Anvia kuppaa Elisan sähköpostilla edelleen

aikakypsä

Pohjalainen Anvia siirtyi Elisan alle jo yli vuosi sitten, mutta edelleen tulee Anvialta laskuja "internetpalvelusta", joka tässä tapauksessa tarkoittaa sähköpostia. Kaikki Anvian asiakkaat ovat nyt käsittääkseni Elisan asiakkaita ja Omaelisassa lukee, että Internet-palvelu 0 € (sisältää siis sähköpostin). Tätä ristiriitaa olen yrittänyt selvittää sekä Elisan että Anvian kanssa. Minulle on perusteltu, että laskutuksen siirto firmalta toiselle on vielä jotenkin kesken ja lohdutettu sillä, että sitten kun se siirtyy, minäkin saan sähköpostipalveluni hintaan 0 € kuten muutkin Elisan asiakkaat. Tässä on mennyt monta kuukautta ilman laskua ja ajattelin, että nyt ovat vihdoin saaneet asian kuntoon. Mutta vielä mitä, taas tuli lasku 4 kk "Anvia-internetpalvelusta", jonka siis toimittaa nykyisin Elisa. Olen aivan kypsä!

Onko kellään muulla ollut vastaavaa ongelmaa? Onko ainoa keino päästä eroon tästä kuppaamisesta irtisanoa Elisan asiakkuus kokonaan, kaikkine liittymineen?

1

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sontaposteja

      Sellaisia nämä operaattorien postit ovat. En koskisi niihin pitkällä kepilläkään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2545
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1907
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1568
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      111
      1396
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe