Nuo rinkulat on tosi hyvän näköiset, logo oikein kuvaa hyvää premiumlaatua, ylivoimaa ja tehokkuutta sekä ilmettä ja suorituskykyä! Toista on vw autojen typerä VW logo ja skeidan räpylälogo tietty kaikkein kamalin.
Audin logo on hieno
6
153
Vastaukset
- hitusenpervo
Mulla on nänneissä rengaslävistykset.
- Hahhaaa
Se skodan räpylä on merkkinä että työnnä tästä.
Fordin soikea tuli taas vahingossa, pyöreätä merkkiä yrittivät tehdä.
Audiin oli tarkoitus tehdä yksi ympyrä mutta kun hinta on nelinkertainen normiautoon verrattuna niin pitihän hinnalle saada vastinetta niinpä tekivät neljä ympyrää. - m3rk
Omaahan tuo perinteikäs Auto-Union - Donau - DKW (suomeksi tekovika) - Audi (tai olympiavolkkari) arvoisensa merkin.
- ÖljySheikki
Eiks ne ollu ne vara öljyrenkaat, kun mosa rupeaa syömään öljyä...
- Hienohanse
Audin logohan on itseasiassa hätävara männänrenkaita, ihan vaan sateista päivää varten
- superbwinner11
Tietenkin ! Mutta SKODA SUPERBHAN on Audi 6 ,sen parannettu painos!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805619
- 1273913
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj443763- 663434
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262868Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72389- 272174
- 2042071
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?311756Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739