Mies, olemmekohan vaan tehneet tästä

niin vaikeaa, vaikka kaikki olisi oikeasti tavallaan niin helppoa? Ainakin minusta tunnut niin oikealta...

Jos ymmärrät, mitä tarkoitan tällä..?

19

1338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lllglmg

      Ei kukaan voi ymmärtää jos ei tiedä kuka kirjoittaja on ja kenen haluaisi ottavan yhteyttä.

    • Olen.zorronkaimapoika

      ..tunteesi eivät merkitse mitään. Niitä hillitään, onhan lääkitys päällä?
      T.vai olenko/0nko?
      Rauhallisuus illanjatkoon

    • aitoriitta

      Lääkitys on päällä ja pysyy luultavasti loppuelämän. Näin on minulle paljon parempi. Olihan tuossa harhasta kyse.

      • Nytseontodistettu

        No minun kohdallani oli todella kyse harhoista, toisten harhoista. En edelleenkään tarvitse lääkitystä.


    • VaiMinneMeni

      Ja tämä meni Helsinkiin vai?

      • Joo. Ja tuolla helppoudella tarkoitan siis sitä, että hän tuntuu niin oikealta, että minun ei tarvitsisi edes miettiä asiaa. Tiedän vain, minne sydämeni kuuluu, eikä siinä ole mitään epäselvää. Ja jos vertaa esim. johon kuhun muuhun mieheen, niin helposti sitä puntaroi omia tunteitaan, että onko niitä vai ei ja että haluaako jotain vai ei, mutta hänen kanssaan mitään tällaista epäröintiä ei ole eikä ole ollut missään vaiheessa. Minä vain tiedän, että hän on se HÄN, elämäni mies. Täydellinen kaikkine piirteineen ja eri puolineen.

        Tietysti se tässä myös vähän pelottaa. Että siinä hän on, kaikista maailman ihmisistä se, jonka haluan päästää lähelleni. Jota rakastan, vaikka mikä olisi. Jos ei olisi niin paljon tunteita ja jos eläisin tai olisin kiinnostunut jostain toisesta miehestä, olisi helpompi pitää oma suojakuori ja pysyä jotenkin vähän etäisempänä.


      • ed---------
        Haluaisintietää kirjoitti:

        Joo. Ja tuolla helppoudella tarkoitan siis sitä, että hän tuntuu niin oikealta, että minun ei tarvitsisi edes miettiä asiaa. Tiedän vain, minne sydämeni kuuluu, eikä siinä ole mitään epäselvää. Ja jos vertaa esim. johon kuhun muuhun mieheen, niin helposti sitä puntaroi omia tunteitaan, että onko niitä vai ei ja että haluaako jotain vai ei, mutta hänen kanssaan mitään tällaista epäröintiä ei ole eikä ole ollut missään vaiheessa. Minä vain tiedän, että hän on se HÄN, elämäni mies. Täydellinen kaikkine piirteineen ja eri puolineen.

        Tietysti se tässä myös vähän pelottaa. Että siinä hän on, kaikista maailman ihmisistä se, jonka haluan päästää lähelleni. Jota rakastan, vaikka mikä olisi. Jos ei olisi niin paljon tunteita ja jos eläisin tai olisin kiinnostunut jostain toisesta miehestä, olisi helpompi pitää oma suojakuori ja pysyä jotenkin vähän etäisempänä.

        Eli sä jännäät eikö? Ei siinä todellakaan mitään pahaa ole päin vastoin jos vain olis häneltä tää teksti.


      • ed--------- kirjoitti:

        Eli sä jännäät eikö? Ei siinä todellakaan mitään pahaa ole päin vastoin jos vain olis häneltä tää teksti.

        Kyllä minua jännittää. Jännittää aina ihan hirveästi, ehkä enemmän, kuin hän osaa arvatakaan. Mutta ei se jännitys mikään este "meille" ole. Ei siis ole sellaista, että jotenkin peruuttelisin tai jänistäisin, vaan näkyy ehkä ujoutena, ja kun on vielä epävarma hänen ajatuksistaan, niin se lisää sitä jännitystä. Pitäisi vain saada viettää enemmän aikaa yhdessä, mieluiten kahdestaan, niin kyllä se siitä hälvenisi. Minulle se jännitys kertoo myös siitä, kuinka paljon hän minulle merkitsee. Helpompaahan se on olla ihmisten kanssa, joita kohtaan tunteet ovat neutraaleja tai ei-tällaisia.


      • ed----------
        Haluaisintietää kirjoitti:

        Kyllä minua jännittää. Jännittää aina ihan hirveästi, ehkä enemmän, kuin hän osaa arvatakaan. Mutta ei se jännitys mikään este "meille" ole. Ei siis ole sellaista, että jotenkin peruuttelisin tai jänistäisin, vaan näkyy ehkä ujoutena, ja kun on vielä epävarma hänen ajatuksistaan, niin se lisää sitä jännitystä. Pitäisi vain saada viettää enemmän aikaa yhdessä, mieluiten kahdestaan, niin kyllä se siitä hälvenisi. Minulle se jännitys kertoo myös siitä, kuinka paljon hän minulle merkitsee. Helpompaahan se on olla ihmisten kanssa, joita kohtaan tunteet ovat neutraaleja tai ei-tällaisia.

        Vaikuttaa että näet häntä jatkuvasti ainakin silloin tällöin joten en ole mä kirjoittaja se sun kohdehenkilösi jolle kirjoitat.


    • Kuivuneetkahvitipat

      Mies kitesee ku pikkukakara nii onko arvoisesi.
      Musta tuntuu niin väärältä.

      • luonteeltaan

        Niin on se kyllä aikamoinen kitisijä


      • mukavuudenhaluinenvain

        No, voi V...u


    • Sinuarakastan

      Rakastan Sua M ❤️❤️
      Ihana nainen olet

    • Kysynpähänvaan

      Mitä se tarkoittaa, että yleistät henkilön "mieheksi" antamatta mitään tarkempia tuntomerkkejä julki? Sehän se juuri tarkoittaakin, että tää on sullekin pelkkää utopiaa koko juttu! Onko sulla sitä miestä, vai eikö ole?

    • Oonkyllä

      samaa mieltä. Vaikketsä tätä nää tai yhdistä. Mut joo.

    • Ymmärrätkö

      No varmaan ymmärtää joo. Tai ei. Ai mut se oli jos ?
      Ymmärrätkö mitä tarkoitan tällä ? :D

    • Untamo__

      Ehkä. Ehkä ei. Täällä ei pysty tuota tietämään.

      • auttaisijostarvetta

        Tarkoitatko että parisuhteessa olevalla olisi itseään nuorempi ystävä.


    • OTM71

      Tottakai minullakin on sama tunne. Minun aikani vain on lopuillaan ja siirryin helvetin porteille odottamaan sinua armain.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe