niin vaikeaa, vaikka kaikki olisi oikeasti tavallaan niin helppoa? Ainakin minusta tunnut niin oikealta...
Jos ymmärrät, mitä tarkoitan tällä..?
Mies, olemmekohan vaan tehneet tästä
19
1338
Vastaukset
- lllglmg
Ei kukaan voi ymmärtää jos ei tiedä kuka kirjoittaja on ja kenen haluaisi ottavan yhteyttä.
- Olen.zorronkaimapoika
..tunteesi eivät merkitse mitään. Niitä hillitään, onhan lääkitys päällä?
T.vai olenko/0nko?
Rauhallisuus illanjatkoon - aitoriitta
Lääkitys on päällä ja pysyy luultavasti loppuelämän. Näin on minulle paljon parempi. Olihan tuossa harhasta kyse.
- Nytseontodistettu
No minun kohdallani oli todella kyse harhoista, toisten harhoista. En edelleenkään tarvitse lääkitystä.
- VaiMinneMeni
Ja tämä meni Helsinkiin vai?
Joo. Ja tuolla helppoudella tarkoitan siis sitä, että hän tuntuu niin oikealta, että minun ei tarvitsisi edes miettiä asiaa. Tiedän vain, minne sydämeni kuuluu, eikä siinä ole mitään epäselvää. Ja jos vertaa esim. johon kuhun muuhun mieheen, niin helposti sitä puntaroi omia tunteitaan, että onko niitä vai ei ja että haluaako jotain vai ei, mutta hänen kanssaan mitään tällaista epäröintiä ei ole eikä ole ollut missään vaiheessa. Minä vain tiedän, että hän on se HÄN, elämäni mies. Täydellinen kaikkine piirteineen ja eri puolineen.
Tietysti se tässä myös vähän pelottaa. Että siinä hän on, kaikista maailman ihmisistä se, jonka haluan päästää lähelleni. Jota rakastan, vaikka mikä olisi. Jos ei olisi niin paljon tunteita ja jos eläisin tai olisin kiinnostunut jostain toisesta miehestä, olisi helpompi pitää oma suojakuori ja pysyä jotenkin vähän etäisempänä.- ed---------
Haluaisintietää kirjoitti:
Joo. Ja tuolla helppoudella tarkoitan siis sitä, että hän tuntuu niin oikealta, että minun ei tarvitsisi edes miettiä asiaa. Tiedän vain, minne sydämeni kuuluu, eikä siinä ole mitään epäselvää. Ja jos vertaa esim. johon kuhun muuhun mieheen, niin helposti sitä puntaroi omia tunteitaan, että onko niitä vai ei ja että haluaako jotain vai ei, mutta hänen kanssaan mitään tällaista epäröintiä ei ole eikä ole ollut missään vaiheessa. Minä vain tiedän, että hän on se HÄN, elämäni mies. Täydellinen kaikkine piirteineen ja eri puolineen.
Tietysti se tässä myös vähän pelottaa. Että siinä hän on, kaikista maailman ihmisistä se, jonka haluan päästää lähelleni. Jota rakastan, vaikka mikä olisi. Jos ei olisi niin paljon tunteita ja jos eläisin tai olisin kiinnostunut jostain toisesta miehestä, olisi helpompi pitää oma suojakuori ja pysyä jotenkin vähän etäisempänä.Eli sä jännäät eikö? Ei siinä todellakaan mitään pahaa ole päin vastoin jos vain olis häneltä tää teksti.
ed--------- kirjoitti:
Eli sä jännäät eikö? Ei siinä todellakaan mitään pahaa ole päin vastoin jos vain olis häneltä tää teksti.
Kyllä minua jännittää. Jännittää aina ihan hirveästi, ehkä enemmän, kuin hän osaa arvatakaan. Mutta ei se jännitys mikään este "meille" ole. Ei siis ole sellaista, että jotenkin peruuttelisin tai jänistäisin, vaan näkyy ehkä ujoutena, ja kun on vielä epävarma hänen ajatuksistaan, niin se lisää sitä jännitystä. Pitäisi vain saada viettää enemmän aikaa yhdessä, mieluiten kahdestaan, niin kyllä se siitä hälvenisi. Minulle se jännitys kertoo myös siitä, kuinka paljon hän minulle merkitsee. Helpompaahan se on olla ihmisten kanssa, joita kohtaan tunteet ovat neutraaleja tai ei-tällaisia.
- ed----------
Haluaisintietää kirjoitti:
Kyllä minua jännittää. Jännittää aina ihan hirveästi, ehkä enemmän, kuin hän osaa arvatakaan. Mutta ei se jännitys mikään este "meille" ole. Ei siis ole sellaista, että jotenkin peruuttelisin tai jänistäisin, vaan näkyy ehkä ujoutena, ja kun on vielä epävarma hänen ajatuksistaan, niin se lisää sitä jännitystä. Pitäisi vain saada viettää enemmän aikaa yhdessä, mieluiten kahdestaan, niin kyllä se siitä hälvenisi. Minulle se jännitys kertoo myös siitä, kuinka paljon hän minulle merkitsee. Helpompaahan se on olla ihmisten kanssa, joita kohtaan tunteet ovat neutraaleja tai ei-tällaisia.
Vaikuttaa että näet häntä jatkuvasti ainakin silloin tällöin joten en ole mä kirjoittaja se sun kohdehenkilösi jolle kirjoitat.
- Kuivuneetkahvitipat
Mies kitesee ku pikkukakara nii onko arvoisesi.
Musta tuntuu niin väärältä.- luonteeltaan
Niin on se kyllä aikamoinen kitisijä
- mukavuudenhaluinenvain
No, voi V...u
- Sinuarakastan
Rakastan Sua M ❤️❤️
Ihana nainen olet - Kysynpähänvaan
Mitä se tarkoittaa, että yleistät henkilön "mieheksi" antamatta mitään tarkempia tuntomerkkejä julki? Sehän se juuri tarkoittaakin, että tää on sullekin pelkkää utopiaa koko juttu! Onko sulla sitä miestä, vai eikö ole?
- Oonkyllä
samaa mieltä. Vaikketsä tätä nää tai yhdistä. Mut joo.
- Ymmärrätkö
No varmaan ymmärtää joo. Tai ei. Ai mut se oli jos ?
Ymmärrätkö mitä tarkoitan tällä ? :D - Untamo__
Ehkä. Ehkä ei. Täällä ei pysty tuota tietämään.
- auttaisijostarvetta
Tarkoitatko että parisuhteessa olevalla olisi itseään nuorempi ystävä.
- OTM71
Tottakai minullakin on sama tunne. Minun aikani vain on lopuillaan ja siirryin helvetin porteille odottamaan sinua armain.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644