joskus sinua kohtaan tunteita itse pilasit sen
mulla on ollut
17
863
Vastaukset
- voihanvitsi
Minkäs sille enää mahtaa, jos on mennyt pilaamaan hyvän vitsin. Kertonut huippukohdan ensiksi niin eihän siinä sitten ole enää mitään vitsiä.
- kukasinä
Satumaa oikein olet?
- näkökulmaero
Ehkä niin siellä sun multiuniversumissa mut kato mun universumissa se meni tasan toisinpäin. Imeskelepä sitä ja nauti.
- kulmikkuuttakinko
Eihän se näinpäin muutenkaan pitänyt mennä ku ensin piti jutella ja sitte vasta alkaa funtsimaan. Nyt meni taas väärinpäin, että ensin tuikataan tuleen ja sitten funtsitaan, että mitä tässä nyt oikein tulikaan tehdyksi. Vähän vaikuttaa, että itte aiheutettu ansa, josta piti olla järkevä suunta jonnekin, mutta ei tässä näytä olevan mitään suuntaa minnekään. Pelkästään ku vähän neuvoa vaan kysyy, niin kohta kellossa ei tunnit riitä ja saa töistäkin potkut.
itse olit varattu ja yrittit vedättää valheita lepertelemällä mulle ja kaikille muille et visiin ollut tosissaan kenenkään suhteen
että leikki ihmeessä toisten tunteilla jos se sinut niin onneliseksi tekee
- Summanmutikassaollaan
Sain tässä illan mittaan tietokoneen toimimaan, että näppäimet ja näkö toimii paremmin kuin puhelimella. Samalla sun näkyväisyys ilmeisesti katosi. Olisko nyt se tilanne, että isoimmat lieskat on vähän laantuneet ja kytemisvaihe menossa. Saattaa tämä silti pelkäski hippaleikiksi mennä vieläkin. En vain ole niin nopea, että pysyisin mukana ja sitten se sinusta näyttää, etten yritä edes pysyä perässä. Huomenna en pysty mihinkään viestittelyyn, joten Öitä! Malta mielesi. Hmm ja kielesi eiku mitä mää oikein puhun.
- sinunjoku
Minäpä maltan. Otan rauhallisesti.
nyt voit vaikka ihan rauhassa pyörittää useampaa samaan aikaan mutta sillä ei pysyvää onnea saa
ai niin ja vielä sen teen selväksi mä en ole mikään yhden yön juttu kenellekään
- Haavemaa
Olin ainoastaan ja vain sinun. Olisit antanut hetken aikaa selvittää asiat. Mikään ei tapahdu hetkessä.
- SeOnArvosi
No et olekaan. Nopeasti kermat ränniin vaan niin ehtii vielä yömetrolla kotiinkin. Et siis ole yhden yön vaan muutaman tunnin nainen.
sun rakas oli romuna sätissä..... kun sä treffailit työkaveria ... sulla oli suhde siihen vaikea uskoa että .......... sun rakas lateli kaikkia uhkailuja chatssä jonka vuoksi loppetin chataamisen halusit tahalaan aiheuttaa traamaa
- Lisääintohimoa
Ikävä tunne sitten.
meinasitko minut vaan hurmaa ja jättää tylysti ?
- ruikututsta
Älä oo katkera, uusia tulee tilalle.
ton asenteen vuoksi en vastannut sun huutoon enään mitään onnea ja meneststä valitsemallasi tiellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663245
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272303Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281785Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161421- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291271Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631177