Et vain tiedosta sitä 😋😚
Olet mies aika helvetin seksikäs
12
623
Vastaukset
- Sullejust
Ei voi tietää, jollet sä kerro sitä hänelle?
- väärin
sä et tiedosta etten ole mies.
- Voiv.ttu
https://youtu.be/cMH2HrOZUFE
Rakastan Tässä puhutaan nyt varmaankin 1977 syntyneestä,
pitkästä miehestä. Kehenkään muuhun tuo määritelmä
ei sovi.
Zorro vm. 77 on kuin musta pantteri.- AlotusEiOleMulta
Mikä palstameedio sä luulet olevas? :D
Me oltiin mun Rakkaan kanssa kerran Metallicaa kattomassa, mut me tiedetään itekkin, keitä/mitä me ollaan. ;) AlotusEiOleMulta kirjoitti:
Mikä palstameedio sä luulet olevas? :D
Me oltiin mun Rakkaan kanssa kerran Metallicaa kattomassa, mut me tiedetään itekkin, keitä/mitä me ollaan. ;)Kyse ei ole meediona olemisesta,
vaan kirjoitin miehestä, joka tuli
selkeimmin mieleen määritelmästä
seksikäs.
Tietääkseni pantteri vm. 77,
on kyllä sinkku.- AlotusEiOleMulta
Mut kato ku kaikki palstan kommentit ei todellakaan ole sulle tai edes sun tutuilles.
Laita se imuris johki muualle ku pörrää tälle palstalle. ;) - mikäsnytsuututtaa
AlotusEiOleMulta kirjoitti:
Mut kato ku kaikki palstan kommentit ei todellakaan ole sulle tai edes sun tutuilles.
Laita se imuris johki muualle ku pörrää tälle palstalle. ;)saahan täällä kommentoida kaikkia viestejä, niin minäkin teen ja tuskinpa luuen olevan mulle. :D:D Onneksi ei olekaan, muutenhan minut tunnettaisiin täällä. Niinkuin sen erään aiemmin mainitun..
- tuopantteri
mikäsnytsuututtaa kirjoitti:
saahan täällä kommentoida kaikkia viestejä, niin minäkin teen ja tuskinpa luuen olevan mulle. :D:D Onneksi ei olekaan, muutenhan minut tunnettaisiin täällä. Niinkuin sen erään aiemmin mainitun..
on kyllä jo aika kalkkis jos on syntynyt -77. :/
- AloitusEiOleMulta
mikäsnytsuututtaa kirjoitti:
saahan täällä kommentoida kaikkia viestejä, niin minäkin teen ja tuskinpa luuen olevan mulle. :D:D Onneksi ei olekaan, muutenhan minut tunnettaisiin täällä. Niinkuin sen erään aiemmin mainitun..
Lukeeko mun viestissä, että ei sais kommentoida kaikkia viestejä? - Ei.
Mut ei kuitenkaan kannata kuvitella/olettaa/luulla, että ne olis jonkun tutun.
Eikä varsinkaan esiintyä harhoissansa/kuvitelmissansa/himoissansa jonaki toisena "palstalaisena" kuten esim. sulla on tapana. ;)
Hän on kyllä seksipommi, jos nyt aivan suoraan asia ilmaistaan:
https://www.youtube.com/watch?v=gh1IxhPwMb4
Seksipommille vm. hyvää viikonloppua,
kun vamppaat kaikki naiset ympäriltäsi!!!- IIlluodottaa
Olethan Elli Pankkonen Seinäjoelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2472313Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.891552- 281333
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku601275Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka541258Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä761213Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1791192- 731109
- 531109
Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi401072