Onko lyhyt 170 cm? Ikää about 40
Onko 170 cm ukko lyhyt?
7
184
Vastaukset
- oletoikeinpasseli
Hyvän mittainen olet. Tiedätkö, ettemme me kaikki naiset tykkää pitkistä miehistä. Pussaaminen on hankalaa, ja niskat takakenossa toisen katsominen käy pidemmän päälle niska-hartiaseutuun kipeästi. Monella myös "miehuuden" mitta on isompi kuin muuten kookkaalla miehellä, että ihan kivan mittainen olet : ) Tuollaiset geenit mielellämme jatkamme lapsissamme.
- todistettuTosiasia
mitä isompi mies sitä pienempi kalu!
- Eipidäpaikkaansa
todistettuTosiasia kirjoitti:
mitä isompi mies sitä pienempi kalu!
Sain 190cm mieheltä isoa melaa mekkooni.
- nyt.egosi.on.kodallaan
Eipidäpaikkaansa kirjoitti:
kirjoitit itsellesi herra 190 cm.
Minun mieheni on tuollainen 190-senttinen
enkä ole millään tavoin kärsinyt
katsellessani häntä ylöspäin.- sekomikäseko
Eipidäpaikkaansa kirjoitti:
Tämä oli aloittajan viesti. Muuttuikin äkkiä naiseksi.
Osallistunpa minäkin: Ei pituus ole ainoa ominaisuus, jolla ihmistä määritetään.
Eiköhän kaikki ole kunnossa, ellet kärsi ns. Napolen syndroomasta, ja pomota kaikkia ympärilläsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.3062729Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.901650Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku631390- 291382
Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka621381- 811286
Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä761263Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1791262- 531189
Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi411108