Mies, olemmekohan vaan tehneet tästä

niin vaikeaa, vaikka kaikki olisi oikeasti tavallaan niin helppoa? Ainakin minusta tunnut niin oikealta...

Jos ymmärrät, mitä tarkoitan tällä..?

19

1260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lllglmg

Ei kukaan voi ymmärtää jos ei tiedä kuka kirjoittaja on ja kenen haluaisi ottavan yhteyttä.

• Olen.zorronkaimapoika

..tunteesi eivät merkitse mitään. Niitä hillitään, onhan lääkitys päällä?
      T.vai olenko/0nko?
      Rauhallisuus illanjatkoon

• aitoriitta

Lääkitys on päällä ja pysyy luultavasti loppuelämän. Näin on minulle paljon parempi. Olihan tuossa harhasta kyse.

• Nytseontodistettu

No minun kohdallani oli todella kyse harhoista, toisten harhoista. En edelleenkään tarvitse lääkitystä.

• VaiMinneMeni

Ja tämä meni Helsinkiin vai?

• Joo. Ja tuolla helppoudella tarkoitan siis sitä, että hän tuntuu niin oikealta, että minun ei tarvitsisi edes miettiä asiaa. Tiedän vain, minne sydämeni kuuluu, eikä siinä ole mitään epäselvää. Ja jos vertaa esim. johon kuhun muuhun mieheen, niin helposti sitä puntaroi omia tunteitaan, että onko niitä vai ei ja että haluaako jotain vai ei, mutta hänen kanssaan mitään tällaista epäröintiä ei ole eikä ole ollut missään vaiheessa. Minä vain tiedän, että hän on se HÄN, elämäni mies. Täydellinen kaikkine piirteineen ja eri puolineen.

Tietysti se tässä myös vähän pelottaa. Että siinä hän on, kaikista maailman ihmisistä se, jonka haluan päästää lähelleni. Jota rakastan, vaikka mikä olisi. Jos ei olisi niin paljon tunteita ja jos eläisin tai olisin kiinnostunut jostain toisesta miehestä, olisi helpompi pitää oma suojakuori ja pysyä jotenkin vähän etäisempänä.

• ed---------
        Haluaisintietää kirjoitti:

Joo. Ja tuolla helppoudella tarkoitan siis sitä, että hän tuntuu niin oikealta, että minun ei tarvitsisi edes miettiä asiaa. Tiedän vain, minne sydämeni kuuluu, eikä siinä ole mitään epäselvää. Ja jos vertaa esim. johon kuhun muuhun mieheen, niin helposti sitä puntaroi omia tunteitaan, että onko niitä vai ei ja että haluaako jotain vai ei, mutta hänen kanssaan mitään tällaista epäröintiä ei ole eikä ole ollut missään vaiheessa. Minä vain tiedän, että hän on se HÄN, elämäni mies. Täydellinen kaikkine piirteineen ja eri puolineen.

Tietysti se tässä myös vähän pelottaa. Että siinä hän on, kaikista maailman ihmisistä se, jonka haluan päästää lähelleni. Jota rakastan, vaikka mikä olisi. Jos ei olisi niin paljon tunteita ja jos eläisin tai olisin kiinnostunut jostain toisesta miehestä, olisi helpompi pitää oma suojakuori ja pysyä jotenkin vähän etäisempänä.

Eli sä jännäät eikö? Ei siinä todellakaan mitään pahaa ole päin vastoin jos vain olis häneltä tää teksti.

• ed--------- kirjoitti:

Eli sä jännäät eikö? Ei siinä todellakaan mitään pahaa ole päin vastoin jos vain olis häneltä tää teksti.

Kyllä minua jännittää. Jännittää aina ihan hirveästi, ehkä enemmän, kuin hän osaa arvatakaan. Mutta ei se jännitys mikään este "meille" ole. Ei siis ole sellaista, että jotenkin peruuttelisin tai jänistäisin, vaan näkyy ehkä ujoutena, ja kun on vielä epävarma hänen ajatuksistaan, niin se lisää sitä jännitystä. Pitäisi vain saada viettää enemmän aikaa yhdessä, mieluiten kahdestaan, niin kyllä se siitä hälvenisi. Minulle se jännitys kertoo myös siitä, kuinka paljon hän minulle merkitsee. Helpompaahan se on olla ihmisten kanssa, joita kohtaan tunteet ovat neutraaleja tai ei-tällaisia.

• ed----------
        Haluaisintietää kirjoitti:

Kyllä minua jännittää. Jännittää aina ihan hirveästi, ehkä enemmän, kuin hän osaa arvatakaan. Mutta ei se jännitys mikään este "meille" ole. Ei siis ole sellaista, että jotenkin peruuttelisin tai jänistäisin, vaan näkyy ehkä ujoutena, ja kun on vielä epävarma hänen ajatuksistaan, niin se lisää sitä jännitystä. Pitäisi vain saada viettää enemmän aikaa yhdessä, mieluiten kahdestaan, niin kyllä se siitä hälvenisi. Minulle se jännitys kertoo myös siitä, kuinka paljon hän minulle merkitsee. Helpompaahan se on olla ihmisten kanssa, joita kohtaan tunteet ovat neutraaleja tai ei-tällaisia.

Vaikuttaa että näet häntä jatkuvasti ainakin silloin tällöin joten en ole mä kirjoittaja se sun kohdehenkilösi jolle kirjoitat.

• Kuivuneetkahvitipat

Mies kitesee ku pikkukakara nii onko arvoisesi.
      Musta tuntuu niin väärältä.

• luonteeltaan

Niin on se kyllä aikamoinen kitisijä

• mukavuudenhaluinenvain

No, voi V...u

• Sinuarakastan

Rakastan Sua M ❤️❤️
      Ihana nainen olet

• Kysynpähänvaan

Mitä se tarkoittaa, että yleistät henkilön "mieheksi" antamatta mitään tarkempia tuntomerkkejä julki? Sehän se juuri tarkoittaakin, että tää on sullekin pelkkää utopiaa koko juttu! Onko sulla sitä miestä, vai eikö ole?

• Oonkyllä

samaa mieltä. Vaikketsä tätä nää tai yhdistä. Mut joo.

• Ymmärrätkö

No varmaan ymmärtää joo. Tai ei. Ai mut se oli jos ?
      Ymmärrätkö mitä tarkoitan tällä ? :D

• Untamo__

Ehkä. Ehkä ei. Täällä ei pysty tuota tietämään.

• auttaisijostarvetta

Tarkoitatko että parisuhteessa olevalla olisi itseään nuorempi ystävä.

• OTM71

Tottakai minullakin on sama tunne. Minun aikani vain on lopuillaan ja siirryin helvetin porteille odottamaan sinua armain.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      135
      7455
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      4492
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      56
      3510
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      510
      3275
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2164
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1813
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      24
      1799
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1505
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1456
    Aihe