Saappaisiin ja asuihin mieltyneitten ystäväryhmä?

SaapasjalkaWaari

Tiedättekö te toiset saappaisiin ja muihin asusteisiin hurahtaneet luottamuksellista porukkaa, jonka tapaamisiin kuuluisi asianmukaisesti sonnustautuneina oleskelu ja yhteisen ajan viettäminen? Vai löytyisikö saapasasustautumisen tyylilajin merkeissä hengenheimolaisia niin, että saisimme kootuksi oman uuden harrastajapiirin?

37

1561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SamaaMiettinyt

      Ilmeisesti ainoa tapaamismahdollisuus kyseisen fetissin omaaville on tulla kinky/fetissibileisiin, joita järjestetään ainakin Helsingissä, Tampereella ja Jyväskylässä jonkun kerran vuodessa. Itsekin olen miettinyt joskus tuollaisiin bileisiin menoa, mutta enpä ole saanut koskaan aikaiseksi. Toisaalta noiden bileiden pukukoodit tuntuvat olevan melkoisen pikkutarkkoja. Jos fetissinä on vaikkapa pelkät kumihanskat, pitäisi sitten tulla vain pelkkästään niissä tai ei ollenkaan. Tämä noin kärjistetysti.

      • SaapasjalkaWaari

        Niin, minulla on mielessä lähinnä kotoisan oloinen hengenheimolaisten silloin tällöin vaihtelevaisilla kokoonpanoilla tapahtuva tapaaminen ilman erityisempiä järjestelyjä. Esim. kustannukset jäisivät vähäisiksi. "Nyyttikesti"-menetelmä riittäisi. Ohjelmana olisi sonnustautuminen saappaisiin ja erilaisiin asuteisiin itse kunkin osallistujan mielen mukaisesti, vapaa jutustelu, kahvittelu ja kohtuullinen pienen syötävän napostelu. Koska itse olen jättänyt alkoholin käytön käytännössä kuta kuinkin kokonaan, niin prosenttipitoiset virvokkeetkaan eivät ainakaan minun mielestäni olisi välttämättömiä edes palan painikkeina eli löytyyhän sitä vaikkapa maitoa, vettä ja mehuja jopa isompinakin määrinä, ettei nestehukkaa alkaisi ilmetä.


      • Nahaton
        SaapasjalkaWaari kirjoitti:

        Niin, minulla on mielessä lähinnä kotoisan oloinen hengenheimolaisten silloin tällöin vaihtelevaisilla kokoonpanoilla tapahtuva tapaaminen ilman erityisempiä järjestelyjä. Esim. kustannukset jäisivät vähäisiksi. "Nyyttikesti"-menetelmä riittäisi. Ohjelmana olisi sonnustautuminen saappaisiin ja erilaisiin asuteisiin itse kunkin osallistujan mielen mukaisesti, vapaa jutustelu, kahvittelu ja kohtuullinen pienen syötävän napostelu. Koska itse olen jättänyt alkoholin käytön käytännössä kuta kuinkin kokonaan, niin prosenttipitoiset virvokkeetkaan eivät ainakaan minun mielestäni olisi välttämättömiä edes palan painikkeina eli löytyyhän sitä vaikkapa maitoa, vettä ja mehuja jopa isompinakin määrinä, ettei nestehukkaa alkaisi ilmetä.

        Mistäspäin Waari kirjoittelee?


    • EiMonimutkaista

      Eihän se sen kummempaa tarvitse, kuin että ilmoitat paikan ja ajan. Sitten vain odottelemaan, millainen porukka tulee paikalle. Turha tehdä asioista liian vaikeita ja odottaa aina, että joku muu tekisi.

    • Se olisikin hieno ja kiitettävä homma, jos joku ottaisi asiaksi ja järjestäisi miitin. Olisin paikalla varmasti.

    • Nahaton

      Tyrehtyipä saapas ja vermeketju alkuunsa...

    • Nostetaanpa listalla ylös...

    • Veikkaus

      Varma veikkaukseni on, että kukaan ei saa aikaiseksi järjestää yhtään mitään.

    • mustakontio

      Pitäisikö ensin jonkun ilmoittaa vaik sähköposti osoite mihin vois ottaa yhteyttä ja tehdä vaihka paikka ehdotuksia,onhan niitä edullisia vuokramökkejä tarjolla,paikka tietty määrää osallistujien määrän. itse en työkiireiden vuoksi ehdi yhteyshenkilöksi,muta osallistun kyllä. Ja saappaissa tietty..

    • Vuokramökki on jo astetta pidemmälle viety. Olisiko aluksi joku paikka, parkkipaikka/halli, johon kokoontua sen enempää ennakkoilmoittautumatta. Vain tiettynä päivänä tiettyyn aikaan säännöllisesti. Mikä olisi keskeinen paikka, johon kaikilla olisi kohtuullinen matka?

    • Myösnahkasaappaitako

      Mites tämä ketju menee,kaikki osallistujat ilmeisesti miehiä? Saapastelletteko hetero vai myös bi pohjalta? Ketään H:ki/pks?

      • Taitaa olla 100% miehiä. Liikun lähes päivittäin pääkaupunkiseudulla. Ja tietenkin asiamukaisesti pukeutuneena! ;-P


      • Nahaton
        Saapasfani kirjoitti:

        Taitaa olla 100% miehiä. Liikun lähes päivittäin pääkaupunkiseudulla. Ja tietenkin asiamukaisesti pukeutuneena! ;-P

        Etpä ole (jostain? syystä) postia laittanut mulle...😏


      • Nahaton kirjoitti:

        Etpä ole (jostain? syystä) postia laittanut mulle...😏

        Osoitteesi? ;)


    • Kumisaappaatko

      Waari aloitti keskustelun ja
      katosi...😳

      • SaapasjalkaWaari

        Vaihtelevaista on elämisen olotila. Siis meikä-äijän SaapasjalkaWaarin ikääntyneisyys tuo matkassaan luontaisetuina treffejä erilaisissa merkeissä ja nyt ovat meneillään terveysseikkoihin liittyvät tapaamiset lääkärien kanssa. Paussit näissä asioitten vaihtamisten kuvioissa tavallaan kuuluvat asiaan. Mielikuvitus kyllä toimii kuin nuorella sällillä.

        Sinun "Saapasfani" kanssasi olen samoilla linjoilla sen suhteen, että vuokramökki mahdollisena tapaamisten paikkana "järjestelyttäisi" jo jonkun verran enemmän kuin mitä myös minä olen mielessäni pyöritellyt. Toisaalta kyllä vuokramökkikin voisi olla käytännöllinen ratkaisu paikkavalinnassa. Ehkä sitten ajallisesti tuonnempana, jos alkuun pääsisimme. Ajatus esim. jossain autotallissa (tai muutoin vähemmän hienoissa tiloissa) tapahtuvasta kokoontumisesta tuntuisi hyvältä idealta. Ulkoiset olosuhteet voisivat olla vaatimattomatkin. Olennaisinta olisi meidän kumisaapastelijoitten toinen toisemme näkeminen, tapaaminen. Kun tässä on ollut esillä yksinomaan miesten kesken käyty ajatusten vaihtaminen, niin minua se ei häiritse, sillä suhtautumisiltani olen bi-myönteinen. Toisaalta kylläkumisaapasjalkaiset naisetkin mahtuisivat meikäläisen sapluunoihin.


      • Tällä viikollahan on se saapaspäivä. Kai joku jossakin järjestää parasta aikaa jotakin. Tietäisi vain....


      • Kumisaappaatko
        SaapasjalkaWaari kirjoitti:

        Vaihtelevaista on elämisen olotila. Siis meikä-äijän SaapasjalkaWaarin ikääntyneisyys tuo matkassaan luontaisetuina treffejä erilaisissa merkeissä ja nyt ovat meneillään terveysseikkoihin liittyvät tapaamiset lääkärien kanssa. Paussit näissä asioitten vaihtamisten kuvioissa tavallaan kuuluvat asiaan. Mielikuvitus kyllä toimii kuin nuorella sällillä.

        Sinun "Saapasfani" kanssasi olen samoilla linjoilla sen suhteen, että vuokramökki mahdollisena tapaamisten paikkana "järjestelyttäisi" jo jonkun verran enemmän kuin mitä myös minä olen mielessäni pyöritellyt. Toisaalta kyllä vuokramökkikin voisi olla käytännöllinen ratkaisu paikkavalinnassa. Ehkä sitten ajallisesti tuonnempana, jos alkuun pääsisimme. Ajatus esim. jossain autotallissa (tai muutoin vähemmän hienoissa tiloissa) tapahtuvasta kokoontumisesta tuntuisi hyvältä idealta. Ulkoiset olosuhteet voisivat olla vaatimattomatkin. Olennaisinta olisi meidän kumisaapastelijoitten toinen toisemme näkeminen, tapaaminen. Kun tässä on ollut esillä yksinomaan miesten kesken käyty ajatusten vaihtaminen, niin minua se ei häiritse, sillä suhtautumisiltani olen bi-myönteinen. Toisaalta kylläkumisaapasjalkaiset naisetkin mahtuisivat meikäläisen sapluunoihin.

        Olen sen verran ujonpuoleinen,etten välttämättä mihkään 'ryhmäkokoontumiseen' kehtaa ilmestyä... Mutta mukavaa olisi löytää tuollainen asiasta kiinnostunut waari(ikäinen?) mies kaveriksi ihan kaksistaan... Ehkä rohkeutta kertyisi ja voisi sitten yhdessä mennä kimppatapaamiseenkin...


      • SaapasjalkaWaari

        Millä tienoolla tasavaltaa asustelet? Tai oletko joskus liikkeellä muuallakin? Minä pidän elämisen tukikohtaani itäisessä Etelä-Suomessa.


      • Kumisaappaatko
        SaapasjalkaWaari kirjoitti:

        Millä tienoolla tasavaltaa asustelet? Tai oletko joskus liikkeellä muuallakin? Minä pidän elämisen tukikohtaani itäisessä Etelä-Suomessa.

        Hesassa asun,en oikein muualla tällähetkellä liiku, 50v ukm olen.


    • Kumisaapaskokoontuminen

      Nyt siis tuumasta toimeen:
      Kumisaapastelijoiden tämän syksyinen kokoontumisajo on perjantaina 12.10.2018 klo 18.00 Helsingin silakkamarkkinoilla. Kokoontuminen vanhan kauppahallin torin puoleisessa päädyssä. Vapaata jutustelua ja silakkamarkkinoihin tutustumista. Mukaan kaikki kumisaappaista kiinnostuneet ikään, sukupuoleen ja siviilisäätyyn katsomatta, kunhan on kumpparit jalassa. Tervetuloa!

    • Kontiot

      Vaikka jotakuta oli innostanut lähestyvä saapaspäivä niin paljon, että oli nostanut melkoisen liudan kumisaappaisiin liittyviä keskusteluita ylös, niin nostetaan nyt tämä tapaamiseen liittyvä kärkeen.
      Itse aion ainakin ilmaantua perjantaina paikalle, jos vain ehdin.

    • Mukana

      Minä myös.

    • Hienoa, että on toimintaa.

    • SaapasjalkaWaari

      Tuossa oli sinun "mustakontio" tuumailusi (5.10.2018 20:49) jälkeen linkki Seiska-lehden sivuille ja siellä on Jennifer Lopez ylipolvimittaisissa, piikkikorkoisissa farkkusaappaissa ja siinä perässä kysymys: "Hot vai not?" Minun eläkeläisäijän tuntemus on ilman muuta selvä "Hot"! Mahtaneeko aihe näkyä samalla tavalla kaikkien tässä ketjussa mukana olijoitten näytöillä? Näin tämän ketjun aloittajana kiinnostaa, jotta miten mahtoi onnistua viime perjantain tapaaminen?

      • Kumisaappaatko

        Mielestäni not,kyllä saappaiden pitää olla kumia,nahkaa, keinonahkakin ok... Itäinen E-Suomi=?? Jep,olisi kiva tietää,tuliko kokoontumiseta mitään/paljonko saapastelijoita?


      • Minulla meni työasioissa perjantai keskisuomessa. Harmitti kun en ehtinyt paikalle. Oliko hyvä kokoontuminen?


      • Kumisaappaatko
        Kumisaappaatko kirjoitti:

        Mielestäni not,kyllä saappaiden pitää olla kumia,nahkaa, keinonahkakin ok... Itäinen E-Suomi=?? Jep,olisi kiva tietää,tuliko kokoontumiseta mitään/paljonko saapastelijoita?

        No,tuliko saapasmiitistä mitään?
        Oliko paljon väkeä? Miehiä vain, vai oliko myös naisia/pareja mukana?


      • Kumisaappaatko kirjoitti:

        Mielestäni not,kyllä saappaiden pitää olla kumia,nahkaa, keinonahkakin ok... Itäinen E-Suomi=?? Jep,olisi kiva tietää,tuliko kokoontumiseta mitään/paljonko saapastelijoita?

        Täsmennystä itäisen Etelä-Suomen suhteen, että Kouvolassa pidän elämisen tukikohtaani. Olisiko teillä toisilla ("Nahaton", "Saapasfani", "Kumisaappaatko", "mustakontio", "Kontiot", ym.) jossain välissä käyntiä täällä pohjoisen Kymenlaakson puolessa? Niin, Jennifer farkkusaappaissaan mahtuu kyllä meikäläisen silmän ilojen listalle, vaikka toki vielä mieluisampaa olisi nähdä hänet kumisissa, nahkaisissa, keinonahkaisissa saappaissa kuten sinä Kumisaappaatko asian arvioit.


    • Hemuli1111

      Vietetäänkö Länsi-Suomi miittinki?

      • Hyvä idea!!!


      • Onko Länsi-Suomi miitti edennyt? :-P


      • Hemuli1111
        Saapasfani kirjoitti:

        Onko Länsi-Suomi miitti edennyt? :-P

        Sehän oli lauantaina eli 20.10.


    • Kyllä asuihin ollaan innostuttu sekä saappaisiin, että leikkimiseen näiden asujen kanssa. Ja kivaa on ollut värikkäänä tai aivan mustan kiiltävänä. Voisi olla kiinnostavaa tutustua samanlaisiin, jotka pitävät asuista, saappaista yms kivoista jutuista.

    • Hemuli1112

      Ei ole ollut miittinkiä vielä.Aika ja paikka hakusessa.

      • Onkohan-riittävää

        Tuskin yhden muuttaminen riittää huijaukseen.


    • KaunisKauniaisista

      Hei, minulla ei ole kokemusta kontioista. Viime talvella mökkireissulla Sauvossa kävin avatouinnissa. Näin pukuhuoneessa hienot mustat kiiltävät moonboots saappaat. Ne sytyttivät minut tuleen ja koitin niitä jalkaani . Kiihotuin ja uskalluin laskea niiden välin lastin. Harmikseni bootsien omistaja ilmestyi paikalle liian aikaisin ja sain palkaksi mustan silmän.

      Olen ostanut muutaman parin ja nautinut niistä kesän purjehdusreissuillani.

      Ehkä saapasmiitti olisi kiva pitää Kauniaisissa tyyliin viininmaistajaiset.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe