Hinattavia riittää, ei riitä kieltomerkit (ei kyllä näy millainen kieltomerkki on, jos sillä isoa merkitystä on) eikä edes se että äänellä kerrotaan vielä että ei saa pysäköidä tähän.
No sitten hinataan autot pois https://www.youtube.com/user/gtoger/videos
Pysäköintikevennys
4
192
Vastaukset
- pinkkiturkki
Ihmettelen sitä että osassa auton siirtoja auton pohjan alle peruutetaan nuo nostimet että eikö ne riko aika helposti pakoputkea ainakin.
- Tyhmät.hinaukseen
Pitäis hinata Suomessakin enemmän autoja. Moni kuljettaja ei ole motivoitunut noudattamaan sääntöjä. Pahimpia on tavarankuljettajat. Taksikuskit ja 'työmiehet' ovat myös monesti asennevammaisia. Tunttuu olevankin sellainen asenne, että kun on töissä saa tehdä mitä huvittaa.
- Kieltolaki
Mutta miksi ei juuri missään ole parkkipaikkoja lyhytaikaiseen pysäköintiin? Parkkiruutu missä saisi pysäköidä 5-10min.
Enemmän täällä ongelmaa se että kiellolle ei ole muita vaihtoehtoja. - 76yhhyy
Kieltolaki kirjoitti:
Mutta miksi ei juuri missään ole parkkipaikkoja lyhytaikaiseen pysäköintiin? Parkkiruutu missä saisi pysäköidä 5-10min.
Enemmän täällä ongelmaa se että kiellolle ei ole muita vaihtoehtoja.Maksullisilla- ja kiekkopaikoilla voi pysäköidä ja pysäyttää. Lisäksi jos on ajoradalla pysäköinti kielletty ei se kiellä lyhytaikaista pysäyttämistä. Harvassa paikassa on erikseen pysäyttäminen kielletty liikennemerkillä. Täytyy kuitenkin huomioida myös tieliikennelain asettamat rajoitukset pysäyttämiselle.
Onko pysäyttämisen ja pysäköinnin ero selvä?
Missä paikkakunnalla on puute pysäyttämiseen sopivista paikoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372726Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60950- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76858Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70805EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99802Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684