Mistä voisi löytää uusia tiimiläisiä, joita kiinnostaisi ihonhoitotuotteet?
Olen löytänyt hyvät tuotesarjat ja nyt tahdon jakaa tämän mahdollisuuden muillekin.
Uusia tekijöitä tiimiin
4
312
Vastaukset
- Pettynytvetäjä
Et ainakaan täältä. Kukaan ei halua tehdä mitään elantonsa eteen. Osallistutaan kaikkiin onecoineihin ym. kaasuperätehtaisiin. Vaikka sulla olis kuinka hyvät tuotteet ja 500 € alkupanoksella mukaan täältä et löydä kuin luusereita. Työt ei kiinosta ketään.
Kyllä me täällä jäljelläolevat olemme rehellisiä työssäkäyviä ihmisiä. Päivätyö on pidettävä, sillä verkostomarkkinointi ei voi koskaan korvata sitä.
Miten niin kukaan ei halua tehdä mitään elantonsa eteen? Käymmehän me töissä.
Ennen kuin edes kysyn mitä tuolla 500€ alkupanoksella saisi, niin mistä tuotteista on kysymys? Kaikkiahan työt kiinnostaa. Ja jos normi päivätyön lisäksi saa pienellä vaivalla lisätienestiä niin mikäs siinä. Mutta ensin pitäisi saada tietää tarkalleen mistä tuotteista on kysymys.
Kun tuon saa tietää, voi itse arvioida voisiko sillä olla kysyntää tuttavapiirissä. Jos on, niin myyntiin vaan. Mutta jos ei ole, niin itse en ainakaan ole halukas itse luomaan sille kysyntää (=tyrkyttämään pakolla ja kaverisuhteen perusteella).
Elikkä mistä tuotteista on kysymys? Millaista kysyntää niille olisi? Ja jos perinteisillä markkinoilla on samankaltainen tuote, niin miksi tämä olisi parempi?
PS. nimimerkki kyllä-työ-aina-kelpaa
- IlmainenVinkki
Kyllä uusia "tiimiläisiä" voisi löytää vaikkapa Arkadianmäeltä. Siellä on tahoja, joilla on mainiot valmiudet tehdä normaali päivä"työn" ohella kovaa tulosta.
Taksi käytössä yötäpäivää, myös vkl - on helppo rientää kotikutsuista toiseen ja saavuttaa ennenkokematonta kustannustehokkuutta!
Mikä parasta, näillä sankareilla on rajattomasti aikaa toteuttaa omia henkilökohtaisia tavoitteitaan - huom! Henkilökohtaisia tavoitteitaan. Mikäpä voisikaan olla parempaa materiaalia, kunnianhimoa riitää, kunhan omanedun röyhkeä tavoittelu suoritetaan veronmaksajien varoilla, EI omilla rahoilla.- IlmainenVinkki
Ja näitä uusia "tiimiläisiä" on siellä peräti 200 kpl joten eikun yhteyttä sinne suuntaan!
Onnea ja menestystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk295418Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133118Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_161302Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.511283Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231154PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1501040Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43959- 125938
- 37844
- 142763