Kirkon poltto

epäilevätuomas111

Miksi jumala ei estänyt tätä kirkonpolttoa kiihtelysvaarassa?,
kait joku uskova osaa tämän kertoa järkevällä tavalla.

14

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puupalaa

      Puupäiden jumala on tehty puusta.

    • ei.museolle

      Se muistomerkki kait niiden joloppien mielestä jouti mennäkkin?

    • Jumala ei asu kirkoissa vaan sinussa ja minussa.

    • Anteeksianto

      Nyt pitää antaa kirkonpolttajalle anteeksi ja rukoilla hänelle armoa, sen voi tehdä vaikka siellä kirkonraunioilla? Uskovaisethan on suvaitsevaisia ottakaa tuo veli nyt huostaanne ja huolenpidon kohteeksi!

    • kauanuskossa

      Jospa on niin että kun kirkko on enemmän kulttuurimonumentti ja arkkitehtuurinen kalleus ja turistikohde, Jumala sallii sen palavan. Se ei ole enää Jumalalle pyhitetty hiljentymispaikka. Jumala on sallinut Israelissa tuhoutua Salomonin temppelin ja sen jälkeen rakennetun temppelin tuhoutua samasta syystä.

    • UskoMeissä

      Miksi Jumala ei estänyt Jeesuksen ristiinnaulitsemista?
      Suurempien asioiden eteen tehdään aina uhrauksia. Kaikella on tarkoituksensa, tuntemattomia ovat Jumalan tiet.

    • teki.tehtävänsä

      Tälläkin kirkon tuhopoltolla Herra halusi herätellä paatuneiden sydämiä ja innostaa oikein ateisteja herjaamaan, jotta näiden pahuus paljastuisi kaikille koko riettaudessaan. Ja hyvonpä osasi Herra taas arvata oikein, ennakolta kun tietää ateistitkin.

    • metsään

      jeesus sanoi aikanaan antakaa kuolleiten haudata kuolleet tule ja seiuraa sinä minua,papit olivat osa syylisiä jeesuksen tappoon joten eiköhän ollut merkki jumalalta että pappien pitäisi tehdä parannusta papithan ne kuolleet hautaa.

    • epäilläsopii

      Missä päin herra on tästä kirjoittanut?. En vaan ole huomannut missään

      • teoista.tunnette

        Jeesuksen sanoja:

        Johannes Kastaja tuli,
        hän ei paljon syö eikä juo viiniä.
        Ihmiset sanovat Johanneksesta:
        ’Hänessä on paha henki.’
        Minä tulin, ja
        minä syön ja juon ihmisten kanssa.
        Ihmiset sanovat minusta:
        ’Jeesus on syntisten ystävä!’”

        Jeesus lisäsi vielä:
        ”Te tunnette minut minun teoistani!”


    • Hahha

      Ettei olisi itse ollut asialla kun esiintyi kerran palavana pensaanakin.

    • ihmisten-keskellä-aina

      Tätä temppeliä te ette kykene tuhoamaan,
      Ilm. 21:3 -24 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan:
      "Katso,
      Jumalan maja ihmisten keskellä!
      Ja hän on asuva heidän keskellänsä,
      ja he ovat hänen kansansa,
      ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan,
      heidän Jumalansa;

      Mutta temppeliä minä en siinä nähnyt;
      sillä Herra Jumala,
      Kaikkivaltias,
      on sen temppeli,
      ja Karitsa.

    • kristitty

      Jumala ei tee elämästämme helppoa vaan päinvastoin. Jumala antaa kärsimystä niin paljon kuin pystymme kestämään. Kärsimys on kristityn tie kohti uskoa, rauhaa ja synnin välttämiseen.
      Helppo elämä vie saatanan syliin.
      Meillä on vapaa tahto ja siksi kaikki kärsimys. Jotta heräisimme ja ajattelisimme. Uskoisimme.
      Kärsimys on Jumalan lahja jonka useimmat ottaa syntien rangaistuksena. Siitä ei ole kyse, vaan siitä, että Jumala haluaa että heräät siihen mikä oikeasti on tärkeää sielusi kannalta. Ja niin kauhealta kuin se kuulostaakin, niin tärkeintä ei ole tyttäresi elämä tai vaimosi, on kyse henkilökohtaisesta elämästäsi. Voit vain rukoilla läheistesi puolesta. On kyse ikuisuudesta, ei hetkestä tässä maailmassa.

    • Eikiitosjeesus

      Kaikkivaltiasta ei pahemmin maalliset asiat kiinosta. Onneksi tunne on molemminpuolinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1757
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      177
      1547
    3. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1082
    4. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1013
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      120
      931
    6. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      809
    7. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      39
      778
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      57
      664
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      54
      642
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      628
    Aihe