Mua kiinnostais tietää, että miten putsaatte peniksenne runkun jälkeen?
Putsaatteko vain jollain paperilla vai pesettekö?
Peniksen putsaus runkun jälkeen
18
2587
Vastaukset
- Paperilla
Kuka nyt jaksaa pestä sitä?
Pesuun aina runkun jälkeen. Helppo ja nopea toimenpide vaikka lavuaarissa. Kotona pesaisen myös kusemisen jälkeen.
- Siistitapa
Paperilla. Jos vielä jättää talouspaperin palasen spermareiän päälle vähäksi aikaa housuihin niin housut ei tahriinnu, tarttuu kiinni, on helppo irrottaa..
- Runcka
Vaihtelee... Joskus harvoin pelkällä paperilla, jos ei ole vettä saatavilla. Aika usein huuhtelen vedellä ja kuivaus wc-paperilla. Sitten jos on tosi sottaista niin pesu saippualla ja vedellä :)
- RiskoEehelä
Aivan turhaa ajanhukkaa pestä. Kerran viikossa saunassa pesen. Muuten pyyhkäsen vaan verhoon.
Kuivaan hameeseen johon olen rubkannut kun pesen sen kuitenkin spermauksen jälkeen. Usein myös vedellä sen pesen.
- Bigc
Millainen kalu lauran hameen alta löytyy.pieni vai iso.voisin nuolla sen puhtaaksi spermasta ja imeä kovaksi uudestaan
- FuckboyL
Puukol
- Poika16v
Yleensä käyn veskissä pesemässä terskan ja jos on liukkaria käyttänyt niin sitten pessyt hieman pesuaineella, jossei runkun jälkeen pese niin sitten ainakin mustissa boksereissa näkyy valkoinen spermaläikkä kuivuessaan
- puhdasta
Tosimies puhdistaa kalustonsa aina käytön jälkeen hiekkapuhalluksella, tai painepesurilla. Runkkarit pyyhkii hameisiin!
- Jasit
Happokylpykin on tehokasta.
- jormakajaanista
itse olen nyt 70v ja tässä vuosien varrella kokeillut kaiken näköstä mutta kyllä se hiekkapaperilla rapsuttelu on tepsinyt parhaiten ps. muna alkaa olla tyveä myöden kulunut pois
- wankwank
kyl bräckleeni tai wurtin käsienpesu on paras.bräckleeni siit hyvä et kuivuu itekseen.
- jormakajaanista
https://m.motonet.fi/fi/tuote/7002375/Skil-1470-AA-monitoimityokalu tällä ku saatana rapsuttaa menemään runkun jälkeen niin voin taata ettei ole terskassa enää mällin tahroja eikä tosin enää itse terskaakaan
- Pikkaritko
Kyllä Yleensä pyyhin äidin pikkuhousuihin. Sellaisiin värikkäisiin.
- Pesuri
E-bayssa on myytävänä kullinpesukoneita(sähkökäyttöisiä).
On todella tehokas laite! - joip
En putsaa, lastit sinne minne sattuu lentämään ja kulli pyyhitään vaikka peittoon kun jälkimainingit on tullut ulos ja sit taas valmis vaikka pukeutumaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai999530Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki764947Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.524657Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j92411Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1051632- 451448
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota561377Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.491321Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441296Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?651281