Keskustelufoorumi ja rekisteröintipakko?

Mediatarkkailija

Suomi24 harkitsee rekisteröintipakkoa keskustelufoorumilleen! Ei kait tarvitse sanoa syytä moiseen?

Sanon kuitenkin. Kyse ei tietysti ole mistään muusta kuin poliittisen valvonnan ja sensuurin lisäämisestä. Rekisteröidyt keskustelijat on helppo bannata eli estää kirjoittelu. Jotta ei esiinny "vääriä" mielipiteitä.

Suomi24 on Aller Median eli valtamedian omistuksessa. Tavoitteena tietenkin sananvapauden rajoittaminen ja jopa estäminen kuten valtamedialla on tapana.

Tällaiseksi on mennyt sannvapauden tila näennäisdemokratiassamme!

9

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • svekofoorumi

      Näköjään on tullut uusi käsky RKP:n puoluetoimistosta? Sehän näitä poliittisia keskusteluja valvoo ja määrää, ketkä bannataan.

      Tiedän MONIA asiallisia kielikeskustelijoita, joita on bannattu ilman syytä. Vaikka ovat rekisteröityneet ja kirjoittaneet jopa omalla nimellään ja kuvallaan!

      Mikään muu poliittinen asia ei johda varmaan kirjoituskieltoon kuin kielipolitiikka ja RKP:n etuilu. Vakiohäiriköitäkään ei bannata, mutta RKP:n kriitikot kyllä!

    • rajoitettumielipide

      Mielipiteesi on väärä, kuitenkin se julkaistaan.
      Kun henkilöön kohdistuva solvaus on ylivoimaisesti suurin sananvapauden ilmentymä mitä sinä menetät jos sinulta suljetaan vapaus solvaukseen, tietenkin menetät sananvapautesi.

      On siiryttävä selaiselle alueelle että sinuakin solvataan rajattomasti eikun vapaasti

      • Mediatarkkailija

        Kuka niin on väittänyt, että henkilökohtainen solvaus olisi suurin sananvapauden ilmentymä!? Siis muuta kuin sinä itse?

        Minä en koskaan solvaa ketään henkilökohtaisesti. Esim. poliitikkoja arvostelen vain heidän toiminnastaan poliitikkona. Ja toimittajia toimittajan työstään. Se kuuluu sananvapauteen ja demokratiaan.

        Oliko avauksessani mielestäsi henkilöherjausta? Väitteesi kertoo vain sinusta, ei muista.


      • rajoitettumielipide
        Mediatarkkailija kirjoitti:

        Kuka niin on väittänyt, että henkilökohtainen solvaus olisi suurin sananvapauden ilmentymä!? Siis muuta kuin sinä itse?

        Minä en koskaan solvaa ketään henkilökohtaisesti. Esim. poliitikkoja arvostelen vain heidän toiminnastaan poliitikkona. Ja toimittajia toimittajan työstään. Se kuuluu sananvapauteen ja demokratiaan.

        Oliko avauksessani mielestäsi henkilöherjausta? Väitteesi kertoo vain sinusta, ei muista.

        kopiokin on jokaisen oma kertomus -- kopio
        Ei jokainen avaus ole solvausta - useat on
        Puhun omasta puolestani, solvaus on kuulijan korvassa. Vapaus on vangitun unelma.


    • tarkkanäköinen

      Ja hurri vaikeni, saadessaan jauhut suuhunsa.

    • ganjaeno

      Rekisteröintipakko hiljentää keskustelun tehokkaasti. Iltalehdellä oli suomen vilkkain keskustelu ja ennen sen loppumista se hiljeni paljon juuri rekkauspakolla. Hyvä kysymys on miksi keskustelut halutaan hiljentää? Epämukavat aiheet kuten kannabiksen laillistuminen? Väärät mielipiteet

      Se muuten mikä on väärä mielipide on paljon kuulijastakin kiinni. Sananvapaus on erittäin tärkeä asia. parhaiten sanoi joku "en ole kanssasi samaa mieltä mutta taistelen oikeudestasi saada sanoa asiasi". Lainaus ei ehkä ollut sanasta sanaan oikein mutta siitä tajuaa pointin.

      • nyt_se_tapahtui

        Iltalehti myönsi käytännössä, että se rajoittaa kansalaisten sananvapautta! Sen kommentointiehdoissa lukee, että maahanmuuttoa koskeviin uutisiin ja juttuihin ei saa kommentoida!?

        Siis yksi politiikan alue sensuroidaan täysin? Todella ennenkuulumatonta demokratiassa! Samaan aikaan valtamedia kehtaa kiljua lehdistönvapauden puolesta???


    • Varkaidendemokratiaa

      Hiljaset on hiljasii ja Virtaset virtasii, ei sellainen köyhyys minnekään kuihdu.

    • ksdhsfhesjsajon

      Rekisteröinti pakko hiljentää käytön, lukemisen myös ja mainos näkyvyys laskee hahaha.
      Ne keskustelut jotka ei ole poliittisia kärsisi eniten esim. ruoka,terveys ja jotkut tv ohjelma sivut.
      Euroopan hulluuden ja kansalaisia vahingoittavien poliitisten päätösten arvostelu yritetään vaientaa ja vainota kaikkea. Jotkut eivät tajua mitä viime vuodet ovat jo olleet kuinka syvällä kansojen rikkominen jo on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe