Ovatko "adventtitotuuden" mukaan kristittyjä
1. Paavi
2. Pyhpyh ja Jari L
3. Leo Meller
4. Ellen White
5. Kaikki adventistipastorit ja General Conference
- adventismissa on peite silmillä ja sokeiden talutusnuoran käyttöä
- adventismissa ei toimi henkien erottamisen armolahja
Sokeiden talutusnuora ORG.
8
174
Vastaukset
Jokainen vastaa itse Jumalan edessä siitä onko vanhurskas, eli ottanut vastaan Jeesuksen sovitustyön omalla kohdallaan.
Minä olen kristitty, mutta tuossa luettelossa on yksi, josta voin sanoa, että ei ole kristitty. Tiedätkö sinä?- Pastori.Turusta
4. Ellen White
Hän oli saatanan kätyri. "Minä olen kristitty, mutta tuossa luettelossa on yksi, josta voin sanoa, että ei ole kristitty. Tiedätkö sinä?"
Tottakai !!!
5. Kaikki adventistipastorit ja General Conference.
Miksi ? Koska General Conference ei ole kristitty yhtään sen enempää kuin General Motors.
- pyhpyh879234
Kyllä me tiedämme, että aloittaja on saastaisen hengen vallassa.
- Uskonasioista
Ongelmana että adventistit eivät tiedä vaan luulevat
1. Luulevatko adventistit mukaanlukien pyhpyh että ovatko uskossa?
2. Mistä adventistit ovat saaneet tiedon että Ellen ja Paavi eivät ole kristittyjä?
Adventismissa sokeat taluttavat sokeita jos muuta ei todisteta.
Eihän Jarikaan ole uudestisyntynyt.Tiedän, että yksi luettelossa mainituista ei ole kristitty. Vastauksen löytäminen ei pitäisi olla vaikeaa sinullekaan?
Tiedän olevani uskossa, koska minulla on pelastusvarmuus.- pastoreidenaivopesua
Saatte uskoa että jehovien ja adventistien "pelastusvarmuus passilla" pääsee taivaaseen.
Minkään kirkkokunnan "passilla" ei pääse taivaaseen. Kysymys on aina henkilökohtaisesta uskosta Jeesukseen. Seurakunnat voivat kuitenkin olla näyttämässä tietä Kristuksen luo.
Kristitty on kristinuskoa tunnustava luonnollinen henkilö. General conferece ei siten ole kristitty, mutta fyysisen henkilön kohdalla ulkopuolisen on vaikea arvioida sydämen uskon vilpittömyyttä ja vaikuttimia.
Hengen hedelmien perusteella voidaan tehdä oletuksia. Esimerkiksi hotellinpitäjässä levottomista kirjoituksista huolimatta vaikuttaa lähimmäisenrakkaus, eli hän on kristitty. Toisin on nimimerkki veljeni Kain (ei A-la) laita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673