Miksi jumala ei estänyt tätä kirkonpolttoa kiihtelysvaarassa?,
kait joku uskova osaa tämän kertoa järkevällä tavalla.
Kirkon poltto
14
337
Vastaukset
- puupalaa
Puupäiden jumala on tehty puusta.
- ei.museolle
Se muistomerkki kait niiden joloppien mielestä jouti mennäkkin?
Jumala ei asu kirkoissa vaan sinussa ja minussa.
- Anteeksianto
Nyt pitää antaa kirkonpolttajalle anteeksi ja rukoilla hänelle armoa, sen voi tehdä vaikka siellä kirkonraunioilla? Uskovaisethan on suvaitsevaisia ottakaa tuo veli nyt huostaanne ja huolenpidon kohteeksi!
- kauanuskossa
Jospa on niin että kun kirkko on enemmän kulttuurimonumentti ja arkkitehtuurinen kalleus ja turistikohde, Jumala sallii sen palavan. Se ei ole enää Jumalalle pyhitetty hiljentymispaikka. Jumala on sallinut Israelissa tuhoutua Salomonin temppelin ja sen jälkeen rakennetun temppelin tuhoutua samasta syystä.
- UskoMeissä
Miksi Jumala ei estänyt Jeesuksen ristiinnaulitsemista?
Suurempien asioiden eteen tehdään aina uhrauksia. Kaikella on tarkoituksensa, tuntemattomia ovat Jumalan tiet. - teki.tehtävänsä
Tälläkin kirkon tuhopoltolla Herra halusi herätellä paatuneiden sydämiä ja innostaa oikein ateisteja herjaamaan, jotta näiden pahuus paljastuisi kaikille koko riettaudessaan. Ja hyvonpä osasi Herra taas arvata oikein, ennakolta kun tietää ateistitkin.
- metsään
jeesus sanoi aikanaan antakaa kuolleiten haudata kuolleet tule ja seiuraa sinä minua,papit olivat osa syylisiä jeesuksen tappoon joten eiköhän ollut merkki jumalalta että pappien pitäisi tehdä parannusta papithan ne kuolleet hautaa.
- epäilläsopii
Missä päin herra on tästä kirjoittanut?. En vaan ole huomannut missään
- teoista.tunnette
Jeesuksen sanoja:
Johannes Kastaja tuli,
hän ei paljon syö eikä juo viiniä.
Ihmiset sanovat Johanneksesta:
’Hänessä on paha henki.’
Minä tulin, ja
minä syön ja juon ihmisten kanssa.
Ihmiset sanovat minusta:
’Jeesus on syntisten ystävä!’”
Jeesus lisäsi vielä:
”Te tunnette minut minun teoistani!”
- Hahha
Ettei olisi itse ollut asialla kun esiintyi kerran palavana pensaanakin.
- ihmisten-keskellä-aina
Tätä temppeliä te ette kykene tuhoamaan,
Ilm. 21:3 -24 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan:
"Katso,
Jumalan maja ihmisten keskellä!
Ja hän on asuva heidän keskellänsä,
ja he ovat hänen kansansa,
ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan,
heidän Jumalansa;
Mutta temppeliä minä en siinä nähnyt;
sillä Herra Jumala,
Kaikkivaltias,
on sen temppeli,
ja Karitsa. - kristitty
Jumala ei tee elämästämme helppoa vaan päinvastoin. Jumala antaa kärsimystä niin paljon kuin pystymme kestämään. Kärsimys on kristityn tie kohti uskoa, rauhaa ja synnin välttämiseen.
Helppo elämä vie saatanan syliin.
Meillä on vapaa tahto ja siksi kaikki kärsimys. Jotta heräisimme ja ajattelisimme. Uskoisimme.
Kärsimys on Jumalan lahja jonka useimmat ottaa syntien rangaistuksena. Siitä ei ole kyse, vaan siitä, että Jumala haluaa että heräät siihen mikä oikeasti on tärkeää sielusi kannalta. Ja niin kauhealta kuin se kuulostaakin, niin tärkeintä ei ole tyttäresi elämä tai vaimosi, on kyse henkilökohtaisesta elämästäsi. Voit vain rukoilla läheistesi puolesta. On kyse ikuisuudesta, ei hetkestä tässä maailmassa. - Eikiitosjeesus
Kaikkivaltiasta ei pahemmin maalliset asiat kiinosta. Onneksi tunne on molemminpuolinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833970
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992243Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301930- 311770
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231762Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell571699Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271537Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91497- 281491