Moi, onko kukaan onnistunut laukeamaan esim. anaalitappi perseessä, koskematta kulliin? Eilen tuntui, että onnistuu, mutta ei riittänyt enää kärsivällisyys. Saako siinä pelkän orkun, vai tuleeko myös mällit? Vai vaan pelkät mällit? Ei ollut orkussa mitään kehumista kuitenkaan kun kärsivällisyys loppui, mälliä tuli ja todella lievä orkku, kuitenkin sellainen, ettei pystynyt uusiksi vetämään. Olen siis täysin amatööri näissä peppuleikeissä, mutta jo ihan koukussa tähän, on tämä niin hyvän tuntuista. Kutkuttaa vaan ajatus, että pystyisi pelkällä anaalin tuottamalla hyvän tunteella ja kiimasimmilla fantasioilla laukeamaan. Muutkin anaalivinkit on enemmän kuin tervetulleita.
Laukeaminen anaalilla?
7
824
Vastaukset
- ella.cd
Joo, onnistuu muttei ihan joka kerta. Ensin lämmittelen keskikokoisella tapilla jonka jälkeen ratsastan dildolla. Ekaks valuu kirkasta kiimanestettä ja lopulta lentää mällit.
Itellä paras dildo ei ole se suurin vaan sellainen jolla voi ratsastaa rajummin :)
Melko paljon harjoittelua takana ennen ku sain pelkällä anaalitouhulla itteni laukeemaan.- Tappikovana
Ella.cd voisit ratsastaa mun kovalla tapilla ja valuttaa nesteet mun päälle ja lopuks roiskia lastit.
- biikö
Olen ihan sormilla anaalin kautta hyväillen, vaikkakin todella kiihottuneena. Erilaisesti kiva orgasmi. ja koskettamatta kulliin
En ole saanut. Mutta normirunkkauksessa orkut on nautinnollisempia kun on tappi sisällä.
- ukm69
minulla on musta imukuppi dildo,jolla ratsastan nautiskellen.olin kerran mielettömän kiihottunut.istuin dildolle ja kuvittelin että se on naapurin papan muhkea kulli.aloin rasvata kalua,kun lasti lensi.ratsastin edelleen ja runkkasin toisen orkun.
- kiihottavatvermeet
Tässä semmonen setti joka miehelle että oksat pois: https://www.fleshlight.eu/collections/freaks/products/cyborg-dildo
https://www.fleshlight.eu/collections/freaks/products/alien
= Järisyttävät orgasmit ihan kummalla vaan tai molemmilla yhdessä ja en tod ole markkinoimassa vaan kokemuksesta suosittelemassa!! Jos jotakuta huolettaa miten saapuu niin tulevat kyllä huomaamattomassa paketissa. ;) - Anonyymi
Suurella tapilla joka on kaarevan muotoinen (painaa eturauhasta) ja lihashuoltovasaralla onnistun saamaan anaaliorgasmin. Orgasmi kestää pitkään ja ainakin itsellä tuottaa spermaa todella paljon. Toisella laukeamisella ei tule enää kuin muutamia tippoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1175935Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453863Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4682719Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681730Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321403- 871396
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1561272- 771268