Halla-aho se osaa sivaltaa.

0psij

14

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpsistä

      Se sivari ei sivalla yhtään mitään.

      • McCement

        Ilmapistoolilla voi häätää vihollisen tehokkaasti...olisiko myös splättis värikuula-ammunta HA:n heiniä..


      • Penaalin_terävin

        Kynä on miekkaa vahvempi, anarkisti ei vaan tiedä mitä kynällä tehdään.


    • olensamaamieltä

      Ei, Sipilä on hieno mies.

      • Oppositioon

        Sipilän ja Orpon porvarihallutuksen näytöt on annettu ja ne on tuhoisat.


    • nähtyä

      Halla-aho punastuu ensin, ja sitten paskoo housuihinsa.

      • kepsap

        Ahahah öh-höh-ööhöh, ai ku hauskaa.... juu!


      • winston.sörssel

        Kerrassaan järkevää tekstiä maahanmuutosta! Siinä ei paskottu kantasuomalaisen köyhälistön päälle, eikä edes armeijaa tarvittu apuun, kun ikävät tosiasiat tuotiin esiin. Tyhjänpäiväinen vingunta on täällä. On vaikea kestää tosiasioita.
        Vai ovatko nämä tämän ketjun paskojat rikkaan perheen kakaroita, joilla rahaa riittää ja sossu ja kela vielä lisää sitä rahamäärää? Ei sillä väliä, kun kantasuomalaiset vanhukset ja köyhät elävät puutteessa. Pääasia että verorahat siirretään oleskelu-turistien tilille!


      • 33paikkaa
        winston.sörssel kirjoitti:

        Kerrassaan järkevää tekstiä maahanmuutosta! Siinä ei paskottu kantasuomalaisen köyhälistön päälle, eikä edes armeijaa tarvittu apuun, kun ikävät tosiasiat tuotiin esiin. Tyhjänpäiväinen vingunta on täällä. On vaikea kestää tosiasioita.
        Vai ovatko nämä tämän ketjun paskojat rikkaan perheen kakaroita, joilla rahaa riittää ja sossu ja kela vielä lisää sitä rahamäärää? Ei sillä väliä, kun kantasuomalaiset vanhukset ja köyhät elävät puutteessa. Pääasia että verorahat siirretään oleskelu-turistien tilille!

        Kaikkea hyvää Jussille ja isoa menestystä perussuomalaisille ensi kevään vaaleissa!


      • Fhfjdjd
        winston.sörssel kirjoitti:

        Kerrassaan järkevää tekstiä maahanmuutosta! Siinä ei paskottu kantasuomalaisen köyhälistön päälle, eikä edes armeijaa tarvittu apuun, kun ikävät tosiasiat tuotiin esiin. Tyhjänpäiväinen vingunta on täällä. On vaikea kestää tosiasioita.
        Vai ovatko nämä tämän ketjun paskojat rikkaan perheen kakaroita, joilla rahaa riittää ja sossu ja kela vielä lisää sitä rahamäärää? Ei sillä väliä, kun kantasuomalaiset vanhukset ja köyhät elävät puutteessa. Pääasia että verorahat siirretään oleskelu-turistien tilille!

        Kantikset on Kokoomuksen ja Kepun porvareille pelkkää ihmisroskaa. Maahanmuuttajista ei koskaan voisi puhua noin ilman rikosilmoitusta.


      • Sapen_keittäjä

        Kyllä minäkin punastuisin tossa seurassa, olisin kiukun punainen vitutukseta. Jotkut osaavat pitää maltin ja arvokkuutensa sekä niellä kiukun.


    • KansallinenSekoomus

      Sipilä, Orpo ja Mykkänen haluavat täyden sosiaaliturvan mm. lapsilisät kaikille maahantulijoille heti tultuaan mm. opiskelijoille ja peruspäivärahan suuruisen tulon saajille, Suomesta siis porvarien johdolla koko maailman sosiaalitoimisto. Lisäksi Kokoomus haluaa Mykkäsen suulla kummenkertaisia määriä kiintiöpakolaisia vuosittain Suomeen, siis vähintään 7.500 - 10.000 pakolaista joka vuosi. Lisäksi Mykkäsen mukaan EU:n pitäisi ottaa puoli miljoonaa pakolaista vastaan vuosittain. Jokainenhan muistaa mitä vuoden 2015 mamumassainvaasio aiheutti Suomelle ja EU-maille. Joka toinen vuosi sama määrä tulijoita, miten EU-maat muka kestävät tämän? Muista tämä äänestyskopissa. Jos et sinne edes jaksa raahautua, kannatat tätä politiikkaa.

    • siitäselähteetaaskin

      Alkoi hauska lobbaus taas politiikassakin, keskusteluissa :D

    • Sipilä on niin mulkku äijä, että se pitäis häätää maasta pysyvästi. Kökkäreet sitten kokonaisuutena hvettiin eduskunnasta. Päästään jo huomattavasti parempaan suuntan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe