Antidopingvaikuttajat ympäri maailmaa reagoivat voimakkaasti Wadan päätökseen palauttaa toimivaltuuksia Venäjän antidopingtoiminnalle.
Wada poisti Venäjän antidopingtoimikunta Rusadan ja maan dopingtestauslaboratorion valtuudet vuonna 2015 valtiojohtoisen dopingjärjestelmän vuoksi.
Maailmalta täystyrmäys Wadan Venäjä-päätökselle Seychelleillä: ”Olympiahistorian suurin petos”
Maailma tietää kyllä Venäjän luonteen! Valehtelua ja huijausta aina ja kaikkialla. Mutta Lipposia on kaikkialla kabineteissa.
https://yle.fi/urheilu/3-10415931
Maailma tyrmistyi
raha.puhui
6
196
Vastaukset
Niin, kyllähän kielto pitäisi olla vähintään niin pitkään kuin nykyinen valtionjohto ja politiikka on käytössä.
Eli vilunkimiehille elinikäinen kielto!- 67i5y7t
Lahjontaa on syytä epäillä. Onhan Venäjä siinä "urheilulajissa" maailman paras.
- 67i67y5r
Venäjä pilaa urheilunkin kieroilullaan. Kaikki mihin se maa koskee muuttuu pa....ksi.
- puhtaitaOvat
Ymmärtääkö pahainen nato-trolli jotain urheilun maailmasta, kuin mistään muustakaan?
- Ympärijoo
Ympäri maailmaa? No joo, USA , Australia ja britannia, kolme maata/200 ja nuokin kolme Venäjä-vihaajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604626Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352129Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti501587- 1701547
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621512Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2711332Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961204- 2031122
- 651074
- 811069