Prosentti uudestisyntynyt

prosentti

Ojares totesi että VAIN yksi prosentti on oikeasti uudestisyntynyt sillai miten hän tulkitsee että Raamattu ohjaa. Kaikkien vanhojen kirkkojen väki ei ole vaan mätiä.

Miten tämä prosentti voi vaatia lainsäädännön tottelevainen heitä. 99 prosenttia kun on muita.

4

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä Ojares on saanut Jumalan valtuudet tuntea ihmisten sydämet?

      • Tapakokeilu

        Voit tehdä kokeen. Mene vaikka jonkun kaupungin kadulle ja keskustele
        siellä ihmisten kanssa. Tee suora kohtikäypä kysymys. Kysy heiltä mitä
        Herra Jeesus Kristus merkitsee sinulle tässä ja nyt.

        Uudestisyntyneen ihmisen huulille leviää tyytyväinen hymy kun puhutaan Jeesuksesta, uudestisyntymätön vaivautuu, häkeltyy, ei tykkää, vaihtaa
        puheenaihetta tai jopa suuttuu. Uudestisyntynyt uskova vastaa: "Jeesus Kristus
        on minun Herrani ja Vapahtajani". Tai vastaus on tämän suuntainen Jeesuksen
        tunnustava ja hyväksyvä, aina iloinen positiivinen suhtautuminen Jeesukseen Kristukseen.

        Sitten illalla voit arvioida kuinka monta prosenttia tapaamistasi ihmisistä
        ilahtui ja tunnusti uskonsa Jeesukseen Kristukseen ja kuinka moni nyrpisteli.
        Voit myös arvioida kuinka moni oli "ei uskossa" mutta oli kiinnostunut kuulemaan
        Jeesuksesta. Todellinen hengellinen uskoa huomaa hyvin helposti keskustelutoverinsa
        uskon tai sen puuttumisen. Hengellinen uskova huomaa myös jos keskustelutoveri
        on uskonnollinen mutta ei uskova ihminen. Todelliselta uskovalta ei siis voi näitä
        asioita peitellä.


    • valitsijaäänestäjä

      Suomessa on demokratia, mikä tarkoittaa käytännössä kansanvaltaa.
      Siis kansa päättää itse omista asioistaan.

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Eduskuntavaalit_2019#cite_note-aikataulu-1

      Koska koko kansa ei voi kokoontua tekemään päätöksiä, järjestetään julkiset vaalit
      jossa kansalaiset valitsevat itselleen edustajat. Vaaleissa jokaisella aikuisella kansalaisella on yksi ääni ja hän valitsee puolueista ja ehdokkaista itselleen mieleisensä edustajan. Tätä kokousta kutsutaan eduskunnaksi ja valtiopäiviksi. Yksilöihminen siis valitsee sen puolueen ja sen ehdokkaan, jonka polittiset mielipiteet ovat lähimpänä hänen omia mielipiteitään. Hän valitsee sen puolueen ja sen ehdokkaan, joka tulee pyrkimään toteuttamaan sitä politiikkaa, jota äänestäjä tahtoo, että maassa toteutetaan.

      Sitten kun nämä kansan valitsemat 200 ihmistä kokoontuvat, he päättävät maan asioista
      kansalaisten puolesta. Jos heidän toteuttama politiikka on hyvä maalle, kanssa saa siunauksen ja voi hyvin. Jos he taas tekevät huonoja päätöksiä, kansa siitä kärsii. Ja kansa on itse valinnut itselleen johtajat ja päättäjät, niin eivät voi valittaa. Jos kansa on tyytynätön, ei hätää ... Seuraavissa vaaleissa voidaan tehdä toinen valinta.

      Kansa siis vastaa itse omasta hyvinvoinnistaan äänestämällä vapaissa vaaleissa.
      Näin hän on vaikuttamassa maan asioihin omalla pienellä osuudellaan. Jokaisen äänioikeutetun tulisi siis vaalipäivänä äänestää, tai sitten ennakkoäänestää. Silloin
      saamme kansan tahtomat päättäjät ja politiikan.

      Ruotsissa oli eduskuntavaalit 9. syyskuuta ja itse kävin äänestämässä.
      Ruotsissa eduskunnassa on 349 kansanedustajaa. Maanantaina 10. syyskuuta eduskunta valitsee puhemiehen. Sitten puhemies valitsee, esittää, eduskunnalle pääministerin.

      Eduskunna valitsema pääministeri puolestaan valitsee ministerit. Pääministeri ja ministerit muodostavat hallituksen, joka käytännössä päättää maan asioista, kuitenkin koko ajan eduskunnan hyväksymänä.

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Ruotsin_valtiopäivävaalit_2018

      • kmnkj

        >>>Maanantaina 10. syyskuuta eduskunta valitsee puhemiehen<<<

        Taisi tulla paha virhe. Puhemiestä ei tietenkään valita, eikä ole valittu,
        päivän jälkeen vaalien. Puhemies valitaan Ruotsissa nyt maanantaina
        joka on 24 syyskuuta. Mielenkiintoinen valinta. Ja koska ruotsidemokraatit
        kannattavat kokoomuksen ehdokasta, hänet tullaan suurella todennäköisyydellä
        valitsemaan puhemieheksi. Eikä hän varmaan ehdota Löfeniä pääministeriksi koska hänellä ei ole eduskunnassa tarvittavaa tukea.

        Ruotsissa poliittinen kenttä ja valta muuttui vaaleissa. Todennäköisin
        pääministeri on Ulf Kristersson.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1645
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1203
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      773
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      773
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      762
    Aihe