Tanssikurssirahat Painonvartijoihin !!

Rroope

Naiset saisivat vähentää kursseilla juoksemista ja käyttää niihin menevät rahat Painonvartijoihin ja normaalipainon ylläpitämiseen.
Jos nainen tulee tanssipaikalle normaalipainoisena, niin kyllä hakijoita riittää, vanhemmallakin iällä.
Suurin osa naisista puunaa naamaa ja hiuksia ja pukeutuu kauniisti/peittävästi ja tulee sitten tanssipaikalle 20-30 kg ylipainoisena ja ihmettelee kun ei haeta.
Ei miehiä petetä kauniilla vaatteilla.
Normaalipainoinen nainen, iästä huolimatta, on aina kaunis ja hoidettu vartalo korvaa meikin, kampauksen ja hyvän pukeutumisen mennen tullen.

7

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tonnikeijukainen69

      Totta toinen puoli! Kurssirahoilla voi käydä vaikka enemmän tansseissa, johan kilot katoaa.

    • miehetmyös

      Kyllä joutais suuri osa miehistäkin kaljamahoineen painonpudotukseen ja tyylikkäämät vaatteet päälle, urheilupaidat ja ne pyyherätit vyölenkissä on tyylittömät ja haisee kun ei osata niitä paitoja edes huoltaa oikein...….yäk

      • vatsalihasliike

        Hyväkroppainen mies on tanssilavoilla harvinaisuus. Enkä tarkoita mitään bodattuja kroppia. Tarkoitan lähinnä ilman mahaa tanssivia. Muutamia kuitenkin tiedän ja he ovat niitä puoleensavetävämpiä.


      • Mvatsa75cm
        vatsalihasliike kirjoitti:

        Hyväkroppainen mies on tanssilavoilla harvinaisuus. Enkä tarkoita mitään bodattuja kroppia. Tarkoitan lähinnä ilman mahaa tanssivia. Muutamia kuitenkin tiedän ja he ovat niitä puoleensavetävämpiä.

        Tanssin aina vatsa matkassa ja joka päivä ahdan sinne ruokaa. Viimeisissä tansseissa yksikään nainen ei hakenut. Ihan tanssitaidotonkaan en ole, ainakin olen opetellut lähes jokaista lavoilla tanssittavaa lajia melkein kaikista vähintään jatkotasolle asti. Kuinka pieni sen pitää olla voidakseen sanoa tanssivan ilman vatsaa?


    • kellohameheilahtaa

      Kilojen karistamisessa vauhti paranisi, jos sen passiivisen tanssittajaa-odottelun lisäksi aloittaisi laviksen, bailatinon, salsan tai muut soolotreenit ja siellähän tanssitaito kohenisi kohisten. Kun liikunnasta löytää ilon, on paljon helpompi myös sen ruokailun kanssa tsempata. Oma kokemus on, että kyllä se jalka kevyemmin nousee, kun kiloja putoaa ja lihakset vahvistuu. Ihan sama koskee miehiä--- ei se puuskuttava ihramaha naistakaan viehätä. Miehet-- menkää ihmeessä tanssikursseille- moni, josta ei olisi ikinä uskonut oppii ihan kelpo tanssijaksi ja jokainen oppii jotain.

    • Seurannut

      Kyllä lavoilla yllättävän paljon ällöninhottavia hyllyvää Daameja,,,,,,

    • Rumaforme

      En ikinä opi tuota kokoon katsomista, olipa kyse sitten naisesta tai miehestä, minusta kun kaikista löytyy ensin jotain puoleensavetävää. Tai sitten vastaavasti ei kiinnostavaa. Rumaan ole törmännyt tähän päivään mennessä! Harmillista, jos tansseissa kävijät katsovat vain ulkoisia avuja, eihän niillä pääse pitkälle. Kyllä ihan kokemuksestakin kuultuna "olen saanut komean miehen vaikka olen ruma" Joo, näin se menee...mutta jos seuraava kierros tulee niin - minulle kelpaa vain kaikkein rumin ja isoin mies! En kyllä jaksa toiste komean miehen egoa nostattaa - siis säästää minulle yksi reilusti ruma, minä haluan tietää millainen mies on ruma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1255
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1195
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe