Mua kiinnostais tietää, että miten putsaatte peniksenne runkun jälkeen?
Putsaatteko vain jollain paperilla vai pesettekö?
Peniksen putsaus runkun jälkeen
18
2368
Vastaukset
- Paperilla
Kuka nyt jaksaa pestä sitä?
Pesuun aina runkun jälkeen. Helppo ja nopea toimenpide vaikka lavuaarissa. Kotona pesaisen myös kusemisen jälkeen.
- Siistitapa
Paperilla. Jos vielä jättää talouspaperin palasen spermareiän päälle vähäksi aikaa housuihin niin housut ei tahriinnu, tarttuu kiinni, on helppo irrottaa..
- Runcka
Vaihtelee... Joskus harvoin pelkällä paperilla, jos ei ole vettä saatavilla. Aika usein huuhtelen vedellä ja kuivaus wc-paperilla. Sitten jos on tosi sottaista niin pesu saippualla ja vedellä :)
- RiskoEehelä
Aivan turhaa ajanhukkaa pestä. Kerran viikossa saunassa pesen. Muuten pyyhkäsen vaan verhoon.
Kuivaan hameeseen johon olen rubkannut kun pesen sen kuitenkin spermauksen jälkeen. Usein myös vedellä sen pesen.
- Bigc
Millainen kalu lauran hameen alta löytyy.pieni vai iso.voisin nuolla sen puhtaaksi spermasta ja imeä kovaksi uudestaan
- FuckboyL
Puukol
- Poika16v
Yleensä käyn veskissä pesemässä terskan ja jos on liukkaria käyttänyt niin sitten pessyt hieman pesuaineella, jossei runkun jälkeen pese niin sitten ainakin mustissa boksereissa näkyy valkoinen spermaläikkä kuivuessaan
- puhdasta
Tosimies puhdistaa kalustonsa aina käytön jälkeen hiekkapuhalluksella, tai painepesurilla. Runkkarit pyyhkii hameisiin!
- Jasit
Happokylpykin on tehokasta.
- jormakajaanista
itse olen nyt 70v ja tässä vuosien varrella kokeillut kaiken näköstä mutta kyllä se hiekkapaperilla rapsuttelu on tepsinyt parhaiten ps. muna alkaa olla tyveä myöden kulunut pois
- wankwank
kyl bräckleeni tai wurtin käsienpesu on paras.bräckleeni siit hyvä et kuivuu itekseen.
- jormakajaanista
https://m.motonet.fi/fi/tuote/7002375/Skil-1470-AA-monitoimityokalu tällä ku saatana rapsuttaa menemään runkun jälkeen niin voin taata ettei ole terskassa enää mällin tahroja eikä tosin enää itse terskaakaan
- Pikkaritko
Kyllä Yleensä pyyhin äidin pikkuhousuihin. Sellaisiin värikkäisiin.
- Pesuri
E-bayssa on myytävänä kullinpesukoneita(sähkökäyttöisiä).
On todella tehokas laite! - joip
En putsaa, lastit sinne minne sattuu lentämään ja kulli pyyhitään vaikka peittoon kun jälkimainingit on tullut ulos ja sit taas valmis vaikka pukeutumaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .744344Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503085Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333055Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952136Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171249Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 741176
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291045- 611032
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973