....kasvojeni päälle nauttimaan todella pitkään ja kiihkeästi,olen kaikinpuolin OK 60v mies
Haluan naisen hajareisin...
34
1038
Vastaukset
- mixxu
Onko naista joka haluaa ottaa nautinnon itse
- mixxu
.........
- mixxu
Halukasta.......
- mixxu
..............
- mixxu
onko naista joka haluaa taitavaa..........
- Nuolemut
Tämä on fantasiani. Facesitting ja faceriding.
- NuolisinMinäkkim
Mitä odotat?? Itsekkin haluaisin nuolla. ...nesteet pikin naamaani. [email protected]
- Nuolemut
Oon ollu vaan miesten kans joille on saanu antaa suuseksiä mut hei eivät oo halunnu nuolla pillua kun se on ”jotenkin likaista” tarkoittaen hygieniaa (saunasta suihkun kautta sänkyyn tulleen naisen..). Miehet on olleet iältään 30-34v. Oon aatellu että kai se pitää alkaa oikeesti aikuista miestä miettimään.
- Kikkeliskok
Oho! Oletpa valinnut kumppanisi väärin! Selvitäpä seuraavan kokelaan kanssa etukäteen, että mitä mieltä hän on suuseksin antamisesta naiselle. Kyllä se tieto pienellä utelulla irtoaa, jos on kielimiehiä tai aivan kielitaidoton.
Nuolemut kirjoitti:
Oon ollu vaan miesten kans joille on saanu antaa suuseksiä mut hei eivät oo halunnu nuolla pillua kun se on ”jotenkin likaista” tarkoittaen hygieniaa (saunasta suihkun kautta sänkyyn tulleen naisen..). Miehet on olleet iältään 30-34v. Oon aatellu että kai se pitää alkaa oikeesti aikuista miestä miettimään.
No onpas todella ollut kummallisia miehiä. Mutta saddlefacella saisit ratsastaa niin pitkään kuin vaan haluisit ja jaksaisit.
- mixxu
Siis olisiko halukasta naista tyydyttään itsensä kasvojeni päälle,saisit tuntea kieleni ja huuleni kuumana ja kiihkeänä , käteni hyväilemässä rintojasi...........
- mixxu
Haluaako joku nainen toteuttaa haaveensa ja tulla hajareisin kasvbojeni päälle ?haluaako joku nainen yhteystietoni? Olen osaava ja vassta 60v ..........
- keski-ikäinenperheenäiti
Olen keski-ikäinen perheenäiti. Sama mies ollut jo yli 20 vuotta. Seksielämä on ultrakonservatiivivista. Vielä muutama vuosi, niin lapset ovat aikuisia. Sen jälkeen joko otan eron tai hänkin rakastajan. Mistään tuollaisesta ei edes voi unelmoida, mitä ehdotat. Seksuaalisesti tylsempää miestä saa etsiä. Onhan hän toki muutoin melkolailla ok, muutta puutteessa oleminen ei ole mukavaa. Ei se ihmekään, että erot ovat niin yleisiä....Alkuperäinen, onko itselläsi ollut vaikeuksia saada naiset suostumaan ehdottamasi ?
- mixxu
Heipppa keski-ikäinenperheenäiti , kaikki naisethan ei halua että heitä nuollaan ja kun lämmittelyn jälkeen ottaa naisen päälleen ja alkaa hiljalleen liikkutta häntä kasvojen suuntaan selviää kyllä mitä hän haluaa , lähes kaikki on suostuneet ja ne jotka on kokeilleet kerran on kaikki itse oma-alotteisesti ottaneet haluamansa ja nauttineet , joku kertoi että löysi itsestään aivan uusia ja ihania asioita tämän koettuaan , ilmeisesti tällainen sextaaminen on aika vähäistä koska useimmat eivät ole päässeet tällaista kokemaan.
Tuo sinun puutteessa pitäminen mielestäni oikeuttaa sinut trekemään haluamiasi ratkaisuja , kokemaan vaikka ihanaa sexiä tms.
Jos siis otan eron, kait tuollaiset asiat vaan pitäisi selvittää jo ennakkoon , ettei tule tällaista vuosikymmeniä jatkunutta kärsimystä.... Kuten siis itselläni.
- KiinostustaOn
Täällä olisi rakastaja. Jutellaan lisää. [email protected]
Olen 52v lihaksikasmies joka on joutunut kanssa elämään pitkään puutteessa
Niin, kyllä tässä on joutunut priorisoimaan, että perhe pysyy yhdessä. Mies pihtaa, eikä mitään muutakaan lämpöä, läheisyyttä, eikä hellyyttä ole. On se piinallista. Ei pysty nyt ottamaan rakastajaakaan . Lumpuksi sitä kait itsensä tuntisi, jos sellaiseen ryhtyisi. Täytyy nyt miettiä. Onhan näissä kaikissa vaihtoehdoissa omat ongelmansa.Siis vielä muutama vuosi, niin... Livenä ei ole kyllä riskiä, että mitään säpinää kenenkään kanssa, kun en käy kapakoissa tai muissa tällaisissa paikoissa. Nytkin mies nukkuu vieressä, milloinhan olen viimeksi saanut. Olisiko 6 viikkoa ? Kerran kyllä sormetti, ehkä 4 viikkoa sitten. Sekin oli kyllä pienoinen ihme.
- KiinostustaOn
Voi voi sinä nyt saat mutta kun on mies ja sinkku. Ikää 50v niin sitä pimppiä ei saa edes joka vuosi. 3vuotta kun viimeksi saanut.
Ihmiset elää puutteessa kun voisi pitää vakio seksipartnereita. Hätä kun olisi niin viestiä kehiin niin apua saapuis paikalle. Kun ei tartte muita nussia niin ei tartteis kondoomiakaan.
Jotkuin hakevat yhden illan juttuja baareista mutta toiset tarvitsevat jotain tunnetta että seksistä voi nauttia. Se taitaa vaan olla niin kun 40v tulee täyteen seksi vähenee ja 50v niin loppuu melkein kokonaan.
[email protected] - keski-ikäinenperheenäiti
Ihan kauheaa. 3 vuotta... Itse olen ihan hermona jo nyt. Se on niin, että kun nainen täyttää 40 vuotta, päässä kilahtaa. Sitä on kuin talviunilta herännyt karhu. Ja kun täyttää 50 vuotta, himot vaan yltyy. Noloa myöntää, mutta näin.on. Omia sormia joutuu käyttämään joka päivä. Jos olisin mies, varmaan käyttäisin prostituutiopalveluita. En kykene mihinkään tilapäiskuvioon, haen myös tunnetta, tai siis jonkinmoista molemminpuolista arvonantoa. En nyt sentään eläinkään ole... Missä asut ?
- mixxu
keski-ikäinenperheenäiti kirjoitti:
Ihan kauheaa. 3 vuotta... Itse olen ihan hermona jo nyt. Se on niin, että kun nainen täyttää 40 vuotta, päässä kilahtaa. Sitä on kuin talviunilta herännyt karhu. Ja kun täyttää 50 vuotta, himot vaan yltyy. Noloa myöntää, mutta näin.on. Omia sormia joutuu käyttämään joka päivä. Jos olisin mies, varmaan käyttäisin prostituutiopalveluita. En kykene mihinkään tilapäiskuvioon, haen myös tunnetta, tai siis jonkinmoista molemminpuolista arvonantoa. En nyt sentään eläinkään ole... Missä asut ?
Jyväskylässä asun,missä sinä
- 63v
keski-ikäinenperheenäiti kirjoitti:
Mä olem pian ollut kuus vuotta ilman naista ja onhan tää kamalaa,mut kaikkeen tottuu. Osaisko sitä enään puuhata mitään mut onneks suu ja kieöi toimii...
- 63v
Kyä mää nuolisin ja antaisin suuseksiä naiselle vaikka kuinka paljon. Naisen tarvii saada sitä,olla ja nauttia. Mutta näin vanha ei saa enään..
- mixxu
keski-ikäinenperheenäiti
27.9.2018 21:46
Olen keski-ikäinen perheenäiti. Sama mies ollut jo yli 20 vuotta. Seksielämä on ultrakonservatiivivista. Vielä muutama vuosi, niin lapset ovat aikuisia. Sen jälkeen joko otan eron tai hänkin rakastajan. Mistään tuollaisesta ei edes voi unelmoida, mitä ehdotat. Seksuaalisesti tylsempää miestä saa etsiä. Onhan hän toki muutoin melkolailla ok, muutta puutteessa oleminen ei ole mukavaa. Ei se ihmekään, että erot ovat niin yleisiä....Alkuperäinen, onko itselläsi ollut vaikeuksia saada naiset suostumaan ehdottamasi ?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS: - mixxu
mixxu
28.9.2018 7:52
Heipppa keski-ikäinenperheenäiti , kaikki naisethan ei halua että heitä nuollaan ja kun lämmittelyn jälkeen ottaa naisen päälleen ja alkaa hiljalleen liikkutta häntä kasvojen suuntaan selviää kyllä mitä hän haluaa , lähes kaikki on suostuneet ja ne jotka on kokeilleet kerran on kaikki itse oma-alotteisesti ottaneet haluamansa ja nauttineet , joku kertoi että löysi itsestään aivan uusia ja ihania asioita tämän koettuaan , ilmeisesti tällainen sextaaminen on aika vähäistä koska useimmat eivät ole päässeet tällaista kokemaan.
Tuo sinun puutteessa pitäminen mielestäni oikeuttaa sinut trekemään haluamiasi ratkaisuja , kokemaan vaikka ihanaa sexiä tms. Onko Pirkanmaalla kellään naisella tarvetta saada suuseksiä.Täällä halukas mies joka haluaa nuolla ja pitkään,tykkään todella antaa tyydytystä halukkaille.Mennään sinun ehdoilla.Viestiä voi laittaa.
Sitähän tässä mies toivoo, mutta harvassa on naiset jotka uskaltaa puhetta pidemmälle. Ja yks mikä outoa kun miehenä tarjoaa kaiken mitä nainen pyytää, nuolemista, sormetusta, leluleikkejä.... Ja pitää naisen orkkuja tärkeempänä kuin omaani, nää ei usko että joku voi näin toimia...? Kysynpä vaan onko kauniinpaa kuin nauttiva nainen, onko? Nimimerkki ja meili löytää perille, kysy ja jutellaan.
- mixxu
Onko halukkaita naisia
- mixxu
Keski-ikäinen perheenäiti missä sinä asustelet
- mixxu
saat perheenäiti yhteystietoni jos haluat
- mixxu
olisiko joku kiva nainen halukas ottaan nautinnon...........
- millamilla
Mixxu kulta haluaisin juuri tuota mutta varattuna ja tarkan valvonnan alla tuohon ei ole mitään mahdollisuutta , mieleni tekisi nyt käyttää tilaisuutta nauttia, puutteessa elän jo 29 vuotiaana,ei tunnu hyvältä
- 63v
millamilla, mä 64v ja mun kasvoille ei ole ikinä kukaan nainen istunut ja ollut 6v ilman minkäänlaista seksiä. Kamalaa kuulla että olet valvonnan alla. Mutta stemppiä sulle..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170