moi
kattellu kyllä nettiautoo ym mutta vastaavia ei oikein löydy eli mitäs sanotte tämmösen arvoksi noin suunnilleen? autossa on kahdet renkaat, huollettu erittäin säännöllisesti, ei ruostetta eikä vikoja. kulkee suoraan ja tehot tallella.
ollut samalla omistajalla uudesta saakka, ajettu paljon matka-ajoa.
pohjaakin joskus massattu.
ns huippusiisti ilman että nokka kasvaa pinokkion mittoihin
onko 1500 e liikaa?
900 C vm 88 ajettu noin 270 tkm
6
216
Vastaukset
- RMB54
Olin Saabilla töissä kun nämä oli uusia. 1988 oli ensimmäinen S 900 integroidulla puskurilla. Auto oli/on kestävä. Palloniveliä kylläkin meni, mutta ovatkin kulutustavaraa. Vaihteisto oli yksi pieni ongelma, mutta jos vaihtaa moitteettomasti, niin ok. H-moottori kyllä kestää.
Turvallinen ja lämmin auto. - Oskuvanhempi
Ajelen itse juuri tuollaisella. VM - 99 Mittarissa 270000 km. En kyllä luopuisi 1500 eurolla. Kävin viikolla katsastuksessa. Mies kehui niin että alkoi oikein nolottaa. Eli matka jatkuu.
- RMB54
1993 oli viimeinen vanha koppainen 900. 1994 GM kasasi saab 900 opelin alustalle. Sisätilat jäivät vähän pienemmiksi. Muuten auto on aivan ok. 1998 auto muuttui 9.3 mallimerkiksi.
- gjghgghh
mulla samanlainen mutta mittarissa 160tkm tosi hyvä en möisi tolla rahalla
- Turvallistakyyditystä
Totanoinaa, 30 vuotta vanha Saab, ja muka turvallinen? Autoliiton sivuilta voi muunmuassa käydä katsomassa törmäystestejä mainitusta ruumisarkusta. Ai niin, mut onhan se Saab; sen on PAKKO olla turvallinen! Siis on han se Saab, se turvallinen...
- JärkiKäteen
Totanoinaa, henkilöautoissa kuolee Suomessa noin 120 henkeä vuodessa.
Kun tuo suhteutetaan sellaisiin kuolinsyihin, mihin voi itse vaikuttaa, 120 kuolemantapausta on aika vähän. Kun vielä huomioidaan, että noista 120 kuolemantapauksesta suuri osa ei johdu itse autosta, vaan kuljettajan tekemistä "huonoista valinnoista", on vanhan auton "turvattomuus" merkityksetöntä.
Joten, jos 30 vuotta vanha saab on siis turvaton, niin mitä sitten? On muita paljon oleellisempia asioita, millä pystyy vaikuttamaan elämänsä pituuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086