Tämä elämä on matka, jonka eläminen Koraanin mukaan tuo rauhan ja yhteyden Jumalaan tässä elämässä ja tulevassa. Sitten meidän ei ole syytä murehtia!
"(Koraaniin) uskovat ja myöskin ne jotka ovat juutalaisia, kristittyjä, saabalaisia, jos he uskovat Jumalaan ja Viimeiseen päivään ja elävät hurskaasti, saavat totisesti palkkansa Herransa luona; ei mikään pelko valtaa heitä, eikä heidän tarvitse murehtia." (2:262)
Mitä tämä elämä on
26
469
Vastaukset
- Luonnonlaki
Elämän tarkoitus on kehittyminen ja päästä jälleensyntymisen pakosta. Satojen tuhansien elämien jälkeen olemme jumalia. Eiböt kuitenkaan kaikki sillä mustat maagikot voivat menettää sielunsa. Myös muslimit ovat karman ja jälleensyntymisen alaisia.
- Lettutaikinaonhyvää
Jumala loi ihmiset ja jinnit palvomaan vain Häntä, Jumalaa. Tehtävämme ja elämäntarkoituksemme on elää hyvä elämä Jumalan asettamissa raameissa.
- kysynpä.vaan
jos allah yksinään "loi" ihmisen, niin mitä sitten tarkoittaa koraanin kohta 76:2 "Me olemme totisesti luonut ihmisen siemenestä yhdistäen sen toiseen. Me aiomme kasvattaa häntä, ja niin olemme antanut hänelle kuulon ja näön."
Keitä ovat "me", miksi monikko jos allah loi yksin kaikki? - Allahuahad
- Arabian kielessä voi käyttää "Me" muotoa yksiköstä
- "Me" viittaa mahtavuuteen ja suuruuteen ja kunnioituksen osoitukseen ja Allah on mahtavin ja suurin kaikista ja ansaitsee eniten kunnioitusta
Sittenhän ei ole mitään syytä yrittää käännyttää juutalaisia, kristittyjä, saabalaisia, jos hekin Koraanin mukaan pääsevät paratiisiin.
- Helekutinpätsi
Joutuuko sitten ateistit ja vääräuskoiset helvettiin? Onko islaminuskossa ns. tulihelvetti?
Helekutinpätsi kirjoitti:
Joutuuko sitten ateistit ja vääräuskoiset helvettiin? Onko islaminuskossa ns. tulihelvetti?
En ole muslimi, mutta Islamissa on tulihelvetti. Koraanissa siitä puhutaan jatkuvasti.
- helekutinpätsi
olis mielenkiintoista tietää missä se sijaitsee muslimien mukaan. Maan ytimessäkö, siellähän on riittävästi tulta? Ei se taivaalla tai tuonpuoleisessa voi olla.
- Anonyymi
Elämä on rukous, paasto, almut, usko, pyhiinvaellus Taloon... Kun Jumala on lähellä, elämässä pärjää.
- Anonyymi
Elämä on rakkaus Allahiin
elämän tarkoitus uskoa ja rakastaa Allah ja pääsee Paratiisiin- Anonyymi
Eläs veä taas kölin alta jujutettavias.
- Anonyymi
Mites kauvan ja pitkälle tämän hävitystoiminnan annetaan jatkua tuhoisuuksin ?
- Anonyymi
KORRAANIN MUKAISUUTTA KÄYTTÄVÄT HYÖKÄYKSIN VÄÄRÄUSKOSSIÄ KOHIN
SÄPÄLÖINNIT MIELISÄ - Anonyymi
Presidentti Niinistö kyselytunnilla jengiväkivallastaH: ”Näköjään kuljemme Ruotsin tietäH”
Presidentti Sauli Niinistö vastasi sunnuntaina Ylen suorassa lähetyksessä kuuntelijoiden kysymyksiin.
MITÄS MUUTA-OLISIKAAN TULLUT NÄITEN MUASSA,,, KUIN TUHHOISUUTTA JA KAIKKI NÄILLEH YLLÄPITÄENH- Anonyymi
Hadithin mukaan levottomuudet jatkuvat kunnes Imaami Mahdi tekee päätöksen sallitaanko Jumalanpilkka vai ei.
Suomi on jo valinnut Jumalan pilkan kumoamalla raamatun ja tekemällä siten Jumalasta valehtelijan.
Mahdin päätöstä asiasta ei ole maltettu odottaa.
Jumalan pilkan sallimisen tie tekee suomalaisesta islamista yhden 73:sta lahkosta.
Ei ole Suomessa mahdollista enää Jumalan kunnioitus ja rauha. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hadithin mukaan levottomuudet jatkuvat kunnes Imaami Mahdi tekee päätöksen sallitaanko Jumalanpilkka vai ei.
Suomi on jo valinnut Jumalan pilkan kumoamalla raamatun ja tekemällä siten Jumalasta valehtelijan.
Mahdin päätöstä asiasta ei ole maltettu odottaa.
Jumalan pilkan sallimisen tie tekee suomalaisesta islamista yhden 73:sta lahkosta.
Ei ole Suomessa mahdollista enää Jumalan kunnioitus ja rauha.Näinhän te meinaatte, muta koskas puhistukset alkavat suomessakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hadithin mukaan levottomuudet jatkuvat kunnes Imaami Mahdi tekee päätöksen sallitaanko Jumalanpilkka vai ei.
Suomi on jo valinnut Jumalan pilkan kumoamalla raamatun ja tekemällä siten Jumalasta valehtelijan.
Mahdin päätöstä asiasta ei ole maltettu odottaa.
Jumalan pilkan sallimisen tie tekee suomalaisesta islamista yhden 73:sta lahkosta.
Ei ole Suomessa mahdollista enää Jumalan kunnioitus ja rauha.Tieto kulkee suustasuiihun moskeijoin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hadithin mukaan levottomuudet jatkuvat kunnes Imaami Mahdi tekee päätöksen sallitaanko Jumalanpilkka vai ei.
Suomi on jo valinnut Jumalan pilkan kumoamalla raamatun ja tekemällä siten Jumalasta valehtelijan.
Mahdin päätöstä asiasta ei ole maltettu odottaa.
Jumalan pilkan sallimisen tie tekee suomalaisesta islamista yhden 73:sta lahkosta.
Ei ole Suomessa mahdollista enää Jumalan kunnioitus ja rauha.RAHKONEN Jukka-Pekka / islam uhka ihmisyydelle.
Hakekaas ylläolevalla,,, näin se vain on ja menee niin kauan kun annetaan tämän tapahtua ?
- Anonyymi
ISLAMISSA Abel surmataan ja kain elää tuskissaan, tälle OIKEA HERRA ON NÄKYMÄTÖN ja jokainen kyllä sen tietää miksi näin on.
KAKIKKEUDEN HERRA ANTAA SILTI NÄITTEN PAILATA TUSKISSAAN MAILMAN SIVUN.- Anonyymi
Näille ei kelpaa ei hyvä eikä paha ja aina tulevat elämään kiertolaisina maan päällä neitseitaan ehtien sairauteesa ja puutteeseensa
- Anonyymi
Täältä noustaan
Veteraanin iltahuuto 3-vuotiaan Luukaksen laulamana (harjoitusversio) - Anonyymi
2/262
Ne, jotka uhraavat omaisuutensa Jumalan asialle eivätkä jälkeenpäin kadu eivätkä moiti lahjoitustaan, saavat palkkansa Herraltaan: ei heitä mikään pelko vaivaa, eikä heidän tarvitse murehtia. (Koraani)
Ne, jotka uhraavat omaisuutensa Jumalan asialle..Siis kenelle?
-----
vastaus
Puhutaan almuista,
kun lukee eteenpäin
2:271 Jos te annatte almunne julkisesti, on se hyvä asia, mutta jos te annatte ne salassa köyhille, on se vielä parempi itsellenne
mailma on järestyksessä taivaan mitoin, eikä tässä ole mitään tietämätöntä tämän järestäjällä
mutta ihmisen on vain usko luotava itse elämänsä ikuisuuteen
rasistia huutavat ja almun vaatiat tipahtavat itse tyhjänpäälle mailman matkassaan - Anonyymi
Vapautta ja iloa tytsyköillä leikkimielin.
https://www.youtube.com/watch?v=uH3_drLaFVw
telinevoimistelu C-luokka kilpailut 10.10.2015- Anonyymi
VOITTE VAIN KUVITELLA, MIKÄ ON ISLAMISSA SAIRAS VASTAKOHTA TÄLLE
- Anonyymi
Salut Salon "Ievan Polkka"
HIENOJA JA VAPAITA NAISIA KATSELES
- Anonyymi
Elämä on koulu karma opettajamme.
Luokka kerrallaan elämien helminauhassa kunnes pääsemme jälkeen syntymisen pakoata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466