Ai saakeli mies!

ai.että

Olet kyllä sellainen paketti, että jos omakseni saisin, niin en päästäisi irti vaan pitäisin hyvänä.

23

673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KarhukopIa

Poliisiiiiii! Täällä suunnitellaan varmaan sieppausta.

• ai.että

Onnistuisikin. Mutta ei ole kellaria mihin piilottaa.

• allekkin

Mahdun sängyn,

• ai.että
        allekkin kirjoitti:

Mahdun sängyn,

Mulla on aika matala sänky, mutta sillä kropalla saattaisi onnistuakin. Laitetaan ullakolle.

• Aarg

Nainen joka sanoo saakelio psykopaatti

Nainen jola kutsuu miestä paketiksi on lesbo- naiset on pieniä syliin nostettavia paketteja. Miehet on jääkaappipakastimia eli vahvoja miehekkäitä korstoja

Nainen joka laittaa kaulapannan ja pallokahleen on narsistinen mustasukkainen takertuva takiainen

• ai.että

Juu niin varmaan. En mä sua sieppaiskaan. Et ole sellainen paketti.

• Rauhalisuuden.illanjatko

Ei naista voi hallita. Nainen vaatii tukea, vaikka väittäisi olevansa ihan uusi peruna, miten yllä ilmaistussa tapauksessa.
        T.tuu tänne vittuilemaan, tulle täne bviesbäitsemiään mää mää....

• Eipahoin

Haistan hyvinpitely-yrityksen.

• ai.että

Tunnustan syyllisyyteni jo ennakkoon.

• Et ole ainoa...

• Tasajako

Voi jumpe. Pitäiskö tehdä kristillinen tasajako sitten niin että kaikki halukkaat saa palan hyvinpideltäväks?

• ai.että
        Tasajako kirjoitti:

Voi jumpe. Pitäiskö tehdä kristillinen tasajako sitten niin että kaikki halukkaat saa palan hyvinpideltäväks?

Noup. Teen pakanallisen valtauksen ja pyhitän hänet kokonaan omakseni. Muut kuolevaiset älköön koskeko.

• Toimi.nyt

Kannattaa varmaan toimia aika pian, että ei karkaa muualle. Jos teet valtauksen saat vastineeksi pyyteetöntä aitoa rakkautta❤ ja välittämistä.

• ai.että
        Toimi.nyt kirjoitti:

Kannattaa varmaan toimia aika pian, että ei karkaa muualle. Jos teet valtauksen saat vastineeksi pyyteetöntä aitoa rakkautta❤ ja välittämistä.

En tiedä onko hän yhä varattu vai vapautumassa vai vapaa. Siksi... vain huokailen tässä.

• Toimi.nyt

Se on helppo tarkistaa, virität kysymyksen tyyliin. Meinaatko sitä tätä vaimon/tyttöystävän kanssa. Itse ajattelin laatia kysymyksen näin eräälle naiselle. Sillä selviää aika paljon.

• Toimi.nyt

Elä huokaile, ole rohkea.
        Tee toisin kuin minä, ei tarvitse myöhemmin ikävöidä perään.

• ai.että
        Toimi.nyt kirjoitti:

Se on helppo tarkistaa, virität kysymyksen tyyliin. Meinaatko sitä tätä vaimon/tyttöystävän kanssa. Itse ajattelin laatia kysymyksen näin eräälle naiselle. Sillä selviää aika paljon.

Olisihan tuo. Normaalitilanteessa ja normaalikeskustelussa. Ensin pitäisi tosin kyllä keksiä se syy ottaa yhteyttä parin kuukauden hiljaisuuden jälkeen ja sen jälkeenhän jonkun väkisin väännetyn "teinpäs tikusta asiaa" momentin jälkeen onkin hyvä täräyttää: oletkos rouvasi kanssa...

• ai.että
        ai.että kirjoitti:

Olisihan tuo. Normaalitilanteessa ja normaalikeskustelussa. Ensin pitäisi tosin kyllä keksiä se syy ottaa yhteyttä parin kuukauden hiljaisuuden jälkeen ja sen jälkeenhän jonkun väkisin väännetyn "teinpäs tikusta asiaa" momentin jälkeen onkin hyvä täräyttää: oletkos rouvasi kanssa...

Ja kyllähän sitä on tässä jo pari päivää haikaillut, että olisipa ihana voida jutella hänen kanssaan pitkästä aikaa. Sitten yksi kuva saakin vain ikävöimään entistä enemmän ja katsomaan tavalla mitä en itseasiassa ole tehnyt ennen. Aiemmin olen tykännyt ja halunnut koska hän on hän, kokonaisuus luonteineen, mutta jestas onhan se nyt myös hyvännäköinen mies. Ei siitä mihinkään pääse.

• Toimi.nyt

Just noin, ihan puun takaa sen pitääkin tulla. Silloin on vastattava nopsaa takasin, minun olisi helpottavaa kertoa, että olen nyt vapaana lähtemään.

• ai.että
        Toimi.nyt kirjoitti:

Just noin, ihan puun takaa sen pitääkin tulla. Silloin on vastattava nopsaa takasin, minun olisi helpottavaa kertoa, että olen nyt vapaana lähtemään.

Olisipa se todellakin niin helppoa. Usein käy puheluissa niin, että sitä ajattelee sanovansa monia asioita, mutta sitten keskustelut menevätkin eri suuntaan ja hyvää hetkeä ei tulekaan tai sitä pelkää mikä vaikutus niillä sanoilla olisi siihen hetkeen. Siksi varmaan yleensä tykkään kirjoittaa, kun haluan sanoa jotain tärkeää. Silloin saa kaiken kerrottua.

• Ehkähänehkäei

Saisit jos haluaisit ja eiköhän siihen pisteesen päästä ;)

• ai.että

Muista lähettää mulle koordinaatit siihen pisteeseen, että osaan suunnistaa perille.

• Ehkähänehkäei

Muistan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3295
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2931
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2769
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1847
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1101
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1030
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      859
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      850
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      845
    Aihe