Kurahousut

kurapoju

Tuolla alempana kun keskusteltiin muovihousuista, nousi muisto mieleen. Olen syntynyt 60-luvun alussa jolloin meillä lapsilla oli useimmiten kurahousutt. Muovia kai nekin, kerniksi kutsuivat materiaalia. Muistan kuinka tykkäsin tuosta materiallaista ja pieni pojan pippelini nousi seisomaan useimmiten, ensi muistot jostain 5-vuotiaasta.
Kun olin yksin, laitoin usein kurahousut ilman alushousuja ja silloin Aina pippelin jöpötti ja tuntui hyvältä.
Viimeisen kerran löysin nämä kurahousut joskus 10 vuotiaana ja taas alushousut pois, juuri ja juuri sain ne mahtumaan. Mitään siemensyöä en tietenkään saanut, mutta kiimainen olo oli lapsella!
Vieläkin haluaisin löytää sellaiset jostain.

38

3656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurahousu

      Olen samaa ikäluokkaa ja housuja löytyy "Farmer rain" firmasta

      • Anonyymi

        Ne on upeita kiiltäviä ssuja tolla firmalla ; )
        Pääsisipä vaan ihailee ja koskettelee 53 ukm hesasta...


    • Kurishousut

      Muistan kanssa muoviset kurikset ja miten ne tuntui hyvältä päällä.

      • ropisee

        Lappeenrannan alueella asiasta kiinnostuneita.


    • Kontiofani

      Aloittajalla hyvä kuvaus fetissistä, joka todistaa fetissien olevan suunnilleen synnynnäisiä. Ainakin ensimmäiset seksuaaliset kokemukset liittyvät useimmiten fetissiin. Tämä tietenkin niillä, joilla sattuu jokin fetissi olemaan. Tuo kuvaus: "Mitään siemensyöksyä en tietenkään saanut, mutta kiimainen olo oli lapsella" kuvaa hyvin tunnetta. Ei oikein tiedetä, mistä on kyse, mutta tuntuu jännältä ja erikoiselta. Ei siis mikään ihme, että jo varhaislapsuudessa saadut voimakkaat kokemukset jonkin tietyn "taikaesineen" läsnäollessa jäävät voimakkaasti mieleen koko loppuelämäksi. Vaikka fetissien kirjo voi iän myötä kasvaa ja osin muuttuakin, lapsuuden alkufetissi on useimmiten se ""oikein", voimakkain ja rakkain.

      • Anonyymi

        Muistan selvästi, miten jo pikkupoikana ennen kouluikää, saatuani uudet mustat kumisaappaat, halusin nukkua ne jalassa yön yli. Nuuhkin kontioiden tuoksua ja pyysin kavereitakin nuuhkimaan kontioitani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan selvästi, miten jo pikkupoikana ennen kouluikää, saatuani uudet mustat kumisaappaat, halusin nukkua ne jalassa yön yli. Nuuhkin kontioiden tuoksua ja pyysin kavereitakin nuuhkimaan kontioitani.

        Olin kansakoulun ekalla tai tokalla kun sain uudet Kontiot. Koska ne olivat kalliit niin ne ostettiin saman tien reilulla kasvuvaralla. Saappaat olivat todella isot ja kiiltävät ja niistä lähti voimakas kumin tuoksu. Olin jo pitkään halunnut Kontioita ja ihaillut niitä isommilla lapsilla. Kun vihdoin sain omat Kontiot käytin niitä lähes päivittäin ja esittelin niitä kavereilleni.


      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus. Juuri noin on käynyt minullekin, jo ennen kouluikää tykkäsin kuravaatteista ja niiden aiheuttamasta tunteesta. Aina kun minulle puettiin kuravaatteet ja kumisaappaat se tuntui jotenkin ihmeellisellä tavalla hyvältä. Kuravaatteet olivat paksut ja kankeat, housut ylettyivät korkealle kainaloihin ja leuan alle, takissa oli iso huppu johon sade ropisi. Jalassa oli tietenkin mustat ja isot Kontiot. Täydessä varustuksessa oli kaksijakoinen olo, toisaalta niitä ei saanut itse helposti pois ja niissä tuli kuuma, toisaalta oli suojassa. Innostuin kuravaatteista niin paljon että usein kysyin kotona saanko laittaa ne ulos mennessäni vaikkei ollut mitään tarvetta. Äiti totesi että laita jos haluat ja minähän halusin. Pihalla olinkin usein ainoa lapsi jolla oli kuravaatteet ja saappaat poutasäälläkin. Tämä lapsuuden alkufetissi on edelleen voimakkaana matkassa mukana.


    • Kurahousupoika

      Nyt kun tuli puhetta niin mullakin on muistoja niistä kura housuista. Mullakin oli jos vain mahdollista niin ne koipeeni ja ilman alkkareitani. Ne olivat viileet mun piliäni vasten mutta nopeesti ne lämmitti mun pilini. Ja kun äiteeni tai hoitajani saivat mut kiinni niillä oli alkkarit mukana kun ne tunsivat mut liian hyvin. Ja pojalta kura housut pois koivista ja alkkarit sille koipiin sekä kura housut sen päälle. Eli jo kakarana ollessanikin mulla oli fetis niihin kura housuihin.

      • moi kiinnostaisko sua peuhata toisen kuris miehen kans kaikkee kivaa.


    • moi kurahousupoika yhdyn sun nuoruuus kokemuksiin kurahousuista kokeilut ym ite kans en ymmärtäny sitä et miks pippeli nousee pystyyn kurahousuissa paljasta ihoo vasten ja sitä se on edelleenkin tosin nyt mälli lentää kuriksiin sadetakkiin kumppareille kurahanskat kädessä siinä sitä on jotain. niin tällästä juttua vois harrastaa toisen sadeasukaverin kans.

      • Anonyymi

        Hesasta kun löytyisi,olisi upeeta ainakin seurata em. leikkejä,osallistuakkin...
        Kyläkutsusta haaveileva 50v ukm


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hesasta kun löytyisi,olisi upeeta ainakin seurata em. leikkejä,osallistuakkin...
        Kyläkutsusta haaveileva 50v ukm

        moi kiva kun löytyy kaveri mut paikkaa en pysty järkkäämään no kesä on tulossa olisko se mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hesasta kun löytyisi,olisi upeeta ainakin seurata em. leikkejä,osallistuakkin...
        Kyläkutsusta haaveileva 50v ukm

        Jos tuota edellistä meinasit,niin oon sen verran ujo,etten mtn ulkotouhuja kehtaa,pitäs olla sisätiloissa rauhassa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuota edellistä meinasit,niin oon sen verran ujo,etten mtn ulkotouhuja kehtaa,pitäs olla sisätiloissa rauhassa...

        moi okei no mitäs sit keksitään et live onnnistuis


      • Anonyymi

        Kurahousut ja kumisaappaat toimivat minullakin samoin jo ennen kouluikää.


    • Anonyymi

      Tykkään pitää sukkahousuja kurahousujen alla. Ja kumisaappaat kruunaavat asun. Olo on autuas ja nautin. Fetissini pohjautuvat lapsuuden kokemuksiin, muistan miten jo pikkupoikana nautin sukkiksista ja kuriksista, eikä se tunne aikuisena ole muuttunut yhtään. Onko muita joilla samat fetissit?

      • Anonyymi

        Jo ennen kouluikää nautin kun minulle puettiin kuravaatteet ja kumisaappaat. Kurahousut olivat isot ja kankeat ja äiti veti ne aina mahdollisimman ylös aivan leuan alle ja kiristi olkaimet tiukalle niin että haaroista kiristi. Olo oli toisaalta turvallinen, toisaalta avuton kun en itse saanut niitä pois.


      • Anonyymi

        Sukkikset, kurahousut ja kumpparit olivat jo lapsena käytössä ja nautin niistä kovasti. Haluaisin edelleen olla se pikkupoika jolle äiti pukee ulos lähtiessä paksut sukkahousut kuravaatteiden alle ja jalkaan vielä isot kumisaappaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukkikset, kurahousut ja kumpparit olivat jo lapsena käytössä ja nautin niistä kovasti. Haluaisin edelleen olla se pikkupoika jolle äiti pukee ulos lähtiessä paksut sukkahousut kuravaatteiden alle ja jalkaan vielä isot kumisaappaat.

        Tuo teksti voisi olla minun kirjoittama. Minäkin haaveilen välillä olevani poika, joka joutuu pukemaan kuravaatteet, housut, saappaat ja hanskat, ja niiden alle paksut sukkahousut. Vastoin tahtoaan, mutta sittenkin salaa nauttien. Ja sisätiloissa poika joutuu olemaan sukkahosuissa muiden lasten nähden, mikä on kauheaa ja noloa, ja jostain syystä myös jännää ja kiihottavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukkikset, kurahousut ja kumpparit olivat jo lapsena käytössä ja nautin niistä kovasti. Haluaisin edelleen olla se pikkupoika jolle äiti pukee ulos lähtiessä paksut sukkahousut kuravaatteiden alle ja jalkaan vielä isot kumisaappaat.

        Kiinnostaa tietää minkälaisia kuravaatteita suinulla on? Minkälaisissa ja -värisissä sukkahousuissa viihdyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa tietää minkälaisia kuravaatteita suinulla on? Minkälaisissa ja -värisissä sukkahousuissa viihdyt?

        Kuravaatteita on monenlaisia, vanhaa Rukkaa ja uutta Farmerrainia ym. Isot kalastajan housut ja anorakki paksua kumia on suosikkini ja jalkaan tietenkin isot Kontiot. Ne pitää pukea niinkuin pikkupojalle eli housut tulevat anorakin päälle että olkaimet näkyvät ja housun lahkeet kumisaappaitten sisään niin että isot kumisaappaat (Kontiot 47) pääsevät komeasti esille. Sukkahousut ovat paksut yli 40 den ja mustat tai beiget.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo teksti voisi olla minun kirjoittama. Minäkin haaveilen välillä olevani poika, joka joutuu pukemaan kuravaatteet, housut, saappaat ja hanskat, ja niiden alle paksut sukkahousut. Vastoin tahtoaan, mutta sittenkin salaa nauttien. Ja sisätiloissa poika joutuu olemaan sukkahosuissa muiden lasten nähden, mikä on kauheaa ja noloa, ja jostain syystä myös jännää ja kiihottavaa

        Lapsuudestahan nämä kaikki taitavat juontaa. Se oli varmaankin se pakottaminen kun ei itse saanut päättää vaan aina määrättiin mitä päälle pannaan. Varsinkin kuravaatteet ja kumisaappaat olivat olevinaan jotenkin nolot ja nöyryyttävät, se taisi olla juuri se juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuravaatteita on monenlaisia, vanhaa Rukkaa ja uutta Farmerrainia ym. Isot kalastajan housut ja anorakki paksua kumia on suosikkini ja jalkaan tietenkin isot Kontiot. Ne pitää pukea niinkuin pikkupojalle eli housut tulevat anorakin päälle että olkaimet näkyvät ja housun lahkeet kumisaappaitten sisään niin että isot kumisaappaat (Kontiot 47) pääsevät komeasti esille. Sukkahousut ovat paksut yli 40 den ja mustat tai beiget.

        Kylläpä asulistasi saa minut innostuneeksi. Hienot kamppeet sinulla. Minulla muutamat sadehousut, mm. keltaiset Rukan kurikset ja sitten tummanvihrät kalastajamalliset henkseleillä. Saappaissa muutamat kontiot ja myös kahdenlaisia hai-saappaita. Sadettakkeja tietty. Sukkiksia on lähinnä peittäviä 40 den ja siitä paksumpia sileitä, valikoimassa myös puuvillaisia. Lempivärit harmaa ja eri ruskeat vaaleista beigestä espressoon. Ja mustat. Mutta myös punaiset ja siniset hienot


      • Anonyymi

        Juuri noin se meni minullakin. Jostain syystä kuravaatteet ja kumisaappaat tuntuivat jo ihan lapsena äärettömän kiihottavilta, vaikka ei ollut hajuakaan mistä oli kysymys. Aloin pikkuhiljaa nauttia siitä kun minulle puettiin ulos lähtiessä kuravaatteet ja jalkaan isot Kontio kumisaappaat. Nautin kun minulla oli ulkona paksusti vaatetta ja päällimmäisenä kuravaatteet ja saappaat. Tuo fiilis ei ole kadonnut mihinkään, edelleen nautin täydestä varustuksesta kun lähden esim. lenkille kovalla vesisateella.


      • Anonyymi

        Näkyy täällä olevan aika paljon kuriksiin ja kumppareihin innostuneita. Useimmilla homma näyttää alkaneen jo ennen kouluikää. Itsekin innostuin jo noin 5 vuotiaana kun minulle puettiin kuravaatteiden alle sukkahousut ja jalkaan kumisaappaat. Se oli jokin siinä tilanteessa kun itse ei saa päättää vaan äiti määrää että nyt kuravaatteet ja kumisaappaat kun lähdetään ulos. Siitä se lähti, sen ajan kansakoulussa ja oppikoulussa me lapset olimme sen verran kilttejä että toteltiin mitä kotona käskettiin eikä vaatteista kiukuteltu. Kumisaappaat ja sadevaatteet olivat ahkerassa käytössä kouluaikana kun koulumatkatkin kuljettiin kävellen. Meidän koulussa ei saanut jättää saappaita käytävälle joten tunneillakin oltiin kumisaappaat jalassa.


    • Anonyymi

      Lapsena jouduin myös käyttämään kurahousuja ja yleensä aina niiden alla sukkahousuja. Inhosin niitä molempia tuolloin. Eihän siinä leikeistä mitään tullut, kun päällä oli sellainen tönkkö muovipuku ja alla vielä niin paljon vaatetta, että kuuma oli jo paikallaan ollessa. Käteen vielä kurarukkaset, niin ei pystynyt tekemään mitään. Ennen kouluun menoa ne sukkahousut vaihtuivat pitkiin kalsareihin, jotka oli vielä pahemmat kuin ne sukkahousut. Ehkä jotenkin tästä johtuen itselle syntyi fetissi noihin sukkahousuihin. Mutta sukkahousuja on tullut käytettyä enemmässä ja vähemmässä määrin koko ikä. Kurahousuja en ole kaivannut vieläkään, ja kumisaappaat on pysynyt ihan vaan tilanteen vaatimana asusteena. Juuri muutama päivä sitten ulkona lumitöitä tehdessä pilkkihaalarien alla oli sukkahousut ihan käytännön syistä. Ei valu sukat saappaissa jalan alle, niinkuin normaali sukat tekee. Ja vaikka hikoilee, niin on miellyttävä olo, kun se nylon siirtää kosteutta pois iholta. Ja vaikka iho on hikinen, niin haalarit liukuu helposti pois päältä. Samasta syystähän ratamoottoripyöräilijät ja ihan HD-miehetkin ovat käyttäneet nahkapukujen alla sukkahousuja. Tai saattaahan sekin olla fetissi, mutta pystyy perustelemaan käytännön syillä.

      • Anonyymi

        Haluaisin olla mukana kun HD-mies riisuu nahkahousunsa ja paljastaa sukkahoususäärensö. Sukkikset kyllä monessa suhteessa käytännölliset. Siksi olen iloinen että juuri ne ovat intohimonin ja fetissini. Niitä voi käyttää ihan arjessa osana jokapäiväistä pukeutumista. Eri asia kurahousujen ja saappaiden kanssa. Niitä ei voi kiskoa ylle ihan joka käänteessä. Sukkahousut on minulla voimakas fetissi. Kun kokemus pohjautuu lapsuuteen, puen mielelläni erilaisia paksumpia puuvillaisia sukkiksia, jotka muistuttavat niitä 70-luvun kapistuksia joita minulle poikana puettiin. Toisaalta nautin myös ihan ohkasista nylonisista, esimerkiksi 20-40 denierin suloisista ihonvärisistä sukkahousuista. Joko kurahousujen alla tai sitten ihan sellaisinaan


      • Anonyymi

        Sama juttu, lapsena pirusti vaatteita ja päällimmäisenä paksut ja kankeat kuravaatteet ja isot kumisaappaat. Olo oli avuton kun ei aina ehtinyt vessaan ajoissa. Siitäpä äiti keksi laittaa minulle vaipat ulkoleikkeihin kuravaatteiden alle, muuten en enää vaippoja käyttänyt. Mutta nepä tuntuivatkin hyvältä, alimmaisena vaipat, sitten monta kerrosta vaatteita ja päällimmäisenä kuravaatteet ja kumisaappaat, rukkasia unohtamatta. Joskus kovalla sateella piti laittaa vielä sellainen kalastajan lakki, sydvesti. Tunne oli ristiriitainen, toisaalta hiki virtasi mutta oli suojassa sateelta ja toisaalta kuravaatteet hävettivät ja muut pilkkasivat, silti nautin olla täydessä varustuksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu, lapsena pirusti vaatteita ja päällimmäisenä paksut ja kankeat kuravaatteet ja isot kumisaappaat. Olo oli avuton kun ei aina ehtinyt vessaan ajoissa. Siitäpä äiti keksi laittaa minulle vaipat ulkoleikkeihin kuravaatteiden alle, muuten en enää vaippoja käyttänyt. Mutta nepä tuntuivatkin hyvältä, alimmaisena vaipat, sitten monta kerrosta vaatteita ja päällimmäisenä kuravaatteet ja kumisaappaat, rukkasia unohtamatta. Joskus kovalla sateella piti laittaa vielä sellainen kalastajan lakki, sydvesti. Tunne oli ristiriitainen, toisaalta hiki virtasi mutta oli suojassa sateelta ja toisaalta kuravaatteet hävettivät ja muut pilkkasivat, silti nautin olla täydessä varustuksessa.

        Mulla oli lapsena sadevaatteiden alla sukkahousut ja vaipat. tykkäsin kovasti ja silleen puen vieläkin, kun sadevaattet puen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli lapsena sadevaatteiden alla sukkahousut ja vaipat. tykkäsin kovasti ja silleen puen vieläkin, kun sadevaattet puen

        Voisitko kuvailla millanen on sun täys varustus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu, lapsena pirusti vaatteita ja päällimmäisenä paksut ja kankeat kuravaatteet ja isot kumisaappaat. Olo oli avuton kun ei aina ehtinyt vessaan ajoissa. Siitäpä äiti keksi laittaa minulle vaipat ulkoleikkeihin kuravaatteiden alle, muuten en enää vaippoja käyttänyt. Mutta nepä tuntuivatkin hyvältä, alimmaisena vaipat, sitten monta kerrosta vaatteita ja päällimmäisenä kuravaatteet ja kumisaappaat, rukkasia unohtamatta. Joskus kovalla sateella piti laittaa vielä sellainen kalastajan lakki, sydvesti. Tunne oli ristiriitainen, toisaalta hiki virtasi mutta oli suojassa sateelta ja toisaalta kuravaatteet hävettivät ja muut pilkkasivat, silti nautin olla täydessä varustuksessa.

        Hahah😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko kuvailla millanen on sun täys varustus.

        alla vaippa, sukkahousut ja sadehousut, sadetakki, saappaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        alla vaippa, sukkahousut ja sadehousut, sadetakki, saappaat

        Kiihottoava yhdistelmä. Noin minullakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottoava yhdistelmä. Noin minullakin

        Kuravaatteiden alle laitettiin aina paksusti vaatetta koska sateella ja muutenkin märkänä tulee kuulemma aina kylmä. Ensiksi vaipat ettei tartte kesken kaiken vessaan yrittää, sitten pitkät vanhan ajan alusvaatteet ja villapaita sekä villahousut. Sitten verkkaripuku ja jalkaan vielä parit villasukat. Ja päällimmäiseksi kuravaatteet ja jalkaan kumisaappaat, niin ja kurarukkaset ja joskus kovalla sateella vielä sydvesti päähän. Oli sellainen varustus ettei mitään mahdollisuutta olisi ollut vessassa käydä. Näissä kamppeissa oltiin sitten tuntikausia ulkona ja jos sade lakkasi ja aurinko alkoi paistamaan niin tuli kuuma.


    • Anonyymi

      Ei helvetti sitä häpeän tunnetta.

      Äidin vuorotyön vuoksi joudun koulun iltapäiväkerhon sijaan sellaiselle aika karmealle perhepäivähoitajalle. Tai no sanotaan nyt ainakin, että osa hänen oikuistaan tuntui jo hyvin omituisille ”ison” koulupojan silmissä.

      Edes äitini ei ihan jokaisesta hänen kotkotuksestaan välittänyt, mutta minkäs teit. YH äippäni teki kaikkensa että leipää oli pöydässä. Siitä iso kiitos hänelle, ja ymmärrän kyllä näin jälkikäteen, että jotkut jutut oli vain pakko hyväksyä.

      Yksi tällaisista kotkotuksista oli se ettei kellään lapsista saanut missään nimessä olla nilkat paljaana, kun oltiin ulkona. En ole ihan varma mikä sokeus siitä olisi seurannut, mutta näin vaan oli.

      Kaikki jo varmaan arvaa, mitä tämä sitten käytännössä tarkoitti.

      Suureksi järkytyksekseni sain kasan vaaleansinisiä sukkahousuja, joita ei kuulemma pystyisi erottamaan kalsareista. Muulla kun sillä, että ne olivat paljon vartalonmyötäisemmät kuin lököttävät kalsarit, niissä oli kaksi saumaa takana eikä edessä, ja niissä oli ne saamarin sukat kiinni niissä!

      Voisin siis kuulemma käyttää niitä huoletta myös koulussa...

      Hemmetti että minä pelkäsin, että kusahdan koulussa. Ihan yksinkertainen kaverin kanssa jalan piirtäminen paperille muodostui pelottavaksi painajaiseksi, jos hän vain vähänkään nostaisi lahjetta.

      Vihasin niitä, vihasin sitä, että jouduin menemään niissä kouluun aina aika ajoin. Vihasin sitä, että entä jos samana päivänä olisikin liikuntaa. Vihasin sitä että ne istuivat paremmin kuin kalsarit, ja vihasin sitä kaikkea akkamaisuutta, mitä sukkahousuihin liittyi.

      Olihan se sitten hemmetin surrealistinen kokemus istua sohvalla pienempien poikien kanssa. Vieri vieressä, ja kattoo jotain steroideilla pumpattuja prätkähiiriä, samalla kun kaikki oli pehemeissä ja vartalonmyötäisissä sukkahousuissa.

      Eikä siinä kaikki. Kun katsoi niitä pikkupoikia vieressä katsomassa jotain jänskää piirrettyä, niin niillähän oli toinen sormi suussa ja toinen pippelissä.

      Ei siis tietenkään mitään sellaista oikeaa tatin hakkausta, mitä sitten teininä tuli opittua, mutta, jos siitä nyt senverran pitäisi kiinni, ettei se karkaa.

      Peukalo maistu pahalle, mutta se toinen käsi tiesi mitä teki, kun vähän puristi siitä sukkiksen läpi, niin silmissä säkenöi. Helvetti että hävetti entistä enemmän, käyttää nyt saamarin sukkiksia, ja tykätä niistä kaksinverroin.

      Totta hemmetissä me (luetaan minä.) jäätiin kiinni.

      Siinä kun istuimme kaikki vierivieressä, sukkahousu sukkahousua vasten jos niin voi sanoa.

      Niin tietenkin tämä täti ilmestyi huoneeseen. Se tapahtui niin äkkiä etten kerinnyt irroittaa otetaani.

      Olin aivan helvetillisessä paniikissa. Kyllä koulupojat tietää että ne ei saa olla kikkelit kourassa sukkahousuissa.

      Kun en parempaakaan keksinyt, niin päätin seurata pienempien esimerkkiä. Jos minulla piti olla jotkut kurikset ja sukkikset vain esimerkin vuoksi, niin me oltiin tässä kusessa yhdessä.

      En edes vilkaissut tätiin, vaan pidin katseeni lumoutuneesti telkkarissa kiinni, enkä hievahtanutkaan vaan toinen kourani piteli pippeliä pehmeän neuloksen läpi.

      Suureksi yllätyksekseni täti ei räjähtänyt räyhäämään, tai torumaan tekojani, vaan hän jäi ääneen ihmettelemään, että olikohan prätkähiiret hieman liian pelottavia meille? En edes kerinnyt avata suutani, ja möläyttää että pelkäsin ihan muita juttuja, kun pienemmät pojat kovaan ääneen hoiti homman kotiin.

      Ei kuulemma ole liian jänskää, vaikka se näytti sitlä jopa minun mielestä.

      Pienen vakuuttelun jälkeen saimme kuitenkin jatkaa katsomista, ja hän jätti meille porkkana ja kurkkupaloja joita hän oli ollut tuomassa…

      Helvetti jos koulukaverit olisivat tietäneet…

    • Anonyymi

      No Kurikset. Positiivisuuden kautta. Siihen aikaan alkoi olla jo niitä pehmeämmästä kankaasta tehtyjä kurahousuja. Olinko onnekas, kun omani olivat sellaiset? Kertokaa te?

      Huonona puolena voisi pitää sitä, että joudun pitämään niitä vain esimerkin vuoksi pienemmille, vaikka minulla ei todellakaan ollut aikomusta istua lätäköissä. Kai meillä nyt hemmetti olisi koulussa ollut joku kurispakko, jos ne olisi ollut todella tarpeelliset.

      Istuskelun sijaan sain siis aina välillä ottaa muutaman juoksuaskeleen, kun yritin juosta jonkun puskan tai pensaan taakse piiloon, ulkona liikkuvia koulukavereita.

      Sukkikset ja kurikset eivät olleet ainoat synnit siinä paikassa, vaan olihan siellä niitä vaippoja pienille.

      Isot pojat ei ihmettele vaippoja, joten ei siinä mitään ihmeellistä, kunnes…

      Vuorohoitoon tuli myös minua ehkä vuoden nuorempi, eli eskari ikäinen lellipentu tyttö, joka oli vielä kaiken kukkuraksi ehkä pari senttiä minua pidempi.

      Kun siinä sitten ähellettiin niitä kuriksia jalkaan, niin tämä tyttö totesi yksikantaan, että hänkin laittaa ”muumihousut”

      Hänen äiti oli kuulemma sairaanhoitaja, ja tyttö saisi kuulemma käyttää niin pitkään vaippoja kun itse halusi. Tiesin kyllä, että viimeistään koulussa kiusattaisiin, mutta kun sillä hetkellä ei oltu koulussa.

      Eikä siinä kaikki, vaan suureksi yllätyksekseni hän puki ne ”Muumihousut” sinne sukkisten alle kun meni päiväunille.

      Jäin kuulkaa pikkasen ihmettelemään sitä, kun eihän meistä nyt kumpikaan oikeasti nukkunut, mitään hemmetin päiväunia.

      Mihin hittoon hän niitä vaippojakaan siis tarvitsi?

      Silti hän oli suurimman osan päivää… Rumpujen pärinää... vaipoissa…

      Jos joku väittää että tytöt kehittyy nopeammin, kuin pojat, niin minä sanon että paskapuhetta.

      Olihan se kuulkaa jotenkin niin hemmetin epäreilua, että yhtäkkiä jouduit olemaan koko porukan ainoa, jolta vaadittiin edes jonkinlaista sisäsiisteyttä. Eikö se olisi nyt ollut edes joku oikeus ja kohtuus, että olisin saanut olla kunnolla vauva, jos minun piti pitää vauvamaisesti tepastella sukkahousuissa sisällä ja kurahousuissa julkisesti pihalla.

      Salaa jopa toivoin, että hoitotäti olisi pakottanut myös minut vaippoihin, mutta eihän se niin mennyt että olisin nolojen vaatteiden lisäksi voinut nauttia niistä itse.

    • Anonyymi

      Yksi kaunis kerta, kun olimme taas lähdössä ulos, ja oli se pakollinen vessakäynti. Tajusin, että ne kaikki vaippa paketit olivat siinä pesukoneen päällä, siis myös ne muumihousut jotka mahtuivat minua pari senttiä pidemmälle tytölle.

      En osaa sanoa, mikä minuun meni, mutta valmiiksi kintuissa olleet sukkahousut valahtivat lattialle ja pidättelin henkeä penkoessani pakettia koska pelkäsin jonkun kuulevan.

      Pujotin ”muumihousut” jalkaani ja niiden napakka toppaus ympäröi kaikki herkät paikkani, tunsin heti, miksi tämä kadehtimani tyttö oli pitänyt vaippaa niin usein. En enää tarvinnut toista kättä etumuksella, sillä vaippa hoiti sen hyväilyn ja tunsin taas kuinka silmissä säkenöi.

      En kerinnyt jäädä nauttimaan oloani, sillä oven takaa kuului jo hoputusta ja minun piti saada sukkahousuni jalkaan. Niitähän ei tempaistu jalkaan samalla tavalla kuin kalsareita. Vaan ne piti keriä ja pujotella jalkoihin.

      Elämäni ehkä jännittävin tilanne oli, kun astuin ulos vessasta.

      Syystäkin, sillä sukkahousuni säilyttivät salaisuuteni about kymmenen sekunttia.

      Pienemmillä vesseleillä oli täysi touhu keskittyä siihen että syöksyivätkö he välikauden haalareihin etuperin vai takaperin, mutta se tyttö, hän osasi pukea jo haalarinsa itse.

      Hänen katseensa liimautui heti minun äkkiä pyöristyneeseen pyllyyn.

      Ehkä väljät ja lököttävät kalsarit olisivat kätkeneet pehmeyden sisäänsä, mutta tuo akkamainen vaate oli antanut minut ilmi, ja hänen katseestaan näki heti, että hän tiesi mitä minun sukkahousujen alla pullotti. Muumihousut.

      Näin kuin hidastetussa elokuvassa kuinka hän oli aloittamassa jotain draamaa, joka olisi aivan varmasti päätynyt minun moittimiseen.

      Minun oli äkkiä sanottava jotain… En voi sanoa että olisin koskaan ollut oikeastaan nokkela, vaan ne sanat tulivat suoraan kateellisesta sydämestäni.

      ”Minäkin laitan kurahousut:” Tokaisin hänelle napakasti.

      Hän jäi haukkomaan kuin hauki kuivalla maalla, eikä hän ilmeisestikään keksinyt mitään hyvää syytä, että miksi kuristen kanssa ei täytyisi käyttää vaippaa.

      Onnekseni isot pojat osaa pukea itse. Eikä tarvinnut jäädä siihen ruuhkaan odottelemaan. Vaan vedin haalarit niskaan, ja kurikset kiltisti päälle.

      Siinä sitten ulkona kykkiessä ja mutakakkuja hänen kanssaan tehdessä, hän ohimennen kysäisee, että pissataanko?

      Ajatus ei ollut edes varsinaisesti käynyt mielessäni, mutta mikä jottei. Sitä vartenhan ne vaipat on olemassa.

      Paitsi. Eihän minulta mitään pissaa tullut, kun enhän minä nyt jukoliste osannut kusta housuun.

      Ilman mitään häpyä hän sitten yritti opettaa minua, miten piti vain kyykkiä ja pissata vaan housuun. Vaippa kyllä hoitaisi hommansa.

      Yritin siinä sitten kovasti matkia häntä. Menin kyykkyyn, ja yritin vääntää väkisin pienen lirun. Mutta ei auttanut.

      Oikeastaan vasta sitten kun lopetin yrittämästä ja rentouduin, tunsin äkkiä sen pelottavan lämpimän nesteen ryöpsähtävän Muumihousuun.

      Pelottavan siksi, että en voinut välttyä siltä paniikilta että se tuntui juuri siltä, että pissasin housuuni.

      Samalla näin silmäkulmastani, kuinka se meidän luokan ehkä toisiksi inhottavin kiusaaja ilmestyi kiipeilytelineen takaa.

      Olin ollut niin keskittynyt kastelemaan itseäni, etten ollut ollenkaan tajunnut mitä ympärilläni tapahtuu.

      Yritin tietenkin katkaista pissaa, mutta eihän se nyt niin toimi kuin hana. Olihan se jo nähty kun sitä vartti piti ensin maanitella.

      Kai sitä siinä vielä jotenkin yritti pakoon, mutta sehän näytti vain entistä tyhmemmälle, yritä siinä nyt juosta piiloon ja pissata salaa yhtä aikaa.

      Se oli niin luontevaa että koulukaverini rupesi heti nauramaan kurahousuille ja lupasi kertoa koko koululle, että käytän niitä. Helvetti että se hävetti ja samaan aikaan olin onnellinen, ettei hän todellakaan tajunnut, mitä minä tein hänen nenän edessään.

      Toisin kuin sukkahousuni, niin kurahousuni osasi pitää salaisuuden, vaikka sen täytyi näyttää todella tyhmälle.

      Tietenkin jouduin koulussa selittämään miljoona kertaa, että pidin kurahousuja vain esimerkin vuoksi nuoremmille ja vaikka minua kiusattiin, niin kun sitä kiellettyä hedelmää oli päässyt maistamaan, niin sehän vei mennessään. Ehkä siksi ne kurahousut eivät olleet edes elämäni noloin juttu vaan siihen liittyy pallomeri, mutta se on jo kokonaan toinen stoori.

      Se oli ikimuistoista ja jännittävää aikaa. Sitä vaan ei kestänyt pitkään. Tytön äiti huolestui, kun vaippoja kului nyt jostain syystä tupla määrä. Se peli ei vedellyt, kun koulukin alkoi ihan kohta.

      Mutta sille tielleni olen jäänyt. Laatikosta kyllä löytyy, niin kuriksia kuin sukkiksia ja muumihousutkin on vaihtuneet isompaan kokoon.

    Ketjusta on poistettu 61 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe