Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Seksitön suhde

Kosketuksenkaipuu

Itse haluaisin joka päivä.....ja aina se olen minä joka tekee aloitteen....en jaksa enää....saan kerran kuussa ja en lainkaan jos odotan että toinen tekee aloitteen.....päätin jo edellisen suhteen päätyttyä, että seksi on mulle se tärkein asia parisuhteessa. Jos sitä ei ole niin ei ole myöskään parisuhdetta. Onko saman kohtalon kärsiviä muitakin? Olen siis mies...

9

634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaihtamallaparanee

      Tuttua juttua entisestä liitosta. Vaihtamalla paranee, ainakin muutamaksi vuodeksi.

    • Salainennautinto

      Löytyiskö Satakunnan alueelta ketään naista jolla samanlainen ongelma.....voitais auttaa toisiamme......

    • yliarvostettua

      Tuttua mulle en ole koskaan löytänyt n.s normaalia naista joka haluaisi rakastelua, nytkin tämä nykyinen kait aseksuaali.Kohta 2v tapailtu ei kertaakaan nukuttu yhdessä saatikka muuta,eilen kysyin et voitasko,"no ei tosiaankaan kiinosta,eikä pitäs ton ikäsen ukon (48) edes kysellä tollasia.Rahalla saa ja kapakoista yhden illan juttuja mutta siihen en lähde periaatteesta .

      • Etsintäjatkuisi

        Oho! Täytyy sanoa, että itse en kyllä jatkaisi tuollaista "suhdetta". Eri asia, jos ihan kaveripohjalta ollaan liikkeellä, mutta jos on kyse ns. parisuhteesta, niin 1 kk tutustumisjakson jälkeen jos ei ole seksiä, niin ei ole "parisuhdettakaan".


    • JackNicholsson

      Se on kyllä hanurista, että nuo libido tasot ei kohtaa. Ikävä kyllä asia on monesti niin, että jos asiasta keskustelu ei johda tulokseen, niin edessä on ero tai petos. Luulisi, että nämä aseksuualit ihan reiluuden nimissä ymmärtäisivät olla luomatta seurustelusuhdetta, tai sitten jonkun saman henkisen kanssa. Tuo tilanne on kuin olisi vankina, jossa annetaan lupaus vapaudesta, mutta ei päästetäkkään ulos. Suhteessa on tietysti monia vaiheita, kuten raskausaika ja vauva-aika, jolloin seksi voi olla kortilla. Tilanteen tulis kuitenkin normalisoitua jossain vaiheessa. Miehenä voi olla myös se tilanne, että ei sitä seksiä saa helposti aidan takaakaan, joten motissa ollaan. Kyllä kyrvän paikka on syvällä pillussa. Sen tiesi jo antiikinajan piispatkin(paavit).

    • seksiämulle

      Olen nainen 40v ja minäkin haluaisin joka päivä. Seksi on ihanaa! Rakastan seksiä! Teen aina aloitteen (tai yritän) ja tulen useinmiten torjutuksi, saan ehkä kerran kuussa, joskus en sitäkään. Tää on aivan kauheeta kidutusta... Suhteessa ollut 7 vuotta, muuten menee hyvin. Ei ole aikasemmin tarvinnut olla suhteessa puutteessa.

      • Viiskytjasilleen

        Samankaltainen tilanne kuin aloittajalla... tosi vaikeeta kun muuten menee tosi hyvin mutta toista ei paljoa seksi kiinnosta...


      • Kosketuksenkaipuu

    • Löytyykö Turusta näistä joka kaipaa seksisuhdetta?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe