Mua kiinnostais tietää, että miten putsaatte peniksenne runkun jälkeen?
Putsaatteko vain jollain paperilla vai pesettekö?
Peniksen putsaus runkun jälkeen
18
2368
Vastaukset
- Paperilla
Kuka nyt jaksaa pestä sitä?
Pesuun aina runkun jälkeen. Helppo ja nopea toimenpide vaikka lavuaarissa. Kotona pesaisen myös kusemisen jälkeen.
- Siistitapa
Paperilla. Jos vielä jättää talouspaperin palasen spermareiän päälle vähäksi aikaa housuihin niin housut ei tahriinnu, tarttuu kiinni, on helppo irrottaa..
- Runcka
Vaihtelee... Joskus harvoin pelkällä paperilla, jos ei ole vettä saatavilla. Aika usein huuhtelen vedellä ja kuivaus wc-paperilla. Sitten jos on tosi sottaista niin pesu saippualla ja vedellä :)
- RiskoEehelä
Aivan turhaa ajanhukkaa pestä. Kerran viikossa saunassa pesen. Muuten pyyhkäsen vaan verhoon.
Kuivaan hameeseen johon olen rubkannut kun pesen sen kuitenkin spermauksen jälkeen. Usein myös vedellä sen pesen.
- Bigc
Millainen kalu lauran hameen alta löytyy.pieni vai iso.voisin nuolla sen puhtaaksi spermasta ja imeä kovaksi uudestaan
- FuckboyL
Puukol
- Poika16v
Yleensä käyn veskissä pesemässä terskan ja jos on liukkaria käyttänyt niin sitten pessyt hieman pesuaineella, jossei runkun jälkeen pese niin sitten ainakin mustissa boksereissa näkyy valkoinen spermaläikkä kuivuessaan
- puhdasta
Tosimies puhdistaa kalustonsa aina käytön jälkeen hiekkapuhalluksella, tai painepesurilla. Runkkarit pyyhkii hameisiin!
- Jasit
Happokylpykin on tehokasta.
- jormakajaanista
itse olen nyt 70v ja tässä vuosien varrella kokeillut kaiken näköstä mutta kyllä se hiekkapaperilla rapsuttelu on tepsinyt parhaiten ps. muna alkaa olla tyveä myöden kulunut pois
- wankwank
kyl bräckleeni tai wurtin käsienpesu on paras.bräckleeni siit hyvä et kuivuu itekseen.
- jormakajaanista
https://m.motonet.fi/fi/tuote/7002375/Skil-1470-AA-monitoimityokalu tällä ku saatana rapsuttaa menemään runkun jälkeen niin voin taata ettei ole terskassa enää mällin tahroja eikä tosin enää itse terskaakaan
- Pikkaritko
Kyllä Yleensä pyyhin äidin pikkuhousuihin. Sellaisiin värikkäisiin.
- Pesuri
E-bayssa on myytävänä kullinpesukoneita(sähkökäyttöisiä).
On todella tehokas laite! - joip
En putsaa, lastit sinne minne sattuu lentämään ja kulli pyyhitään vaikka peittoon kun jälkimainingit on tullut ulos ja sit taas valmis vaikka pukeutumaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1054978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413289Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192326Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2381442Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761217
- 731190
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311158Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059