Saappaisiin ja asuihin mieltyneitten ystäväryhmä?

SaapasjalkaWaari

Tiedättekö te toiset saappaisiin ja muihin asusteisiin hurahtaneet luottamuksellista porukkaa, jonka tapaamisiin kuuluisi asianmukaisesti sonnustautuneina oleskelu ja yhteisen ajan viettäminen? Vai löytyisikö saapasasustautumisen tyylilajin merkeissä hengenheimolaisia niin, että saisimme kootuksi oman uuden harrastajapiirin?

37

1417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SamaaMiettinyt

      Ilmeisesti ainoa tapaamismahdollisuus kyseisen fetissin omaaville on tulla kinky/fetissibileisiin, joita järjestetään ainakin Helsingissä, Tampereella ja Jyväskylässä jonkun kerran vuodessa. Itsekin olen miettinyt joskus tuollaisiin bileisiin menoa, mutta enpä ole saanut koskaan aikaiseksi. Toisaalta noiden bileiden pukukoodit tuntuvat olevan melkoisen pikkutarkkoja. Jos fetissinä on vaikkapa pelkät kumihanskat, pitäisi sitten tulla vain pelkkästään niissä tai ei ollenkaan. Tämä noin kärjistetysti.

      • SaapasjalkaWaari

        Niin, minulla on mielessä lähinnä kotoisan oloinen hengenheimolaisten silloin tällöin vaihtelevaisilla kokoonpanoilla tapahtuva tapaaminen ilman erityisempiä järjestelyjä. Esim. kustannukset jäisivät vähäisiksi. "Nyyttikesti"-menetelmä riittäisi. Ohjelmana olisi sonnustautuminen saappaisiin ja erilaisiin asuteisiin itse kunkin osallistujan mielen mukaisesti, vapaa jutustelu, kahvittelu ja kohtuullinen pienen syötävän napostelu. Koska itse olen jättänyt alkoholin käytön käytännössä kuta kuinkin kokonaan, niin prosenttipitoiset virvokkeetkaan eivät ainakaan minun mielestäni olisi välttämättömiä edes palan painikkeina eli löytyyhän sitä vaikkapa maitoa, vettä ja mehuja jopa isompinakin määrinä, ettei nestehukkaa alkaisi ilmetä.


      • Nahaton
        SaapasjalkaWaari kirjoitti:

        Niin, minulla on mielessä lähinnä kotoisan oloinen hengenheimolaisten silloin tällöin vaihtelevaisilla kokoonpanoilla tapahtuva tapaaminen ilman erityisempiä järjestelyjä. Esim. kustannukset jäisivät vähäisiksi. "Nyyttikesti"-menetelmä riittäisi. Ohjelmana olisi sonnustautuminen saappaisiin ja erilaisiin asuteisiin itse kunkin osallistujan mielen mukaisesti, vapaa jutustelu, kahvittelu ja kohtuullinen pienen syötävän napostelu. Koska itse olen jättänyt alkoholin käytön käytännössä kuta kuinkin kokonaan, niin prosenttipitoiset virvokkeetkaan eivät ainakaan minun mielestäni olisi välttämättömiä edes palan painikkeina eli löytyyhän sitä vaikkapa maitoa, vettä ja mehuja jopa isompinakin määrinä, ettei nestehukkaa alkaisi ilmetä.

        Mistäspäin Waari kirjoittelee?


    • EiMonimutkaista

      Eihän se sen kummempaa tarvitse, kuin että ilmoitat paikan ja ajan. Sitten vain odottelemaan, millainen porukka tulee paikalle. Turha tehdä asioista liian vaikeita ja odottaa aina, että joku muu tekisi.

    • Se olisikin hieno ja kiitettävä homma, jos joku ottaisi asiaksi ja järjestäisi miitin. Olisin paikalla varmasti.

    • Nahaton

      Tyrehtyipä saapas ja vermeketju alkuunsa...

    • Nostetaanpa listalla ylös...

    • Veikkaus

      Varma veikkaukseni on, että kukaan ei saa aikaiseksi järjestää yhtään mitään.

    • mustakontio

      Pitäisikö ensin jonkun ilmoittaa vaik sähköposti osoite mihin vois ottaa yhteyttä ja tehdä vaihka paikka ehdotuksia,onhan niitä edullisia vuokramökkejä tarjolla,paikka tietty määrää osallistujien määrän. itse en työkiireiden vuoksi ehdi yhteyshenkilöksi,muta osallistun kyllä. Ja saappaissa tietty..

    • Vuokramökki on jo astetta pidemmälle viety. Olisiko aluksi joku paikka, parkkipaikka/halli, johon kokoontua sen enempää ennakkoilmoittautumatta. Vain tiettynä päivänä tiettyyn aikaan säännöllisesti. Mikä olisi keskeinen paikka, johon kaikilla olisi kohtuullinen matka?

    • Myösnahkasaappaitako

      Mites tämä ketju menee,kaikki osallistujat ilmeisesti miehiä? Saapastelletteko hetero vai myös bi pohjalta? Ketään H:ki/pks?

      • Taitaa olla 100% miehiä. Liikun lähes päivittäin pääkaupunkiseudulla. Ja tietenkin asiamukaisesti pukeutuneena! ;-P


      • Nahaton
        Saapasfani kirjoitti:

        Taitaa olla 100% miehiä. Liikun lähes päivittäin pääkaupunkiseudulla. Ja tietenkin asiamukaisesti pukeutuneena! ;-P

        Etpä ole (jostain? syystä) postia laittanut mulle...😏


      • Nahaton kirjoitti:

        Etpä ole (jostain? syystä) postia laittanut mulle...😏

        Osoitteesi? ;)


    • Kumisaappaatko

      Waari aloitti keskustelun ja
      katosi...😳

      • SaapasjalkaWaari

        Vaihtelevaista on elämisen olotila. Siis meikä-äijän SaapasjalkaWaarin ikääntyneisyys tuo matkassaan luontaisetuina treffejä erilaisissa merkeissä ja nyt ovat meneillään terveysseikkoihin liittyvät tapaamiset lääkärien kanssa. Paussit näissä asioitten vaihtamisten kuvioissa tavallaan kuuluvat asiaan. Mielikuvitus kyllä toimii kuin nuorella sällillä.

        Sinun "Saapasfani" kanssasi olen samoilla linjoilla sen suhteen, että vuokramökki mahdollisena tapaamisten paikkana "järjestelyttäisi" jo jonkun verran enemmän kuin mitä myös minä olen mielessäni pyöritellyt. Toisaalta kyllä vuokramökkikin voisi olla käytännöllinen ratkaisu paikkavalinnassa. Ehkä sitten ajallisesti tuonnempana, jos alkuun pääsisimme. Ajatus esim. jossain autotallissa (tai muutoin vähemmän hienoissa tiloissa) tapahtuvasta kokoontumisesta tuntuisi hyvältä idealta. Ulkoiset olosuhteet voisivat olla vaatimattomatkin. Olennaisinta olisi meidän kumisaapastelijoitten toinen toisemme näkeminen, tapaaminen. Kun tässä on ollut esillä yksinomaan miesten kesken käyty ajatusten vaihtaminen, niin minua se ei häiritse, sillä suhtautumisiltani olen bi-myönteinen. Toisaalta kylläkumisaapasjalkaiset naisetkin mahtuisivat meikäläisen sapluunoihin.


      • Tällä viikollahan on se saapaspäivä. Kai joku jossakin järjestää parasta aikaa jotakin. Tietäisi vain....


      • Kumisaappaatko
        SaapasjalkaWaari kirjoitti:

        Vaihtelevaista on elämisen olotila. Siis meikä-äijän SaapasjalkaWaarin ikääntyneisyys tuo matkassaan luontaisetuina treffejä erilaisissa merkeissä ja nyt ovat meneillään terveysseikkoihin liittyvät tapaamiset lääkärien kanssa. Paussit näissä asioitten vaihtamisten kuvioissa tavallaan kuuluvat asiaan. Mielikuvitus kyllä toimii kuin nuorella sällillä.

        Sinun "Saapasfani" kanssasi olen samoilla linjoilla sen suhteen, että vuokramökki mahdollisena tapaamisten paikkana "järjestelyttäisi" jo jonkun verran enemmän kuin mitä myös minä olen mielessäni pyöritellyt. Toisaalta kyllä vuokramökkikin voisi olla käytännöllinen ratkaisu paikkavalinnassa. Ehkä sitten ajallisesti tuonnempana, jos alkuun pääsisimme. Ajatus esim. jossain autotallissa (tai muutoin vähemmän hienoissa tiloissa) tapahtuvasta kokoontumisesta tuntuisi hyvältä idealta. Ulkoiset olosuhteet voisivat olla vaatimattomatkin. Olennaisinta olisi meidän kumisaapastelijoitten toinen toisemme näkeminen, tapaaminen. Kun tässä on ollut esillä yksinomaan miesten kesken käyty ajatusten vaihtaminen, niin minua se ei häiritse, sillä suhtautumisiltani olen bi-myönteinen. Toisaalta kylläkumisaapasjalkaiset naisetkin mahtuisivat meikäläisen sapluunoihin.

        Olen sen verran ujonpuoleinen,etten välttämättä mihkään 'ryhmäkokoontumiseen' kehtaa ilmestyä... Mutta mukavaa olisi löytää tuollainen asiasta kiinnostunut waari(ikäinen?) mies kaveriksi ihan kaksistaan... Ehkä rohkeutta kertyisi ja voisi sitten yhdessä mennä kimppatapaamiseenkin...


      • SaapasjalkaWaari

        Millä tienoolla tasavaltaa asustelet? Tai oletko joskus liikkeellä muuallakin? Minä pidän elämisen tukikohtaani itäisessä Etelä-Suomessa.


      • Kumisaappaatko
        SaapasjalkaWaari kirjoitti:

        Millä tienoolla tasavaltaa asustelet? Tai oletko joskus liikkeellä muuallakin? Minä pidän elämisen tukikohtaani itäisessä Etelä-Suomessa.

        Hesassa asun,en oikein muualla tällähetkellä liiku, 50v ukm olen.


    • Kumisaapaskokoontuminen

      Nyt siis tuumasta toimeen:
      Kumisaapastelijoiden tämän syksyinen kokoontumisajo on perjantaina 12.10.2018 klo 18.00 Helsingin silakkamarkkinoilla. Kokoontuminen vanhan kauppahallin torin puoleisessa päädyssä. Vapaata jutustelua ja silakkamarkkinoihin tutustumista. Mukaan kaikki kumisaappaista kiinnostuneet ikään, sukupuoleen ja siviilisäätyyn katsomatta, kunhan on kumpparit jalassa. Tervetuloa!

    • Kontiot

      Vaikka jotakuta oli innostanut lähestyvä saapaspäivä niin paljon, että oli nostanut melkoisen liudan kumisaappaisiin liittyviä keskusteluita ylös, niin nostetaan nyt tämä tapaamiseen liittyvä kärkeen.
      Itse aion ainakin ilmaantua perjantaina paikalle, jos vain ehdin.

    • Mukana

      Minä myös.

    • Hienoa, että on toimintaa.

    • SaapasjalkaWaari

      Tuossa oli sinun "mustakontio" tuumailusi (5.10.2018 20:49) jälkeen linkki Seiska-lehden sivuille ja siellä on Jennifer Lopez ylipolvimittaisissa, piikkikorkoisissa farkkusaappaissa ja siinä perässä kysymys: "Hot vai not?" Minun eläkeläisäijän tuntemus on ilman muuta selvä "Hot"! Mahtaneeko aihe näkyä samalla tavalla kaikkien tässä ketjussa mukana olijoitten näytöillä? Näin tämän ketjun aloittajana kiinnostaa, jotta miten mahtoi onnistua viime perjantain tapaaminen?

      • Kumisaappaatko

        Mielestäni not,kyllä saappaiden pitää olla kumia,nahkaa, keinonahkakin ok... Itäinen E-Suomi=?? Jep,olisi kiva tietää,tuliko kokoontumiseta mitään/paljonko saapastelijoita?


      • Minulla meni työasioissa perjantai keskisuomessa. Harmitti kun en ehtinyt paikalle. Oliko hyvä kokoontuminen?


      • Kumisaappaatko
        Kumisaappaatko kirjoitti:

        Mielestäni not,kyllä saappaiden pitää olla kumia,nahkaa, keinonahkakin ok... Itäinen E-Suomi=?? Jep,olisi kiva tietää,tuliko kokoontumiseta mitään/paljonko saapastelijoita?

        No,tuliko saapasmiitistä mitään?
        Oliko paljon väkeä? Miehiä vain, vai oliko myös naisia/pareja mukana?


      • Kumisaappaatko kirjoitti:

        Mielestäni not,kyllä saappaiden pitää olla kumia,nahkaa, keinonahkakin ok... Itäinen E-Suomi=?? Jep,olisi kiva tietää,tuliko kokoontumiseta mitään/paljonko saapastelijoita?

        Täsmennystä itäisen Etelä-Suomen suhteen, että Kouvolassa pidän elämisen tukikohtaani. Olisiko teillä toisilla ("Nahaton", "Saapasfani", "Kumisaappaatko", "mustakontio", "Kontiot", ym.) jossain välissä käyntiä täällä pohjoisen Kymenlaakson puolessa? Niin, Jennifer farkkusaappaissaan mahtuu kyllä meikäläisen silmän ilojen listalle, vaikka toki vielä mieluisampaa olisi nähdä hänet kumisissa, nahkaisissa, keinonahkaisissa saappaissa kuten sinä Kumisaappaatko asian arvioit.


    • Hemuli1111

      Vietetäänkö Länsi-Suomi miittinki?

      • Hyvä idea!!!


      • Onko Länsi-Suomi miitti edennyt? :-P


      • Hemuli1111
        Saapasfani kirjoitti:

        Onko Länsi-Suomi miitti edennyt? :-P

        Sehän oli lauantaina eli 20.10.


    • Kyllä asuihin ollaan innostuttu sekä saappaisiin, että leikkimiseen näiden asujen kanssa. Ja kivaa on ollut värikkäänä tai aivan mustan kiiltävänä. Voisi olla kiinnostavaa tutustua samanlaisiin, jotka pitävät asuista, saappaista yms kivoista jutuista.

    • Hemuli1112

      Ei ole ollut miittinkiä vielä.Aika ja paikka hakusessa.

      • Onkohan-riittävää

        Tuskin yhden muuttaminen riittää huijaukseen.


    • KaunisKauniaisista

      Hei, minulla ei ole kokemusta kontioista. Viime talvella mökkireissulla Sauvossa kävin avatouinnissa. Näin pukuhuoneessa hienot mustat kiiltävät moonboots saappaat. Ne sytyttivät minut tuleen ja koitin niitä jalkaani . Kiihotuin ja uskalluin laskea niiden välin lastin. Harmikseni bootsien omistaja ilmestyi paikalle liian aikaisin ja sain palkaksi mustan silmän.

      Olen ostanut muutaman parin ja nautinut niistä kesän purjehdusreissuillani.

      Ehkä saapasmiitti olisi kiva pitää Kauniaisissa tyyliin viininmaistajaiset.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe