Haluaisiko joku lähettää valokuvia siltä minun kännykkään?
Kuvia kaukaa
9
292
Vastaukset
- Kemppis1
Etkö näe omaasi mahan alta?
Ei haittaa mulla on peili.
Olisin myös kiinnostunut PATTAYALLA otetuista kännykkäkuvista.
Kuvattava kohde tai asia saa olla mikä vaan.- NäinTämäToimii
virtasenposti kirjoitti:
Ei haittaa mulla on peili.
Olisin myös kiinnostunut PATTAYALLA otetuista kännykkäkuvista.
Kuvattava kohde tai asia saa olla mikä vaan.Ja sitte aijaat ne Dillenä, grattis.
- Kaide99
virtasenposti kirjoitti:
Ei haittaa mulla on peili.
Olisin myös kiinnostunut PATTAYALLA otetuista kännykkäkuvista.
Kuvattava kohde tai asia saa olla mikä vaan.Kysy Suomibaareista siellä on suomiukkoja jotka kuvaa omia ja leidipoikien vehkeitä. Ja leidipojat kuvaa suomi-porsaiden vehkeitä kun ei mahan alta muuten saada kuvaa.
NäinTämäToimii kirjoitti:
Ja sitte aijaat ne Dillenä, grattis.
Se riski on aina olemassa?
Kaide99 kirjoitti:
Kysy Suomibaareista siellä on suomiukkoja jotka kuvaa omia ja leidipoikien vehkeitä. Ja leidipojat kuvaa suomi-porsaiden vehkeitä kun ei mahan alta muuten saada kuvaa.
Anna soite niin kirjoitan.
- Kaide99
virtasenposti kirjoitti:
Anna soite niin kirjoitan.
Ei ole soitetta. Kysy Kärkkäiseltä
- Kaide99
virtasenposti kirjoitti:
En tunne?
Viljasen kaveri.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291350
- 1211199
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021010Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283899- 113877
- 48755
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 35744
- 52719
- 49629