Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

"Itsevarma Chevrolet Evanda"

jopason

Niinpä. Auto antaa omistajalleen niitä ominaisuuksia, joita sen omistajalta puuttuu. Itsevarmat ihmiset ostaa Mersun, Bemarin ja Audin. Itsevarmojen ihmisten naapurit ostaa Daewolet Evandan. Onhan siinä toki halvempi metrihinta. Ja ennen kaikkea se itsevarmuus.

11

4646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      Mitä tarkoitat? Autoko antaa omistajalleen itsevarmuutta? Jos näin tarkoitat on arvomaailmasi ainakin osoittain omituinen. En usko että loppupeleissä kukaan sitä Evandaa tai E sarjaa ostaa pönkittääkseen omaa egoaan vaan vaakakupissa painavat muut asiat. Luulen että työmatkan pituus, turvallisuus ja omat kuljetus tarpeet painavat puntarissa. Raha on myös tärkeä, mutta huomioiden miten (huolettomasti)ihmiset luottoja nykyään ottavat luulen tuotteen hinnan tulevan vasta muiden kriteerien jälkeen.

    • ihminen

      eikös se ole juuri päinvastoin: epävarmat ihmiset ostavat varman päälle audin, bemarin tai mersun

      • seta

        Juuri näin, epävarmat tarvitsevat "mersua" egonsa pönkittämiseen, itsevarma ostaa autonsa puhtaasti ominaisuuksien perusteella.


      • jopason
        seta kirjoitti:

        Juuri näin, epävarmat tarvitsevat "mersua" egonsa pönkittämiseen, itsevarma ostaa autonsa puhtaasti ominaisuuksien perusteella.

        Autohan siinä mainoslauseessa on itsevarma, ei ihminen. Miksi auton on oltava itsevarma? Senhän on aina nöyrryttävä siihen miten kuljettaja sitä käskee. Auton kuin auton. Jos autolla on luonnetta tai tahtoa, sen hallitseminen on mahdotonta.


    • Kyllä!
      • e.i

        tuo oli kyllä caprice eli aito chevy eikä mikään paska kopio daewoo


      • että
        e.i kirjoitti:

        tuo oli kyllä caprice eli aito chevy eikä mikään paska kopio daewoo

        matiz, kalos, tacuma, lacetti, nubira ja evanda ovat myös aitoja Chevroletteja


    • itse varmuus

      Rengit pelkää mitä työkaverit ja naapurikin sanoo ja ostelee autojaankin muita miellyttääkseen. Miehet jotka kulkee omia polkujaan ei paljoa kysele vaan ostelee autoja jotka itse katsoo parhaaksi ja kusee muiden mielipiteille.

    • on on

      Tulipa ostettua uusi Chevy Evanda.
      Ei toisaan ole made in USA, so what ?
      Itla Dsignin suunnittelema kori (Giorgio Giugiaro),
      ZF vaihteisto, samankaltainen löytyy "hienoista"
      saksalaisista. Blaupunkt stereot 5:n CD-levyn vaihtajalla, sähköt VDO jne. Todellinen Globaali tuote. Kasattu vaan kaukoidässä. Vaikuttaa erittäin laadukkaalta, erittäin mukava ajaa, melko edukas, 27500 eur automaattilootalla, ja lähes kaikilla mahdollisilla varusteilla.
      Ja ennenkaikkea 3 v takuu, edukkaat huollot jne.
      Samalla hinnala olis saanu vaikka 98 mallisen BMW 500-sarjalaisen, jolla mukamas ajettu 100 tkm....

      • lare

        eli se valmistetaan USA:ssa!!!


      • Varmaa tietoa
        lare kirjoitti:

        eli se valmistetaan USA:ssa!!!

        Evanda valmistetaan Etelä-Koressa, aivan kuten silloinkin, kun keulassa oli Daewoon logo! Merkki kun ei tee autosta jenkkiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      77
      1438
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 51
      1222
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe