Nainen, orgasmi yhdynnässä vai käsin ?

Pablonius

Hei.
Olen kuullut että nainen saa orgasmin paremmin omalla kädellä kuin että kulli on sisällä.
Onko näin ? Kuulin naisystävältäni että hän mieheltä haluaa ennemmin suuseksiä, tai käsihierontaa ?
Onko siis pano naiselta pelkkä miehen miellyttäminen ? Että vaan "antaa" miehen mieliksi.
Olen toisaalta myös kuullut että iso kulli takaapäin tekee gutaa...tiedä sitten.

23

1844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pili

      Iso kulli ja varsinkin takaa on huono. Ei tunnu hyvältä.

      Vapautunut nainen normaalissa panossa antaa itse itselleen käsihoito. Se paras tunto kun on klitassa. Voi sen mieskin tehdä, mutta vaikeampaa ja nainen tuntee itse mikä on milläkin hetkellä parasta. Näin mun eukko tekee ja ehtii joskus saada kolme kertaa ennen kuin itse ruiskin.

      • Keittiöpsykologi voisi vastata, että jokainen ihminen on yksilö.
        Ja jokainen hetki on erilainen.
        Onko kyseessä jokin vertailukilpailu, kun kysyt? Mitä väliä. Voihan ihminen saada orgasmin ilman että häneen edes kosketaan.
        Aloittaja on ilmeisesti kykenemätön keskustelemaan aiheesta puolisonsa kanssa, kun kirjoittelee tänne. Vai onko hän kuullut aiheesta miesten pukuhuoneessa?
        Juttele puolisosi kanssa. Kysy mistä hän pitää ja mistä ei. Kysy myös hänen fantasioista.
        Kerro sitten mistä sinä pidät.
        Tsemppiä!


    • Naisenpaikat

      Ei pimpissä hermoja kovin paljoa ole, vähän samoin kuin suussa sisällä. Emätin on synnytyskanava. Hermopisteet ovat klitoriksessa, joillain klitoriksen toiset päät (klitoris on ikäänkuin kannustimen muotoinen) kulkevat emättimen vieressä, josta tuntemukset tulevat. Jos tulevat.
      Kuten sanottu, synnytyskanavassa ei ole viisasta olla liikaa hermonpäätteitä. Voit vain kuvitella, miltä synnyttäminen tuntuisi, jos penis repeytyisi halki, tai leikattiin.
      Eli ihan luonnon järjestämä asia.
      Luulisi tämän olevan jo ihan kaikkien tiedossa.

    • Hattutäti

      No kyllä mä saan orgasmeja ihan yhdynnästäkin. Mutta myös klittan imuttelusta.
      Mikä asento milloinkin on paras niin vaihtelee fiiliksestä.

      • Anonyymi

        Vaimoni saa parhaat orjasmit ja jopa useita kun panen takaa,,,jos hän vielä lipsuttaa klittaa samalla niin huuto luja! Siinä vastaus naisen orkkuihin
        Mun rakastajatar, eli toisen vaimo (pitkäaikainen) saa joka kerta hirveät orkut, hän ihan vapisee orkun jälkeen...ja asennossa kuin asennossa. On muuten mahtava ottaamaan kuihinkin!!
        t. Vieraassa vara parhain :)


    • Sex_onjes

      On päivän selvää, että runkatessa saa orgasmin oli sitten nainen tai mies, yhdynnässä epävarmempaa.

    • 3456

      parasta on, kun mies tulee takaapäin ja samalla hieroo klitorista, tai sit hieron ite. tulee takuuvarma orkku. ilman hierontaa mielummin etupuolelta, niin kulli osuu paremmin herkkään kohtaan.

      • 34567

        Klitoriksen hieronnasta. Mikä on paras tapa? Hieronta ylhäältä alas, sivulta sivulle, pyörittely vai suulla imuttelu?


    • Suulemitar123

      No voi hyvä tavaton. Ei ole pillu tunnoton ja kulli sisässä tuntuu kyllä hyvältä. En ole orkkua siitä tähän asti saanut mutta jos on ihana mies niin kyllä tuntuu hyvälle. Eksän kanssa oli liian vaikeaa enkä seksistä juuri nauttinut. Mutta uskon että parhaimmillaan voi tilanteet parantua niin että seksikin muuttuu nautinnolliseksi. Olen aina halukas ja innokas vaikka en yhdynnässä saa orkkua enkä mitään erikoishierontoja edes halua. En koe hierontaa romanttiseksi ja minusta seksissä on kysymys rakkaudesta ja romantiikasta... tykkään ihanasta miehestä lähelläni ja sisälläni ja ympärilläni... musta me ollaan jotenki väärin juututtu tohon orgasmiin. Mies, jos haluat naisesi nauttivan seksistä kanssasi, ole ihana ja jännittävä!

    • Suulemitar123

      No, ei ehkä ole pakko olla jännittävä mut yleensä on hyväksi että mies on cool, itsevarma, mutta samalla fiksu ja hyvätapainen ja jopa rakastava. Ei silti liian riippuvainen naisen hyväksynnästä. Nainen haluaa hurmata miehen eikä saada liian helposti, muuten menee jännitys. Jännite.

    • Suulemitar123

      Ja siis todella, kun on puutteessa... niin kyllä tekee juuri sitä kalua sisään ihan sairaasti mieli. Niin sairaasti että tuntuu että järki lähtee jos ei saa... aina ovulaation aikaan näin, eli silloin kun naisen keho tietää että nyt vois tulla paksuksi. Ja muutenkin joka päivä. Mulla ainaki menee sellasia nautinnon aaltoja tai mitä onkaan jotka tuntuu paremmaltakin kuin orkku.

      • 34567

        Klitoriksen hieronnasta. Mikä on paras tapa? Hieronta ylhäältä alas, sivulta sivulle, pyörittely vai suulla imuttelu?


      • Moikka Suulemitar123. Haluatko tutustua? Olen just etsimässä nauttimista haluavaa naista. Olen kestävä pakkaus kyllä :)


    • tuplaaah

      Miehelle parasta on kun panee ja nainen tyydyttää itseään samalla. Vaimo saa noin parhaat orgasmit.

    • Maarit2976

      En lukenut kaikkia... Mutta...

      Mulle riittää pelkkä yhdyntä (olen nainen).

      Sen takia olen varmaan jäänyt koukkuun seksiin.

      • Oon M 33v Pk seudulta. Haluaisitko tavata vaikka kahvilassa? T. Martin


    • Naikkonen20

      Riippuen esileikin pituudesta/sisällöstä saattaa myös yhdynnässä itsessään saada orgasmin.. yleensä mies hoitaa jälkeenpäin/ennen kuin itse tulee :) Yleensä ei itse penetraatiossa tule orgasmia vaikka se hyvältä tuntuukin :D

      • Moi Naikkonen20! Ilmeisesti et rentoudu ja luota partneriisi tarpeeksi...useinhan se on syynä siihen ettei penetatiosta saa orkkuja.


      • 69v

        Olen 69v nainen saan orgasmin kun käytän Dildoa tai hieromasauvaa haluan 3 kertaa päivässä ja saan huippu orgasmit


    • Anonyymi

      Nuorempana käsin. Nyt kypsempänä ( 45) yhdyntäorgasmit ovat parhaita. Myös suulla annettu hyväily tuottaa orgasmin. Takaapäin en saa koskaan. Yleensä se menee niin, että ensin orgasmi minulle ja sen jälkeen mies takaapäin omansa. Pitkä liitto ja se että on oppinut tuntemaan itsensä ja kumppaninsa hyvin auttaa asiaan.

    • Anonyymi

      Kyllä pitää alkuperäinen paikkaansa. Olen 48 vuotias ja omalta kohdaltani voin sanoa etten ikinä ole saanut orgasmia pelkästään yhdynnässä. Muuten olen tosi seksuaalinen ollut aina, nuoresta lähtien. Orgasmi on lähtenyt aina klitoriksesta.

      • Anonyymi

        Olen suunnilleen saman ikäinen ja parhaat orgasmit saan kun mies nuolee hyvin. Suurin ongelma ollut miehilläni normi yhdynnässä josta tykkään jos yhdyntä kestää ainkin puoli tuntia, silloin pystyn nauttii ja laukean useeamman kerran perä jälkeen. Miehet yleensä laukeaa kun alan huokailee ja kiemurtelee nautinnosta.


    • Anonyymi

      Omin käsin. Aina.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe