Niinpä. Auto antaa omistajalleen niitä ominaisuuksia, joita sen omistajalta puuttuu. Itsevarmat ihmiset ostaa Mersun, Bemarin ja Audin. Itsevarmojen ihmisten naapurit ostaa Daewolet Evandan. Onhan siinä toki halvempi metrihinta. Ja ennen kaikkea se itsevarmuus.
"Itsevarma Chevrolet Evanda"
11
4670
Vastaukset
- minä
Mitä tarkoitat? Autoko antaa omistajalleen itsevarmuutta? Jos näin tarkoitat on arvomaailmasi ainakin osoittain omituinen. En usko että loppupeleissä kukaan sitä Evandaa tai E sarjaa ostaa pönkittääkseen omaa egoaan vaan vaakakupissa painavat muut asiat. Luulen että työmatkan pituus, turvallisuus ja omat kuljetus tarpeet painavat puntarissa. Raha on myös tärkeä, mutta huomioiden miten (huolettomasti)ihmiset luottoja nykyään ottavat luulen tuotteen hinnan tulevan vasta muiden kriteerien jälkeen.
- ihminen
eikös se ole juuri päinvastoin: epävarmat ihmiset ostavat varman päälle audin, bemarin tai mersun
- seta
Juuri näin, epävarmat tarvitsevat "mersua" egonsa pönkittämiseen, itsevarma ostaa autonsa puhtaasti ominaisuuksien perusteella.
- jopason
seta kirjoitti:
Juuri näin, epävarmat tarvitsevat "mersua" egonsa pönkittämiseen, itsevarma ostaa autonsa puhtaasti ominaisuuksien perusteella.
Autohan siinä mainoslauseessa on itsevarma, ei ihminen. Miksi auton on oltava itsevarma? Senhän on aina nöyrryttävä siihen miten kuljettaja sitä käskee. Auton kuin auton. Jos autolla on luonnetta tai tahtoa, sen hallitseminen on mahdotonta.
- Kyllä!
Naapurin Makelle tuli toissaviikolla uusi Ewanda stw. ja täytyy sanoa, että on pelissä kokoa ja näköä.
http://www.kyamk.fi/~oh9jani/nykyiset/markku4.jpg
http://www.kyamk.fi/~oh9jani/nykyiset/markku3.jpg- e.i
tuo oli kyllä caprice eli aito chevy eikä mikään paska kopio daewoo
- että
e.i kirjoitti:
tuo oli kyllä caprice eli aito chevy eikä mikään paska kopio daewoo
matiz, kalos, tacuma, lacetti, nubira ja evanda ovat myös aitoja Chevroletteja
- itse varmuus
Rengit pelkää mitä työkaverit ja naapurikin sanoo ja ostelee autojaankin muita miellyttääkseen. Miehet jotka kulkee omia polkujaan ei paljoa kysele vaan ostelee autoja jotka itse katsoo parhaaksi ja kusee muiden mielipiteille.
- on on
Tulipa ostettua uusi Chevy Evanda.
Ei toisaan ole made in USA, so what ?
Itla Dsignin suunnittelema kori (Giorgio Giugiaro),
ZF vaihteisto, samankaltainen löytyy "hienoista"
saksalaisista. Blaupunkt stereot 5:n CD-levyn vaihtajalla, sähköt VDO jne. Todellinen Globaali tuote. Kasattu vaan kaukoidässä. Vaikuttaa erittäin laadukkaalta, erittäin mukava ajaa, melko edukas, 27500 eur automaattilootalla, ja lähes kaikilla mahdollisilla varusteilla.
Ja ennenkaikkea 3 v takuu, edukkaat huollot jne.
Samalla hinnala olis saanu vaikka 98 mallisen BMW 500-sarjalaisen, jolla mukamas ajettu 100 tkm....- lare
eli se valmistetaan USA:ssa!!!
- Varmaa tietoa
lare kirjoitti:
eli se valmistetaan USA:ssa!!!
Evanda valmistetaan Etelä-Koressa, aivan kuten silloinkin, kun keulassa oli Daewoon logo! Merkki kun ei tee autosta jenkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892