Kauppahalli?

Katselin ilmakuvaa Joensuun uudesta torista. Kauppahallia en kuvasta löytänyt.
Rakennetaanko se?
Hyvät havainnekuvat kauppatoria ympäröiviltä kaduilta on.
Esiintymislava vaikutti kauniilta. Missä kauppahalli?

8

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuppahalli

      Ei kai se halli ilmakuvassa näy kun sitä ei ole vielä rakennettukaan.

    • Katselin noita havainnekuvia. Niissä näkyy esim. esiintymislava toripaikkoja ja ihmisiä torilla, mutta ei kauppahallia.
      Hyvät havainnekuvat kyllä joka puolelta toria.

    • töitäriittää

      Suunnittelu menossa, kohta PKO julkaisee havainnekuvat ja hyvä siitä tulee. Harmi vaan että sitten joutuvat taas repimään torin ainakin osittain auki kun rupeavat hallia rakentamaan, olisivat rakentaneet senkin tässä samassa rytäkässä.
      Ettei olisi kuin venäläisten tien rakennus. Revitään vanha asfaltti ja tehdään pohjat, sitten levitetään uusi asfaltti. Sitten taas revitään asfaltti ja aletaan asentaa siltarumpuja. Taas levitetään asfaltti. Sitten revitään asfaltti ja vedetään kaapeleita tien ali. Taas levitetään asfaltti. Sitten revitään asfaltti ja vedetään kaukolämpöputket tien ali. Sitten taas asfaltoidaan, jne...

    • Näinkö menee? Oliko ensin aikomus jättää kauppahalli rakentamatta?
      Mikä vikana kun nykyisin rakentaminen on tuollaista ees taas tekemistä?

    • Jhgrhjvgrhh

      Susiruma paska koko lava parkkihallinhinnat nyhtöhintoja ja käy vielä kuin kuopiossa että joutuvat tekemään toisenkin kerroksen...

      Toinen ulostulo ja sisäänkäynti olisi ollut järkevää kirkkokadulle cumuluksen eteen. Tai siltakadulle .

      Joensuussa ei ole keskustassa liike elämää edes mihin noita ylihinnoiteltuja parkkeja tarvitsee.

      • hahahahhaaaaa

        No, aika persaukinen pitää olla, jos ei pysty maksamaan 2 eur/tunti :D


      • maalaisliiton

        tukipummit kertoo tienaavansa 2€/h...


    • poonusmies

      Onhan siinä niitä PKO:n kauppahalleja pitkin poikin. Niistä saa poonusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      925
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      673
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      41
      658
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      577
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      39
      500
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe