Mitä haluaisit nainen..

oonihanulapalla

Minun tietävän tästä tilanteesta?

65

2127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinenulapalla

Kuka olet?

• Kolmasulapalla

Niin.. mies, kuka olet?

• FalseOrTrue

Kysy Supolta. Nehän sen nykyään päättää, kuka saa tietää mitäki. Kuulemma. ;)
      Mut normi-ihminen yleensä haluu tietää vaan totuuden.

• oonihanulapalla

Kyllä se totuuskin kiinnostaa, jos muuta ei ole tarjolla.

• FalseOrTrue

Haluisitko ennemmin pajunköyttä ja valkosia valheita? :D
        Siehän sälli olet. ;)

• oonihanulapalla
        FalseOrTrue kirjoitti:

Haluisitko ennemmin pajunköyttä ja valkosia valheita? :D
        Siehän sälli olet. ;)

Luova totuuden kerronta taitaa olla yleisempää kuin pelkässä totuudessa pysytteleminen..

• AnkkuriPohjaanYhdessä

Sinusta tämä kiinni on. Tule lähelle ja kerro, että haluaisit katsoa mitä tästä tulisi. Luvata ei voida kumpikaan mitään. Aika sen näyttää. Minä hoidan asiani heti loppuun, kun kosketat lisää ja puhut. Nyt olen epävarmana jumittunut tilanteeseeni, vaikka sydän on sulla.

• LautallaPaatillaYhdessä

Kauanko se sydän on mulla ollut? Munkin on jossain siellä ❤

• AnkkuriPohjaanYhdessä

On se jo jonkin aikaa ollut. Tänä vuonna se oli kun sen mukaasi otit ja vissiin olisit halunnut palauttaakin sen takas. Jos nyt haluaisit tutustua paremmin tähän sydämmeen?

• Soutaahuopaa
        AnkkuriPohjaanYhdessä kirjoitti:

On se jo jonkin aikaa ollut. Tänä vuonna se oli kun sen mukaasi otit ja vissiin olisit halunnut palauttaakin sen takas. Jos nyt haluaisit tutustua paremmin tähän sydämmeen?

Haluaisin toki. En vaan osaa enää tehdä mitään kun en tiedä mitä sinä ajattelet minusta. Näytä se minulle tavalla tai toisella. Tule kahville. Anna minulle se kaipaamani vinkki, ja näytä että haluat olla minun.

• AnkkuriPohjaanYhdessä

Kyllä hän tietää mitä ajattelen. Olen sen hänelle kertonut, joten ei taida meillä olla yhteistä ankkuriköyttä... ja varmasti hän myös osaa kertoa minulle jos haluaa tavata. Numero on puhelimessa ja sanavalmis kaveri❤. Minä en voi kuin odottaa...

• sitäodotan
        Soutaahuopaa kirjoitti:

Haluaisin toki. En vaan osaa enää tehdä mitään kun en tiedä mitä sinä ajattelet minusta. Näytä se minulle tavalla tai toisella. Tule kahville. Anna minulle se kaipaamani vinkki, ja näytä että haluat olla minun.

Sinun pitää tässä tilanteessa antaa se vinkki.

• AnkkuriPohjaanYhdessä
        sitäodotan kirjoitti:

Sinun pitää tässä tilanteessa antaa se vinkki.

Millaisen haluat? Jos sä kuitenkin kirjoitat tähän jonkun jutun jonka vain me tiedämme... Onnkuitenkin huippu epätodennäköistä, että mä olisin sun ❤ mukaani tänne pakannut...

• Omavalta

MARI ANNE

• Oonpullapala

Sekavaa on. Ahdistavaa välillä. Välillä koko elämä ja oma ajatusmaailma naurattaa, kun havahdun omiin ajatuksiini.
      Kaikkea hyvää sinulle, joka tämän luet.

• hannuristojiimies

Haluan että Suomeen ei tule pakkouskonto. Suomen lakia kunnioitetaan ja noudatetaan!

Haluan saada omat paperini!
      Haluan tavata asianajajan!

_____

En halua olla uskonnollinen. Ei uskonnoille.
      Ei tule vaimoo tai parisuhdetta.

• ainavoivalittaa

Korkeimpaan hallinto-oikeuteen ja sitä myöten YK:n ihmisoikeustuomioistuimeen käsittelyyn asiatkin.

Jos Suomen valtion tuomarit ovat väärää mieltä, niin YK:n turvallisuusneuvostoon käsittelyyn asia..

• fkkfkdlllll

et haluan vieläkin,haluaisin tietää,oletko vielä varattuu ja mitä halua minusta?

• auringonlaskuu

Onko tämä joku kalluppi kun ei ole mitään tunnisteita. Mulle sikäli helppoo vastata kun mulla ei ole palstalla mitään tilannetta vaan se on kotona Espoossa!

• eihuutomerkkejä

Jäin aikamoiseen epätietoisuuteen. Kaikki mitä tietää vielä löytyvän ja mistä toisella ei ole kuin aavistus. Se pitäisi sulkea, laittaa luukut kiinni, ettei mikään mene rikki.
      Pystyn siihen. Vaan välillä on tämä olo, että haluaisi tietää että onko toinen vain ohittanut, unohtanut ja päätellyt asioita väärin. Kertoisitko?

• aitoriitta

Haluan sinun tietävän, että rakastan miestäni nyt aina ja iankaikkisesti mutta me myös tulemme hyvin juttuun keskenämme. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että meistä tulisi pari. Tulen myös juttuun monien mieheni ystävien kanssa. Asiat loksahtavat jossakin vaiheessa. Sinäkin taidat jo tietää, mikä on oikea ratkaisu. Suunnataan siihen suuntaan, mikä on oikein. Me molemmat kyllä tiedämme sen. Minä näen ehkä sen selvemmin kuin sinä. Luulen, että meistä kahdesta sinulla on parempi tulevaisuus mutta olet ansainnut sen. Minä tulen perässä mutta minunkin asiat kyllä selviävät. Näen meille molemmille ihan hyvää tulevaisuutta. Vanhassa vara parempi sanotaan niin. Kaikki on ihan hyvässä mallissa meillä molemmilla.

• aitoriitta

Minä päästän sinut irti elämään omaa elämääsi. Minulla on oma elämäni. Luulen, että meidän tietynlainen yhteys säilyy. Toivomme toisillemme aina hyvää. Meissä on jotakin samaa, meidän on helppoa tuntea empatiaa toista kohtaan. Pikkuhiljaa häivyn tältä palstalta. Älä ihmettele, jos minusta ei kuulu. Se ei tarkoita sitä, että minulla olisi asiat huonosti. Luultavasti minulla on silloin asiat hyvin. Selvitän omia asioitani vielä mutta ne selviävät kyllä. Kaikki on hyvin.

• Voisin kysyä ihan saman kysymyksen mieheltä. Olen ollut ihan ulapalla tästä tilanteesta alusta asti...

Koko jutussa on koko ajan, ainakin minun puoleltani, ollut kyse siitä, haluaako hän vai ei. Siihen kulminoituu kaikki, enkä tiedä vastausta asiaan. Vain hän tietää, mitä haluaa, eikä hän ole kertonut sitä minulle missään vaiheessa. Se on myös ollut se ongelma tässä. Hän ei ehkä tajua sitä, että reagoin hänen viesteihinsä ja tilanteeseensa. Hän on tässä tilanteessa se, jonka haluamisista ja aikomuksista on tavallaan enemmän kiinni ja vaikeampi ottaa selvää. Meillä on siinä mielessä erilaiset tilanteet, että minun osoittaessa kiinnostusta, voinee siitä päätellä, että myös haluan jotain, mutta hänen tapauksessaan se ei vielä kerro yhtään mitään siitä, haluaako hän elää elämänsä kanssani vai ei.

Ehkä vielä sen voisin kertoa selvennykseksi, että jos näen hänet kävelemässä toisen naisen kanssa käsi kädessä kadulla pian sen jälkeen, kun olen itse osoittanut kiinnostusta häntä kohtaan, niin totta kai laitan hänelle viestin, jossa pahoittelen asiaa ja toivon, että en ole ollut vaivaksi.

• Jokunainenvaa

En tiedä oliko koskaan mitään tilannetta, vai olinko yksin tunteideni ja ajatusteni kanssa? Jos oikein muistelen sekavaa mennyttä aikaa, se olit sinä joka taisit kiinnostua ensin. Olin omassa kuplassa, kunnes heräsin. Sulla on aina paikka mun sydämessä, niin hassua kuin se onkin 💕

• oonihanulapalla

Tämäkin on kovin tuttua. Tosi sekavaa aikaa meillä oli. Enimmäkseen kai minun kiinnostukseni aiheuttamana. Se naisen herääminen jäi vähän pimentoon..

• aitoriitta

Mitään tilannetta ei ollut paitsi minun päässäni😁. Taaksejäänyttä elämää mutta tälläkin varmaan oli jokin tarkoitus. Ainakin se on minut saanut pohtimaan näitä asioita ja ymmärtämään, kuinka hyvin minulla asiat ovat,

• siinäsyy

Kiusoittelit alusta saakka ja olit varattu olin sinulle vihainen kun ihastutit itseesi ja siksi tilaisuuden tullen heitin teräviä joskus ilkeitäkin kommentteja

• oonihanulapalla

Kuulostaa niin tutulta, että voisin omia tämän. Paitsi, että en ollut varattu. Ilkeät kommentit kyllä satutti..

• inuiititjateletapit

Haluaisin tietää ihan yleensä ottaen, että onko minkäänlaista telepatiaa olemassa. Kaikki muistuttaa eräästä, nimenkin kuulee tai näkee jossain monta kertaa päivässä, ettei voi olla sitä ajattelematta.

• Silmänväritiedossa

Telepatiasta en tiedä, mutta ihmeellisesti on tänä vuonna tullut vastaan monta asiaa, jotka on jo aiemmin ajatellut tai unessa jo muistanut nähdyksi. Ehkä kaikki on vain valveunta. Itse en nimeäsi täällä kuule -siellä se kuuluisi, mutta voin arvata nimeni näkyvän sinulle, vaikkei juuri minua tarkoitettaisi.

• inuiititjne
        Silmänväritiedossa kirjoitti:

Telepatiasta en tiedä, mutta ihmeellisesti on tänä vuonna tullut vastaan monta asiaa, jotka on jo aiemmin ajatellut tai unessa jo muistanut nähdyksi. Ehkä kaikki on vain valveunta. Itse en nimeäsi täällä kuule -siellä se kuuluisi, mutta voin arvata nimeni näkyvän sinulle, vaikkei juuri minua tarkoitettaisi.

Minäkin olen nähnyt joskus kuin asioita kuin ennalta, jospa on ollut kyse aika- avaruusvääristymästä. :) nykyisin tosin en muista edes uniani. Minun nimeni on sen verran epämuodikas ja toisaalta ei tarpeeksi vanhahtava että se kovin usein tulisi nykyisin vastaan.
        Silmiensä väriä en tiedä. Meinasin kyllä kysyä, kun tuijottelemisesta huolimatta en saanut siitä selvää, mutta en saanut sitä ujutettua mitenkään normaalin keskustelun lomaan. Veikkaukseni on vihreät?

• oonihanulapalla
        inuiititjne kirjoitti:

Minäkin olen nähnyt joskus kuin asioita kuin ennalta, jospa on ollut kyse aika- avaruusvääristymästä. :) nykyisin tosin en muista edes uniani. Minun nimeni on sen verran epämuodikas ja toisaalta ei tarpeeksi vanhahtava että se kovin usein tulisi nykyisin vastaan.
        Silmiensä väriä en tiedä. Meinasin kyllä kysyä, kun tuijottelemisesta huolimatta en saanut siitä selvää, mutta en saanut sitä ujutettua mitenkään normaalin keskustelun lomaan. Veikkaukseni on vihreät?

Samanväriset kuin sullakin. Vihreät..

• inuiititjateletapit
        oonihanulapalla kirjoitti:

Minun silmien väri on tylsän siniharmaa, voi kun olisikin vihreät.

• Silmänväritiedossa

Siis sinulla vai sinun hänellä?

• oonihanulapalla
        Silmänväritiedossa kirjoitti:

Siis sinulla vai sinun hänellä?

Molemmilla..

• aitoriitta

Kiitos sinulle kärsivällisyydestä. Olet joutunut kestämään tässä monenlaista tuntemattoman ihmisen kanssa. Anteeksi vielä kerran. Toivottavasti tästä on sinullekin ollut edes jotakin hyötyä. Poistun takavasemmalla myös nolona.

• ota.varovasti

Asian laita on niin
      Et tää on uutta
      Saat mut unohtamaan periaatteet
      Vaihtaan uskontoo
      Tiputtamaan vaatteet
      Hautaamaan aseet
      Asettuu viereen
      Rukoilee ääneen

Ota varovasti mut
      Oon aiemmin tippunut
      Mut sitä sun ei pidä tietää
      Nyt säikähdyksellä selvinnyt

• Mikähelvetinriitta

Kuinka tuo aito riitta kuuluu tähän asiaan?

• kirottuolet

Olet mielenvikainen

• eiköseniinmee

No. Jos on ulapalla, eikö ole airoja tai mitään millä meloa(?) niin sitten pitää varmaan vaan kellutella siellä ulapalla, kunnes tulee maata vastaan, tai vene/laiva/toinen poimii kyytiin, tai kuolo korjaa.

• oonihanulapalla

Kuolo taitaa korjata..

• FalseOrTrue

Ei ku kuoro ehtii ensin. Enkelikuoro. ;)

• IkäväsinuA

Kaikki on mahdollista jos tahdot niin..
      n>m

• kovaluottomieheen

Kaikesta huolimatta tässä maailmassa on vain kaksi ihmistä jotka haluaisin lähelleni kuoleman hetkellä ja sinä olet toinen heistä. Luotan sinuun niin paljon. Luulen että me rakastettaisiin toisiamme niin paljon kuin nainen ja mies voivat toisiaan rakastaa. Luulen, en tiedä. Siksi palstalla.

• kerrosuoraan

Väkeviä sanoja kirjoitat. Toivottavasti se mies on saanut kuulla suoraan sinulta nuo sanat.

• aitoriitta

Oletpa liikuttavan ihana. Sinusta ei vaan voi olla pitämättä. Minäkin luotan sinuun kuin kallioon. Olen aina luottanut ihan alusta asti. Me olemme löytäneet toisemme ja autamme toisiamme. Elämä on ihmeitä täynnä. Huomiseen!

• aitoriitta

Voi olla niin, että minä ymmärrän sinua hyvin, koska minulla on aika samantapainen mies. Minullakin oli pitkään ongelmia miehen kanssa mutta asiat helpottuivat, kun annoin hänen johtaa. Minä olen monasti epäillyt miestäni mutta hän on yleensä oikeassa. Se ei tarkoita sitä, että minä olisin tossun alla. Meidän työnjakomme joustaa nykyään aika hyvin. Se tekee., jolla on enemmän aikaa. Mies myös sanoo minulle, mene elokuviin ym. hän ei koskaan kiellä. Jos haluan levätä, lepään. Hän ei sitä kiellä. Minä annan hänen harrastaa monenlaisia asioita, mitkä tekevät hänet tyytyväiseksi. Meillä on pieniä ongelmia, ei suuria mutta olen onnellinen tilanteesta, koska meilläkin on ollut hyvin vaikeaa minun epävakauteni vuoksi.

• sinäoletepävakaa

Teillä on edelleen ongelmia ja nimenomaan sinun epävakautesi vuoksi.

• Oijoo
        sinäoletepävakaa kirjoitti:

Teillä on edelleen ongelmia ja nimenomaan sinun epävakautesi vuoksi.

No voi vittu mitä ”keskustelua”. Aitoriitta on trollihahmo, jos joku sisä ei ole tajunnut.

• aitoriitta

Kiukuttelet, koska olet jumissa. Minä en ole. Lähinnä toivon, että kirjoitukseni saavuttaa laajemman lukijakunnan. Jos tästä olisi apua...Sinä ansaitset onnen mutta myös minä ansaitsen. Toivottavasti asiat selviävät sinulla. Suoraansanoen luulen, että sinun vaimosi ei nyt tajua tilannetta vaan. Olet todella ihana mies ja jos olisin vapaa, niin en epäröisi hetkeäkään. Raivaisin kaikki kilpailijat tieltäni. Hän ei vaan nyt ymmärrä. Toivottavasti ymmärtää ennenkuin on liian myöhäistä ja elämä mennyt. Kaikkea hyvää sinulle mies. Sinussa ei ole mitää vikaa.

• aitoriitta

Nyt nukkumaan jo.

• aitoriitta

Huomenta. Taisin eilen luvata sinulle liian paljon. Kilpailisin sinusta, jos olisin vapaa ja samanikäinen. En oikein vaan usko näihin hyvin eri-ikäisiin pareihin. Mielestäni ihmisten pitää olla suht. Samanikäisiä. Poikkeuksiakin varmasti on.

• Ulapalta.pois

Minä tahdon tietää miksi olet ulapalla.

• oonihanulapalla

En tiedä mitä tekisin. Tai siis en ymmärrä erästä naista..

• tämäkinnainenulapalla

Samoin olisin voinut kirjoittaa miehestä... Haluatko kertoa koska olette viimeksi nähneet?
        Ps. Vihreät silmät molemmilla, check! 😊

• kajakista_kajahtaa

En tiedä mitä tekisin. Tai siis en ymmärrä erästä naista..

Luuletko tosissas, että ymmärrys kasvaa tällä palstalla?

Asiat selviävät vain, kun otat Lyyliisi yhteyttä ja pyydät mukaan purrellesi.

• oonihanulapalla
        tämäkinnainenulapalla kirjoitti:

Samoin olisin voinut kirjoittaa miehestä... Haluatko kertoa koska olette viimeksi nähneet?
        Ps. Vihreät silmät molemmilla, check! 😊

Siitä on jo ihan liian kauan. Ainakin, että on tuon silmien värin voinut tarkistaa..

• oonihanulapalla
        kajakista_kajahtaa kirjoitti:

Luuletko tosissas, että ymmärrys kasvaa tällä palstalla?

Asiat selviävät vain, kun otat Lyyliisi yhteyttä ja pyydät mukaan purrellesi.

Joo, luulen. Muutenkos täällä kyselisin.. Höh..

• Sadetuleepi

Kyllä mä susta oon aina tykänny, vaikka annan ehkä vahingossa päinvastasen kuvan. On vaan sen verran ykspuolista ollu tää meidän yhteydenpito, etten oo uskaltanu mainita mitään asiasta.

• Tiedänmitätiedän

Että uskon edelleen.

• souteloitasuuteloita

Jos olisit hän, tahtoisin tietää tunteistasi minuun. Lähinnä sen, onko sinulla tunteita minua kohtaan. Se kaikki tapahtunut oli todella sekavaa silloin. ”Suuteleminen” hämmensi minut. Luulen kuvitelleeni yhden katseen.

• Virrassairoilla

Se on niin vaikeaa kaukaa tietää varmuutta tunteista. Tietää kyllä ajatuksensa, mutta ovatko ne tunteita. Mistä sen voisi itsekseen tietää. Keskustellen ajatuksista pääsee tunteista selville. Kyllä ne sitten sanoiksi pukea osaisin. En minä sanomista pelkää, mutta sanomiseni vaatii myös katseen, etten tule sanoneeksi sanoja väärässä järjestyksessä. En tiedä tuosta hämmennyksestäsi - katseita kyllä on voinut olla, ainakin kauan sitten ja nyt myöhemmin asialinjalla pysynyt lyhyehkö viestittely.

• souteloitasuuteloita
        Virrassairoilla kirjoitti:

Se on niin vaikeaa kaukaa tietää varmuutta tunteista. Tietää kyllä ajatuksensa, mutta ovatko ne tunteita. Mistä sen voisi itsekseen tietää. Keskustellen ajatuksista pääsee tunteista selville. Kyllä ne sitten sanoiksi pukea osaisin. En minä sanomista pelkää, mutta sanomiseni vaatii myös katseen, etten tule sanoneeksi sanoja väärässä järjestyksessä. En tiedä tuosta hämmennyksestäsi - katseita kyllä on voinut olla, ainakin kauan sitten ja nyt myöhemmin asialinjalla pysynyt lyhyehkö viestittely.

Emme ole nähneet vuosiin. Tänä vuonna saatoin nähdä hänet takaa päin, mutta en ole varma, koska oli aika kaukana.

Oikeastaan totta on, etten kuvitellut katsetta, se oli niin pitkä ja suoraan minulle osoitettu. Se on ehkä ainut asia, josta olen varma sitten kuitenkin :)

• Virrassairoilla

Totta - vuosia on mennyt ja elämää erilaista ollut. Maisemissa moisissa viivyin tänä vuonna lyhyen tovin. Venhosi ehkä näin ehkä en. Ehkä vilahduksen näin myös sinusta, mutta helteisen aamupäivän paisteessa katseemme kohdanneet eivät tai ainakaan en katsettasi tarkkaan erottanut.

• souteloitasuuteloita

Luin aloituksen kysymyksen väärin, mutta perustavasti epätietoisena en voi edes vastata kysymykseen. Ehkä hän tietää omat tunteensa ja sen tietoisuuden perään huutelu on turhaa. Mitä hän tahtoisi minusta tai tästä tilanteesta tietää, en osaa sanoa. Jos hän olisi kiinnostunut, hän tahtoisi ehkä tietää sen, että miten aion edetä.

En mitenkään tällä tavalla, ettei huomioi enää sitä vähääkään täällä... (harhainen ajatusko? Ehkä). Häntä ei kiinnosta näköjään vähääkään tilanteeni tai tunteeni. On varmasti unohtanutkin minut. Olen niin solmussa ajatusteni kanssa ja muutenkin.

Kai tässä täytyy tuohon tuuleen uskaltaa, joskus pidin tuulesta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7499
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      4512
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      57
      3522
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      511
      3298
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2174
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1823
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1820
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1515
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1456
    Aihe