Voisiko tässä nainen..

tämäontärkeäkysymys

Vielä olla jokin takaportti? Miten ajattelet?

19

767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • b-portti

      Anukseen vai? Se sattuu!👩

    • Elluhalloyb

      Se riippuu ..kuka ooot...
      Takaportteja ain...
      Ei saa sanoa ..ikinä ei ikinä...🍁🍃👍🙋

      • TääjaUlos

        Olet idiootti.

        Elluppi ei ole symppis vaan sairaan mielesi tuotos, yksi nikeistäsi. Jos sut suljettaisiin palstalta, niin se ei olisi enää tunkio.


      • heisinä

        yrityshyväkymmenen! Monta naista sinä oikeen tarvitset kerralla, siis ihailemaan sinua. Jos Ellubbi oli sinusta kiinnostunut ja sain käsityksen, että sinäkin olit hänestä kiinnostunut. Mihis se molemminpuoleinen kiinnostus nyt yhtäkkiä katosi. Voihan se uusikin ihastus olla mustasukkainen nauta, joka ei halua jakaa miestään muiden naisten kanssa. Sanoisit rehellisesti, jos etsit vapaata suhdetta, eli seksisuhdetta.


    • 1230

      Mihin tarvitaan takaportti? Palstalta ulos? Ja äkkiä!

    • NainenSivusta

      Täällä ei kannata johtopäätöksiä vetää. Onko arviosi täältä vai oikeasta elämästä? Meitä on niin monta täällä, että ihan samassa tarinassa on useita hämmentäjiä. Itsekin näen vastauksia, jotka ”sopii tarinaan”, mutta joissa ajatus on erilainen kuin itselläni.

      Oikeassa elämässä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin kuunnella tarkkaan mitä toimen sanoo ja yrittää löytää yhteinen ymmärys asiaan.

    • Jos olet hän, niin kyllä. Toivoisin niin ja ainakin minun puolestani sellainen onnistuu.

    • Quutamotyö

      Kun menee takaportin kautta sisään voi vähä voidella saranoita ettei niin hirveesti narise..

    • kylkyl

      Voi olla, ota selvää miten naiselle puhutaan. Ja puhu oikeassa elämässä.

    • Vaikeaenääuskoa

      Etuportti tai takaportti, olet aina yhtä ilkeä ja satuttava, tahallisesti.

    • Mitenkullakin

      Tärkeää ja tärkeää.

    • fiiliksenmukaan

      Toisille on, toisille ei. Pistä viesti ensin, niin avaan sen, jos siltä tuntuu.

    • Pirunainen

      Avautuu vain portti helvettiin.

    • rauhallinenelämä

      Luulen että sellaisen kanssa jonka jo tunnen entuudestaan.

    • Ootkomunannut

      Kun takaportteja kyselet?

      • aloittajalta

        Saattaa olla..


    • PorttiKiinni

      Jos koet että olen sinulle tärkeä, tee aloite. Sain sen kuvan ettet ole kiinnostunut.

    • pienipyyntösinulle

      Voitko ilmaista jotenkin jos olet oikeasti kiinnostunut..

    • 1.Dancer

      Tulee mieleen yks Hänen kollegoitten keksimä jutska. Oliskohan... :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe