Suomen laki pitäisi muuttaa

Olkaa_rohkeampia

Suomen lakia pitäisi muuttaa, sillä nykyinen laki ei ota huomioon sitä että jos sairastat adhd, lapsesta asti kehitys häiriötä ja olet sosiaalisesti ikäluokkia alemalla tasolla ja tunne taso ei ja henkinen kehitys ei vastaa sinun ikää ja myös seksuaalisesti olet ikäsi alemmalla tasolla. Niin jos sinulle sitten käykin jotain pahaa kun olet luottanut väärään ihmiseen ja päästänyt kotiin ja juonut yhden lasillisen juoman ja sit sit yöllä tapahtuu melkein sitä mitä kukaan ei halua tapahtuvan koska onnistut estämään sen niin yllätys yllätys se ei ole suomen lain mukaan rikos koska on päästänyt omaan kotiinsa. Jos vielä ei tajua samantien heittää ihmistä pihalle niin ei olekaan yh äkkiä mitään tapahtunut.


Miksi kirjoitan tänne teidän nuorten palstalle. 1. Toivon että kirjoitukseni estää kenellekään teistä kokea samaa. 2. Vaikka iän puolesta olen aivan liian vanha tänne niin tunne elämältä en ole läheskään sama kuin syntymävuoteni 3. Kukaan mun ikäisistä ei voi mua ymmärtää 4. En ole ikinä seurustellut tai harrastanu seksiä.


Lopuksi haluan muistuttaa että vaikka ihmiset sanoisivat mitä tahansa niin ei on aina ei.

Muistakaa te olla rohkeita ja tehdä ajoissa rikos ilmoitus vaikka pelottaisi, sillä se kannattaa tehdä. Olkaa te vahvoja sillä kaikki eivät ole edes yli vanhoina yhtä vahvoja kuin te olette. Silloin vain ei mikään parannu. Siinä käy vain niin ettei uskalla enää liikkua koska pelkää kaikkia ihmisiä... Olisimpa normaali ihminen ja rohkea.

5

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123d12321f3

      käänny jeesuksen puoleen. se ei välttämättä estä muita tekemästä syntiä. mutta varmistaa sen että tuonpuoleisessa sinulle rikoksentekijät tuomitaan ja sinä pääset pälkähästä koska et jatka koston kierrettä. kannattaa myös luottaa inuitioon. epä-aito ihminen yleensä paljastaa itsestään mikroilmeitä joista voi ennalta käsin aavistaa aikeita.

    • real18

      Älä luovuta vielä! 99% ihmisistä vihaa seksuaalista väkivaltaa ja ovat hyvä ihmisiä. Samalla aina väärintekijöistä rikosilmoitus, on käsittämätöntä miten rikolliset porskuttaa kun uhrit eivät ilmoita ja tuleee uusia uhreja......

      • olkaa_rohkeampia

        Uhrit eivät ilmoita, koska asia on hyvin arka. On vain sanaa vastaan.

        Tämä tilanne oli sellainen että se ei ollut mikään tuntematon ihminen vaan ihminen johon "uhri" luotti ja piti ystävänään ennen tätä hetkeä.Ei mikään päivä tuttu vaan tunsi ihmisen jo ennestään. Tai luuli että tunsi!

        Ei kukaan uskoisi että joku on niin omituinen ihminen että luottaa että mies voi olla ystävä ja päästää omaan kotiinsa ja juo yhden lasillisen juoman .... Ja yöllä tapahtuu jotain "uhri" heittää sen lasin lattialle ja "tekijä" jättää tilanteen kesken. "Uhri" on sokissa ja antaa "tekijän" jäädä yöksi nukkumaan humalaa pois. "Uhri varmaan ollu jossain vaiheessa tajuton koska aamulla herää ilman pikku housuja. Ei heitä "tekijää" ulos vaan soittaa ystävälle ja pyytää apua tältä.

        Ystävä saapuu koska tuntee "tekijän" ja häntä "tekijä" lyö. "Uhri," heittää lasin ja häätää "tekijän".....

        Jossakin vaiheessa "tekijä" on pahoinpiteily "uhria" koska mustelmia oli selässä ja muualla.


        Ja "uhri" ei pystyny poliisille kertomaan koska ahdisti niin paljon että oli luottanut väärään ihmiseen.


      • Olkaa_rohkeampia

        Kuten huomaat en pysty edes tänne kirjoittaa niin että en puhuisi itsestäni kolmannessa muodossa. En pysty ajattelemaan koko asiaa.

        Olkaa te muut vahvoja ! Minä en ole. Halusin vain että edes jonkun toisen elämä ei mene pilalle tälläisen takia.


    • ei-ole-vaikeaa

      Kodin arvo tulisi korostua.
      Ei kotiin päästetä ulkopuolisia.
      Se on koti sinulle tai hänelle, kenen koti se on. Onko se niin vaikeaa???
      Oli adhd tai mikä vaan, niin sama sääntö kaililla.
      Kodista vastaa kodin asukas. Ei muut.
      Älä jaa kellekään omaasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4207
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4056
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3652
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3069
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2761
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2558
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2548
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2426
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2309
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2265
    Aihe