että meistä olisi tullut me?
Miks sä et halunnut / halua,
28
1120
Vastaukset
- Filosofi
Siksi että sä olet hullu joka kirjoittaa palstalle monelle miehelle samanaikaisesti ja väittää tyhjyydenntunnettaan rakkaudeksi.?’ Muutkin kärsii, se on niiden muiden elämästä pois jotka luulee sitä rakkaudeksi.
- haluatsä
Kenestä teistä?
- Siitätässäonkyse
Olen tavannut näitä ihmisiä silloin tällöin, tervehtinyt ja jatkanut matkaani. En ole pysähtynyt juttelemaan, enkä puhumaan mitään. Jos on joku työasia kyseessä, se hoidetaan ja ei muuta. Ei nuo tilanteet tunnu miltään. Tähtään aina siihen, että käyttäydyn joka tilanteessa kuin sivistynyt ihminen, mutta ei mulla ole mitään tarvetta viettää aikaani noiden ihmisten seurassa, enkä sitä tee. Olen myös asemassa, jossa minulta odotetaan tietynlaista sivistyneen ystävällistä käytöstä kaikkia kohtaan, ja sillä roolilla on helppo vetää mikä tahansa tilanne.
- onkosetervettä
Kirjoititkohan sinä tänne vuosien ajan eri nikeillä?Kaivaten Elinaa,Minnaa,Paulaa,Outia,Marjaa jne...
Oot se tuhatnikki joka on postannut vuosia tänne.- yhtämiestäkaivannut
Lol. Kannattaiskohan sun hankkia lääkettä noihin harhoihisi?
- muistaakseni
Taisin kyllä alussa haluta... se taisi olla sinä joka halusi kääntää asian niin etten enää halua.
- otapanoistamiehistäselvä
No se et sitten ollut sinä. Hän ei halunnut alussa ja sit se on vaihtanut mielipidettään kuin tuuliviiri.
- muistaakseni
otapanoistamiehistäselvä kirjoitti:
No se et sitten ollut sinä. Hän ei halunnut alussa ja sit se on vaihtanut mielipidettään kuin tuuliviiri.
Vainiin. Ehkä mä muistan väärin. Tiedän vain olevani väsynyt tähän sekä sinun/hänen ajattelemiseen.
Kerroitko sen hänelle? Toisella osapuolella ei välttämättä ole varmaa tietoa asiasta, jos näkee toisen elämän vain ulkopuolelta, eikä tiedä toisen omia ajatuksia.
Rehellisesti sanottuna minäkin olen ihan väsynyt tähän miettimiseen. En sinun miettimiseen, vaan tämän tilanteen. Vie voimat kaikelta muulta. Joko joo tai ei, mutta ei mitään tällaista ehkä, jos kuu sattuu olemaan oikeassa asennossa oikeaan aikaan. Tämä epätietoisuus ja epävarmuus stressaa minut sairaaksi. Koko ajan on jotain, mutta ei sitten kuitenkaan, ja ei ole mitään, mutta silti kuitenkin on. Kumpikin kuitenkin jollain tasolla tuntuu tietävän toisen pelot yms. ja tilanteen muutenkin, niin miten emme silti pääse puusta pitkälle..?
Ja olen siis eri ihminen kuin aloittaja tai kukaan muu tähän aloitukseen kommentoinut.Kirjoitan tähän alle sen, että kirjoitan täällä vain tällä nimimerkillä. Jos ja kun oikea tunnistaa tai on jo tunnistanut, niin tunnistat minut tästä. Ei ole edes mahdollisuutta kirjoittaa toisella nimimerkillä, puhelimeni ei päästä viestejä läpi, jos ei ole rekisteröityä nimimerkkiä, siksi tämä nopeasti kyhätty nimimerkki.
- Silmätpyöreenä
Oonko sanonut jotain selvää. Yritän peukalolla näppäillä pieneltä ruudulta ku kone ei oo toiminu koko kesänä. Miten tässä nyt ehtii mitään mihinkään vastata ku uteliaisuus vaivaa ja pitää yrittää ehtiä jotain näistä lukea.
- silloinpuheonturhaa
Joskus ei tarvitse sanoa mitään jos toisen teot puhuvat selvää kieltä.
- Samoileekstäälläjoku
Tärkein on sanomatta ja sen myötä kaikki. Osatotuus löytynee tieten laulustakin
https://m.youtube.com/watch?v=qzKLHYI2m5o
- RaffiiShittii
Tämä yhdelle pällille: yksinkertaisesti koska en ole ikinä ollut sinusta kiinnostunut! En edes kaverina. Pelkästään sinun lässytyksen kuuntelu nostaa v*tutuskäyrää parin minuutin jälkeen punaiselle!
- aapeeeivaanymmärrä
komppaan tätä.
- janytpoistun
Tuhosit kaiken alkuunsa. Siksi.
- Nolla
Olit liian negatiivinen ja sun kiinnostunus oli tasan nolla mua kohtaan.
Unohda ne mun tunteet. - eipolyamorinen
Ai sä, mä ja sun vaimoko me?
- Huhkunväsyttää
Joko ap luit tämän päivän sanomalehden? Mielenkiintoinen artikkeli, vai mitä?
- Oloparemmaksi
Jos oli mulle häneltä niin en ole kirjoittanut näihin eilen päivällä/illalla kuin kaksi helpottavaa tekstiä ja eikä kumpikaan ollut suunnattu sinulle
- Artikkeli.kiinnostaa
Mikä sanomalehti kyseessä? Kiinnostais myös lukasta
- Siksi
Että hän oli niin kaukana siitä mitä ajattelin hänen olevan.
Oma ihmistuntemus petti pahan kerran. - Jatäältäsitten
Saat vastauksen vai. Puhuminenko sen ihmisen kanssa mahdotonta kun ei uskalla, niin säälittäviä tämmöiset typeryydet täällä kysellä.
- Miulii
Turhia lupauksia ja liikaa jossittelua, kun tilanne on jo ohi. Ei edes oikeaa arkea!
- etymmärtänytsiisirl
ymmärrätkö näistä tuntemattomien vääntämistä venkuroista enemmän?
- MehänOllaanMe
Ehkä joskus vielä enemmän.
- Sanni69
Koska me ei olla enään me
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664492Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563510Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5103275Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972164Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361813Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja241799- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456