tätä.

      • OletDeletoituElämästäni

        Miksi yrittää analysoida tappiota, joka ei johdu minusta itsestäni? Turhaa vatulointia. Mulla on parempaakin tekemistä.


      • KuumottavaKuu

        Haluan edelleen. Mutta iskit liian kovaa, siitä etäisyys. Pelko ajanut eroon sinusta, silti ikävöin ja toivon. Mutta, miksi tutustua kun esteitä vaan liikaa. Jos edes näkisi jossain muualla....


      • Liianpaljonperhosia

        Esteitä on. Eikö ne ole tarkoitettu ylitettäviksi?


    • enhalunnutnäin

      Ei tietenkään mennyt niin kuin olisin halunnut. Enhän olisi tänne eksynytkään jos olisi mennyt niin kuin halusin. Minullakaan ei ole ollut tämän suhteen mitenkään kovin hyvä mieli, mutta olen vain ajatellut että mitäpä minä sinua tällä vaivaamaan jos sinä satut olemaan tämän suhteen jo hyvässä tilassa.

      • päästänkö_irti

        Kaikkea muuta kuin hyvässä tilassa..... Oli hyvin lähellä, etten lähettänyt viestiä hänelle, kun asia vaivannut mieltä aivan liikaa. Menneitä tapahtumia punnittuani tulin kuitenkin siihen tulokseen, että hän lienee asian kanssa sinut ja varmasti unohtanutkin kaiken enkä oikeasti merkinnyt mitään hänelle. Ähh.. Vastaus itselleni, pitää siis päästää irti.


      • eikukaantäällätiedä
        päästänkö_irti kirjoitti:

        Kaikkea muuta kuin hyvässä tilassa..... Oli hyvin lähellä, etten lähettänyt viestiä hänelle, kun asia vaivannut mieltä aivan liikaa. Menneitä tapahtumia punnittuani tulin kuitenkin siihen tulokseen, että hän lienee asian kanssa sinut ja varmasti unohtanutkin kaiken enkä oikeasti merkinnyt mitään hänelle. Ähh.. Vastaus itselleni, pitää siis päästää irti.

        Mieti nyt, kyselet joltain anonyymeiltä vastauksia kysymykseesi.

        Jos et ole päästänyt vielä irti etkä halua päästää niin laita viesti. Sitten se selviää.

        Jos taas olet varma että haluat päästää irti etkä halua yrittää miehen kanssa tai tutustua (en tiedä teidän tilanteesta niin arvailen missä vaiheessa olette) niin älä laita viestiä.

        Mutta täällä kenenkään on mahdoton sanoa mitä sinä merkitsit hänelle tai onko hän unohtanut.


    • ikävöiväkävelijä

      Minä haluaisin keskustella kanssasi asiat auki. Koska on tunteita paljon sinua kohtaan. Edellyttäen että olisit hän.?

      • paiskooovia

        Mut ku ei osaa keskustella, kun osaa vaan mykkäillä, mököttää ja vetää herneen nenään ihan mistä vaan. Ja ku alkaa menee huonosti, niin uutta usvaan vaan putkeen, kyllä tulijoita riittää, turha ikävöidä yhtään ketään.


    • Eisinnepäinkään

      Ei mennyt sinnepäinkään, päin helvettiä meni. Jos haluat jotain tehdä erilain niin soitat tai laitat viestiä minulle. Jäi ainakin karvas paskamaku itellä suuhun sun touhuista.

      • Niinvainoletmieless

        Tein todella törkeesti. Mut teitkö sinäkin, kostoksi?


      • enkostanut
        Niinvainoletmieless kirjoitti:

        Tein todella törkeesti. Mut teitkö sinäkin, kostoksi?

        En ole kostanut mitenkään, enkä ajattele sellaista ollenkaan. Vihanpito ei johda mihinkään.


    • Tähtisieluraksuttaa

      Sama täällä, huono olo, paha olo.
      :(
      Valomajakkana haluaisin olla

    • lglglgc

      Mikään ei ole mennyt niinkuin minä haluan.

    • saispatietää

      Samaa olen pohtinut yhden miehen suhteen.

    • Samatäällä

      Paha mieli oli pitkään kaikesta, oli vaikea ymmärtää.

      • taidepiirustus

        Hyvä mieli tulee sellaisesta jos luulee tekevänsä toisen mielen hyväksi, mutta tee tuollainen taideteos:

        pienet ympyrät missä pyöritään
        on myös suuret neliötkin
        perustavanlaatuiset suuntaviivatkin on
        erittäin villit kuviotkin


        Andy Warhol -tyyppinen taidepiirustus A4-paperille tuosta.


      • tuossavastapiirustus

        Aika moinen suunitelma tuossa sinulla, sano!


    • Pieleenmenee

      Heitänpä nyt viillin ajatuksen tähän.
      Mitäs jos on todella hyvännäköiset mies ja nainen, ovat kiinnostuneet toisistaan. Olisi tulossa sellasta ilotulitusta et kukaan ei ole viel nähnyt, siis heidän suhteesta? :)
      Mutta kun tänä päivänä on kilpakosijoita, kateellisia, yleensäkin vihaisia ihmisiä ja sit viel molemmat ovat ujoja/epävarmoja toisistaan?
      Kun ihmiset alkavat olla tietoisempia toisistaan niin kahden täydellisen liitto on kateellisten panettelema heti alkuun?

      • Hankkikaaelämää

        Komppaan tätä. Tuttuja tunteita. Ja huvittaa ulkopuolisten ihmisten reaktiot.


      • Mitäsinäsittenteet

        Mutta niinpä sinäkin "hankkikaaelämä"-ihminen hengaat ja kommentoit täällä yhdentekeviä. Kenen pitäs nyt hankkii ja mitä?


    • PäästäisinIrtiJosVoisin

      Mulla on ollut paha mieli heti siitä lähtien kun tulit takaisin elämääni. Ei siksi, että vihaisin sinua vaan siksi, että välitän sinusta. Olisit vain pysynyt poissa niin ei tarvitsisi jatkuvasti ajatella sinua.

      • Unarinluusuaohitettu

        Pyyhkissiin pahan mielesi paremmaksi heti, kun vain olisin lähempänä. Välittäminen on molemminpuolista - juttelisimmeko asiat selviksi, jotta tietäisimme kumpikin elämämme parantuvan. Enemmästä en osaa sanoa, mutta molemmilla olisi yksi kuuntelija, jonka ajatuksia ei tarvisi arvailla. Mikään ei tuottaisi tuskaa, kun sopisimme puhuttavan suoraan ja täysin rehellisesti loukkaamatta ja loukkaantumatta.


    • kunhaluaisinauttaa

      Ikäviä asioita tuollaiset tyttöjen huonot olot, vaikka minäkin kuinka yrittäisin auttaa tekemällä ajatuksia positiivisemmaksi, en onnistu.

    • pitkäparisuhdeloppui

      Ei se ole vain tyttöjen ongelma. Olen aikuinen mies jo vähän liiankin aikuinen ja ponnistelen samojen asioiden kanssa.

      Minun oli pakko lähteä.
      En lähtenyt kenenkään toisen perään vaan lähdin vain siksi että jokainen päivä oli hirveää vääntämistä. Olin ihan loppu ja viittä vaille räjähdystä. Onneksi lähdin päivää ennen kun se räjähdys olisi tapahtunut.

      Yritin niin monesti sanoa;"tämä ei käy", mutta asiaa pidettiin vitsinä. Sitten pakkasin tavarani ja olen nyt kaukana.

      Mutta kysymys on kaiken ikävän keskellä: "miksi et uskonut tuntemuksiani?" Miksi kuvittelit etten ole tosissani ja jatkoit vain, ja aina vain? Ääripisteseen asti?
      Asia oli niin mahdoton.

      Jospa asia oli niin, että halusit asian menevän näin?
      Aika julmaa.
      Ensin vuosia henkistä painostusta ja kylmyyttä ja sitten vain odotit että lähden. Ja vielä kehtaa lähetellä loukkaavia viestejä.

      • ilmannimmaria

        Voi että. Tämä on se missä elän. Ennen räjähdystä. Hyvin kirjoitit. Kiitos


      • pitkäparisuhdeloppui
        ilmannimmaria kirjoitti:

        Voi että. Tämä on se missä elän. Ennen räjähdystä. Hyvin kirjoitit. Kiitos

        Kiitos itsellesi. Emme ole yksin tuntemustemme kanssa ja onneksi voimme vaihtaa kokemuksia.


    • epävarmuustuhoaa

      Älä päästä irti.Pohdiskelusi viittaa siihen että sinulla on vielä tunteita kumppaniasi kohtaan.Ilmeisesti asiat eivät menneet niin kuin oletit.Entä jos hänkin pohtii samaa.Ole rohkea,niele ylpeytesi ja kysy.

    • eikätäällä

      Jos kysyt niin vastaan. Henkilökohtaisesti.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      0
      1055
    Aihe