Naisena vähän vaikea uskoa...

SinustaSekaisin

Että et välitä... Kun tulit ihan viereeni. Ihan lähelle. Laskit kätesi ristiselälleni ja silittelyt varovasti takin päältä... Tuntui kuin salamat iskisivät ympäri kehoani. Kosketuksesi tunne tuntuu edelleen. Olisin halunnut tarttua sinuun, mutta en uskaltanut. Olet torjunut minun tunteeni aikaisemmin.

7

550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kommentti.sivusta

On kyllä jos ns merkkejä luetaan. Mies joka lähestyy noin naista haluaa juuri tuota naista.

• Otappanytkiiniistä

Toisesta sivusta hymyillään myös vähän aikaa.

• Uskallas.koskea.takaisin

Jep jep. Mitä olet nainen tehnyt jotta mies kieltää tunteesi? Hänelläkin niitä on. Tarttu häneen ja rohkaistu. Olette kohta yhdessä. Tuo on varma merkki mieheltä. Missä tapahtui."?

• Aamulähtistöihin

Oliko se joku katsellut maisemiaan syödessään esim jotain ulkomaista aamupalaa? Aamupalan syöjiä riittää, mutta jollain toisella saattaa olla vaikeutta nähdä tarkasti aurinkolasit päässä. Aurinkolasien tehoissa ei ole kehumista ja ne pitäisikin piakkoin uusia.

• turhiakuvitteletittestäs

höpönlöpön kunhan kuvittelet, ajattelin ihan toista ja ajatuksissani tulin koskettaneeksi sua.

• SinustaSekaisin

Tää on varmasti totta!

• Aloitus ei ole minulta:

Olin palstoilta poissa 10.9-26.9,
      enkä ylipäänsä tee keskusteluketjujen
      avauksia - eli en ole koskaan ap.,
      kuten nimimerkkinikin kertoo!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksoisliekki-ihmiset

Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.
      Ikävä
      224
      2017
    2. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      89
      1512
    3. Osta säkin sellainen

Osta säkin sellainen makkaratakki
      Ikävä
      26
      1277
    4. Lupaa mulle nainen rakas

Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku
      Ikävä
      59
      1199
    5. Et voi pettää minua nainen

Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä
      Ikävä
      76
      1173
    6. Rikos keskellä päivää Suomussalmella

Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka
      Suomussalmi
      49
      1163
    7. Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?

Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?
      Ikävä
      176
      1135
    8. Menetit hyvän miehen.

Paluuta ei ole. 😱
      Ikävä
      53
      1039
    9. Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä

Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitus­ottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi
      Ylöjärvi
      39
      1026
    10. Olit nainen vanhentunut

ei ole aika ollut armelias sulle.
      Ikävä
      66
      966
    Aihe