Suomalainen voittaa aina?
"Olen käynyt lasteni lompakoilla" - Rahapeliongelmasta toipuminen vaatii paljon työtä
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/09/24/olen-kaynyt-lasteni-lompakoilla-rahapeliongelmasta-toipuminen-vaatii-paljon
Kuuntele nämä ennen kuin pelaat taas
2
161
Vastaukset
- pahallapahapois
Kuuntele vaikka musiikkia helopttaakseen sitä pelaamisen himon tuskaa, Esim, Anette Olzonin lähetyssaarnaajan ääni puhdistaa ajatuksia tehokkaasti :) Anette olikin oikea yönhuilu, oliko ehkä sittenkin liian oikea :D On pokeria puhua myös kusettaen, sillä väitti et tuskaista joutua aloittamaan pohjalta. Miljoonan kuuntelian rajaa ei pohjalta aloittava saavuta helposti millään.
Veikkaus tai muu rahapelituottajan aikeet ottaa Anettea mainoksen mielessä laulamaan pitää estää laissa! - kansalaisaloitekko
Kaikenmoisien manipulointi kikkailujen käyttäminen rahallapelaamista edistämisen tarkoituksella pitää olla kiellettyä ! !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867561- 1015477
- 2664718
- 484642
- 653362
- 502748
- 562419
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222398Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292362- 412234