Miltä pimppi maistuu?

Haluaisinvaantietää

En ole vielä päässyt nuolemaan pimppiä, niin haluaisin tietää miltä se tuoksuu ja maistuu?

33

5493

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluaisinvaantietää

      Kai jotkut tykkääki siitä :)

    • Åttasjusex

      Tuoksuu kiimaiselta, sormi tuoksuu miedosti juustonaksulta kun kiima on kuivunut sormetuksen jälkeen.

      Maku miellyttävä, ehkähyvin miedon suolainen. Tuntuma liukkaan pehmeä. Parasta suuseksin antamisessa naiselle on aistia kiihotus ja tietysti kyetä antaamaan naiselle orgasmi.

    • Pillu maistuu aina hyvältä jos nainen pitää puhtaana pilluaan.Valkovuoto päivinä ei ole kiva nuolla tai haistella!!!!!!

    • Haluaisinvaantietää

      Voiku tekis mieli päästä vähä maistelemaa pimppiä.

    • viurake

      ..piäset, maistamaan ja kai, kun kasvat/vanhenet viel viisvuotta ;)

    • waari

      Olen jo unohtanut miltä se maistui

    • Kikkeliskok

      Aloittajalle, pimppi tuoksuu ihanalle, kiihoittavan erilaiselle kuin mikään muu. Jokainen nainen tuoksuu ja maistuu erilaiselle. Tuon yhden kirjoittajan käsitys on kyllä jonkun turhautuneen ja elämäänsä kyllästyneen naisvihaajan halventava näkemys.

    • Haluaisinvaantietää

      No ehkä joku kaunis päivä minäkin pääsen nuolemaan pimppiä :)

    • Haluaisinvaantietää

      No lisää vaan kokemuksia.

      • kivaolisi

        On kaunista nuolla naisen alapäätä


    • Haluaisinvaantietää

      Onko täällä muita jotka on päässyt nuolemaan pimppiä?

      • Anonyymi

        Olen
        Nuollut vielä saisin pisua


    • Haluaisvaantietää

      ???

    • Haluaisinvaantietää

      Onko täällä muilla kokemusta pimpin mausta?

    • Haluaisinvaantietää

      Ja tuoksusta?

    • Haluaisinvaantietää

      Onko täällä enää ketään?

    • Enoleihminen

      Itekkin tuota odottelen että pääsisin maistamaan ;)

    • Haluaisinvaantietää

      Onko se näin niikun nimimerkki kikkeliskok kirjoitti aiemmin tällä palstalla että aloittajalle, pimppi tuoksuu ihanalle, kiihoittavan erilaiselle kuin mikään muu. Jokainen nainen tuoksuu ja maistuu erilaiselle.

      • Kikkeliskok

        Lisätään vielä, että kauheinta on juuri saippualla pimppinsä pessyt nainen. Se maistuu ihan saippualle. Kokeilepa nuolaista palasaippuaa.
        Parasta on pari tuntia aiemmin pisulla käynyt ja siinä yhteydessä lämpimällä vedellä huuhdeltu, mutta sen jälkeen kunnolla kiihoittunut pimppi. Niin kiihoittunut, että kiima venyy kielen mukana parinkymmenen sentin nauhaksi.


    • Haluaisinvaantietää

      Morjens pitkästä aikaa! Kikkeliskok ootko vielä kuulolla? Kuinka monta pimppiä oot päässy maistamaa?

      • kokemustahanon

        Ei ole linjoilla , mutta minä olen sellaiset 30 eri pillua nuollut lähi vuosina , ei se paljoa ole on niitäkin jotka nuolee ammatikseen:)

        Pimppi on erimakuinen eri naisella joten ei kaikkia tee mieli uudestaan , mutta miellyttävältä ja kyllä kullini kovenee siinä touhutessa ja samalla sormettaessakin:)


    • Haluaisinvaantietää

      Onko se näin että oikeasti kaikkien pimpit tuoksuuu ja maistuu erialaiselle? Onko makujen ja tuoksujen voimakkuudessa eroja? Kun nainen kiihottuu ja pimppi tulee märäksi niin muuttuuko maku ja tuoksu silloin? Onko suihkun raikkaassakin pillussa makua ja tuoksua jo vai tuleeko maut ja tuoksut vasta silloin kun nainen kiuhottuu tai muuten vain kun pimppi on ehtinyt hautua suihkun jälkeen? Nyt tuli monta kysymystä :D Tekisi vaan niin mieli päästä nuolemaan ja haistelemaan pimppiä.

      • Kikkeliskok

        Vastaukset kysymyksiisi: kyllä, on, kyllä, on, voimistuu kiihoittuessaan ja aikaa myöden pesun jälkeen. Hyvin olet jo jäljillä! Tuohon aiempaan kysymykseen vastaus: riittävän monta.


      • Kikkeliskok

        Kun tunnut olevan niin kiinnostunut tuosta puuhasta, niin kerronpa sinulle pari vinkkiä vastaisuuden varalle, kun sitten joskus pääset toteuttamaan tuon mielitekosi. Lähesty pillua vähitellen ja kierrellen, mitään kiirettä ei kannata pitää. Kun olet kosketusetäisyydellä, on hyvien tapojen mukaista vielä kysyä naiselta, että saatko maistaa. Yleensä vastauksen jo tietää etukäteen naisen lantion asennosta, mutta siitä huolimatta, sanallinen hyväksyntä on aina parempi. Sittenkään älä hyökkää kohteeseen kuin beagle ruokakupille. Vähitellen spiraalinomaisesti lähesty kohdetta. Nuuhkaise niin, että pillu tuntee ilmavirran - nauti tuoksusta. Ensin pikku suudelma klitorikselle ja jää odottamaan kutsua jatkaa. Maista kielen kärjellä varovasti. Odota. Etene varovasti, avaa sitten kielen kärjellä häpyhuulet. Tunnet ihanan maun pimpin sisällä. Liikuta kieltä pii-iiitkin rauhallisin vedoin ylös-alas. Alaspäin tullessa käytä kielen pehmeää alapintaa. Vähän niinkuin maalaisit leveällä pensselillä. Käytä ensin kevyttä kosketusta, mutta kuitenkin sen verran painavaa, että et kutita daamiasi. Kiihoittavan ja kutittavan ero on tuossa hiuksenhieno. Toiset tykkäävät rajummasta kielenkäytöstä, mutta sen huomaat helposti, tulkitse vain sanaton toive oikein. Sopivassa vaiheessa vaihda liike pyöriväksi. Pyöritä kieleltäsi niin, että sen alapinnalla kiertää klitorista...
        Tuosta se sitten lähtee, pidä hauskaa!


      • Anonyymi

        Kyllä kiimainen pillu on paras.


    • Haluaisinvaantietää

      Kiitos tosi paljon näistä vastauksista :) eli kaikki pimpit maistuu ja tuoksuu vissiin aina joltakin ja ilmeisesti myös aika herkulliselle.

    • Haluaisinvaantietää

      Maistuuko ja tuoksuuko kaikki pimpit joltakin kun jossain keskusteluissa jotkut on sanonut että jotkut pimpit ei tuoksu eikä maistu miltään niin mites sulla et onko kaikki tai ainakin suurin osa pimpeistä joiden parissa olet päässyt työskentelemään niin tuoksunut tai maistunut ainakin joltakin? Uskon et se on varmasti niin kiihottavaa maistaa ja haistaa sen kiimasen pimpin aromit et ei siinä voi ku kulli seistä.

    • Tulipahantehtyä

      Olen kymmeniä pimppejä nuollut kun se on minun mielipuuhaa.
      Ensinnäkin puhdas pimppi maistuu todella hyvälle. Likainen pimppi maistuu pahalle kun siinä maistuu kusi, hiki ja muut pesemättömät jutut. Sen verran disknoosia olen tehnyt että jos nainen polttaa tupakkaa maistuu pimppi kitkerämmälle kuin vastaava tupakoimaton. Eli, olen tullut siihen johtopäätökseen että jos on terveet elämtavat, ravinto yms. niin maistuu paremmalle.

    • Haluaisinvaantietää

      Yhdessä toisessa keskustelussa kysyttiin naisilta että oletko maistanut omaa pimppiäsi niin siinä moni nainen sanoi ettei maistu millekään niin johtuukohan se siitä että kun se on se oma ominaismaku niin sitä ei itse maista mutta sitten kun sitä pimppiä maistaa joku toinen henkilö niin hänen mielestään siinä on makua koska se ei ole hänen oma ominaismakunsa?

    • Haluaisinvaantietää

      ???

    • Anonyymi

      Mä oon nuolassu toisen pinppiä kymmenen kertaa🤫

    • Anonyymi

      Itekki oottelen et pääsisin nuolemaan pilluu

    • Anonyymi

      Onks se haluisinvaantietää viel tääl jos oot niin ootko päässy toteuttamaan toivees

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe