Miesten palstalla on monia paikkoja missä miehet käy runkulla ilmeisesti monta äijää samassa paikassa ainakin jossain, onko naisilla paikkoja missä käytte sormettamassa, missä on muitakin naisia, tai miehiä.
Minusta se on aika kiihottavaa kun joku katselee minun omia touhuja, onko naislla sama juttu.
naiset ja tyydytys
16
1626
Vastaukset
- Tj74vm
Lenkillä tulee pysähdyttyä samassa paikassa monesti sormeileen....rauhallinen paikka mutta yllätettyksi tuleminen kiihottaa ja orgasmi tulee aikas nopsaan...heh..
- ent.Rva38
Vähän sama, lenkkeillessä tulee halu mennä vähän sivummalle sormettamaan.
Ujona kuitenkin tarpeeksi syrjään.
Missäpäin te? Itse olen Tampereen läheltä.- huhsentään
Voi hitto kun olis kiihottavaaa nähdä, vaikka salaa katsella, alkaa nyt jo kalu kovenee kun ajattelen.
Itsellä jokin fetissi lenkillä törmätä johinkin sormettavaan naiseen ja vetästä käyrä housuista esiin ja kysyä kaipaako kuntoilu seuraa.. jkl/tre..
- Taukopaikka
Ajan työni vuoksi paljon autolla ja olen seksuaalisesti aktiivinen nainen! Pysähdyn levähdys paikoilla nauttimaan matka sauvastani ja nähdyksi tulemisesta. Aika moni rekka kuski on peukuttanut ja nauttinut!
- Tj74vm
Lenkille just lähdössä...pissattaa hiukan...vois pysähtyy pissalle ja kenties sormeileen samalla..heh..
- Wej
Voisin nuolaista pimppiäsi metsässä haluaisitko huultesi väliin jotakin kovaa samalla ?
- Tj74vm
Wej kirjoitti:
Voisin nuolaista pimppiäsi metsässä haluaisitko huultesi väliin jotakin kovaa samalla ?
Olisihan se kiva lenkkipolulla saada kovaa..heh...
- huhsentään
Haluaisin sinut joskus tavata lenkkipolulla, eiköhän me keksittäisi jotaa kivaa kaksin luononhelmasa, olen kovan kun ajattelenkin asiaa, nyt on pakko runkata.
- Tj74vm
huhsentään kirjoitti:
Haluaisin sinut joskus tavata lenkkipolulla, eiköhän me keksittäisi jotaa kivaa kaksin luononhelmasa, olen kovan kun ajattelenkin asiaa, nyt on pakko runkata.
Runkkasitko....mihin ruiskit spermat...mulla pikkarit märkänä...heh...
- Mayfly
Tj74vm kirjoitti:
Runkkasitko....mihin ruiskit spermat...mulla pikkarit märkänä...heh...
Heh heh niin, ette te miehet pysty naisena esiintymään...heh
- Eikukaantiedä
Kun lähden lenkille, niin laitan joskus kondomin täyteen herneitä ja sen sitten sinne xD
- Tj74vm
Täytyypi testata toi herne kondomi...heh..eilen sormeilin ihanan orgasmin autossa...toinen käsi housuissa ja toinen paidan alla nännillä...heh..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437958
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 684453
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363223Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483116Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella472788Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262735- 372493
- 412056
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807