naiset ja tyydytys

kiinnostaatietää

Miesten palstalla on monia paikkoja missä miehet käy runkulla ilmeisesti monta äijää samassa paikassa ainakin jossain, onko naisilla paikkoja missä käytte sormettamassa, missä on muitakin naisia, tai miehiä.
Minusta se on aika kiihottavaa kun joku katselee minun omia touhuja, onko naislla sama juttu.

16

1651

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tj74vm

Lenkillä tulee pysähdyttyä samassa paikassa monesti sormeileen....rauhallinen paikka mutta yllätettyksi tuleminen kiihottaa ja orgasmi tulee aikas nopsaan...heh..

• ent.Rva38

Vähän sama, lenkkeillessä tulee halu mennä vähän sivummalle sormettamaan.
      Ujona kuitenkin tarpeeksi syrjään.
      Missäpäin te? Itse olen Tampereen läheltä.

• huhsentään

Voi hitto kun olis kiihottavaaa nähdä, vaikka salaa katsella, alkaa nyt jo kalu kovenee kun ajattelen.

• Kiinnostusta olisi katselemaan. Olisitko valmis katselun kohteeksi. Tampereella myös.

• Itsellä jokin fetissi lenkillä törmätä johinkin sormettavaan naiseen ja vetästä käyrä housuista esiin ja kysyä kaipaako kuntoilu seuraa.. jkl/tre..

• Taukopaikka

Ajan työni vuoksi paljon autolla ja olen seksuaalisesti aktiivinen nainen! Pysähdyn levähdys paikoilla nauttimaan matka sauvastani ja nähdyksi tulemisesta. Aika moni rekka kuski on peukuttanut ja nauttinut!

• Taukopaikalla nähdään ;)

• Tj74vm

Lenkille just lähdössä...pissattaa hiukan...vois pysähtyy pissalle ja kenties sormeileen samalla..heh..

• Wej

Voisin nuolaista pimppiäsi metsässä haluaisitko huultesi väliin jotakin kovaa samalla ?

• Tj74vm
        Wej kirjoitti:

Voisin nuolaista pimppiäsi metsässä haluaisitko huultesi väliin jotakin kovaa samalla ?

Olisihan se kiva lenkkipolulla saada kovaa..heh...

• huhsentään

Haluaisin sinut joskus tavata lenkkipolulla, eiköhän me keksittäisi jotaa kivaa kaksin luononhelmasa, olen kovan kun ajattelenkin asiaa, nyt on pakko runkata.

• Tj74vm
        huhsentään kirjoitti:

Haluaisin sinut joskus tavata lenkkipolulla, eiköhän me keksittäisi jotaa kivaa kaksin luononhelmasa, olen kovan kun ajattelenkin asiaa, nyt on pakko runkata.

Runkkasitko....mihin ruiskit spermat...mulla pikkarit märkänä...heh...

• Mayfly
        Tj74vm kirjoitti:

Runkkasitko....mihin ruiskit spermat...mulla pikkarit märkänä...heh...

Heh heh niin, ette te miehet pysty naisena esiintymään...heh

• Eikukaantiedä

Kun lähden lenkille, niin laitan joskus kondomin täyteen herneitä ja sen sitten sinne xD

• Tj74vm

Täytyypi testata toi herne kondomi...heh..eilen sormeilin ihanan orgasmin autossa...toinen käsi housuissa ja toinen paidan alla nännillä...heh..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      102
      2160
    2. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      59
      1287
    3. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      228
      1139
    4. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      97
      1115
    5. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      10
      1056
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      67
      1005
    7. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      939
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      91
      932
    9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      898
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      42
      862
    Aihe