Pastorit ja papit leikkivät kiimassaan ihmisillä:
https://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/claudiasta-tuli-11-vuotiaana-viisikymppisen-papin-seksilelu-kun-pappi-vihki-vuosien-paasta-naisen-hyvan-ystavan-jarkytys-iski-elamani-oli-mennyt-raiteiltaan-han-vaan-jatkoi-eteenpain/7093438#gs.L6_4Nik
Papin lelut ovat oikeita ihmisiä.
10
190
Vastaukset
Kirkonmiehillä on aina ollut tarve saada leluja. He saalistavat kirkkoihinsa leluja, joilla sitten leikkivät keinoja kaihtamatta.
He leikkivät omilla ja anastetuilla leluilla.Tässä on tyypillistä insesti rikollisuutta, että rikoksentekijä jatkuvasti uusii tekoaan.
Teot ovat harkittuja ja jatkuvasti toistuvia, joka kohdistuu alaikäiseen.
Kaikki rikoksen tunnusmekit täynnä - ollaan intiimien alueiden kosketuksessa em. missiossa.- Näin-siinä-käy
Raamatun aikaan pedofilia oli yleinen ja normaali käytäntö. Ei siinä ollut mitään mystistä, kun pappi korkkasi 12-vuotiaan tyttösen. Bat mitsva -tyttö oli nainen ja täysi-ikäinen ja mm. avioliittoon sopiva. Papin tehtävänä oli vain varmistaa se, ettei kukaan tytön sukulaisista tai läheisistä päässyt ensiksi viemään neitsyyttä.
Bar ja bat mitsva:
"Tytöstä tulee uskonnollisessa mielessä nainen täyttäessään kaksitoista. Bat mitsva -tyttö lausuu puolestaan joko uskontunnustuksen tai joitakin psalmeja. Tapa vaihtelee seurakunnasta ja sen uskonnollisesta suuntauksesta riippuen. Lapselle järjestetään joka tapauksessa usein suuretkin juhlat, joihin kutsutaan sukulaisia ja ystäviä."
http://www.jchelsinki.fi/en/node/18
Mitsva juhlissa viini virtaa ja laulu raikaa. On siis hyvä, että tytön neitsyys on jo viety, koska juhlissa yleensä sattuu ja tapahtuu.
Raamatun tarinoissa Jeesuskin oli aikansa bat mitsvan tulosta. Pappi Eli oli varmistanut tytön neitsyyden puhkomalla hänet. Pahaksi onneksi vanhan papin siemenneste oli aktiivista ja Maria-tyttönen tuli raskaaksi.
Juutalaisuudessa alaikäinen tyttö on vain pappien (rabbien) lelu.- huomioitu
Olet sairas korveinvälistä.
Uskonnollinen täysikäisyys on vastuullisuutta tekemisistä, eikä enää olla pentuikäisiä.
Johan meilläkin nuoret haluavat vastuusta elämästä ja niin sehän on jo ikäänkuin kunnia, että saa määrätyn iän täytettyä velvollisuuden, = kuuliaisuuden velvoitteen elämälleen.
Ja vasta avioliitto käsittää yhteiselämän.
Meidän suomalaisten, eli sinunkaltaisten ihmisten tapa on sikamainen elämä.
Siksihän sinun suustasi lähtee esittämäsi saastaisuus ulos, kertoo sydämesi tilasta, eikä ole mitään vastuullisuutta, kuuliaisuutta Herraa kohti.
Siksi pakanoilla ei olekaan mitään Bar ja bat mitsva- juhlaa, kun isien perinnejuhlat pitää lapsensa Molokin kidassa, ja sikakaukalolla syömässä.
Eli ole hyvä vain, ja pidä sontapallosi itselläsi. Kaikki, jotka kieltävät terveen uskon, ei kanna raamatullisen Pyhän nimeä. - Usko-on-mielisairaus
huomioitu kirjoitti:
Olet sairas korveinvälistä.
Uskonnollinen täysikäisyys on vastuullisuutta tekemisistä, eikä enää olla pentuikäisiä.
Johan meilläkin nuoret haluavat vastuusta elämästä ja niin sehän on jo ikäänkuin kunnia, että saa määrätyn iän täytettyä velvollisuuden, = kuuliaisuuden velvoitteen elämälleen.
Ja vasta avioliitto käsittää yhteiselämän.
Meidän suomalaisten, eli sinunkaltaisten ihmisten tapa on sikamainen elämä.
Siksihän sinun suustasi lähtee esittämäsi saastaisuus ulos, kertoo sydämesi tilasta, eikä ole mitään vastuullisuutta, kuuliaisuutta Herraa kohti.
Siksi pakanoilla ei olekaan mitään Bar ja bat mitsva- juhlaa, kun isien perinnejuhlat pitää lapsensa Molokin kidassa, ja sikakaukalolla syömässä.
Eli ole hyvä vain, ja pidä sontapallosi itselläsi. Kaikki, jotka kieltävät terveen uskon, ei kanna raamatullisen Pyhän nimeä.Mitähän mahdoit "huomioitu" tuolla sekavalla sepustuksellasi oikein tarkoittaa? Halusit ilmeisesti kertoa kaikille palstalaisille olevasi vain yksi sekopää muiden kadulla vapaana käyskentelevien ja pakkohoitoa tarvitsevien keskuudessa.
- Kirjakääröt
Job.31:1 Biblia (1776) Minä olen tehnyt liiton silmäni kanssa, etten minä katsoisi neitseen päälle.
- Ihmetellä_täytyy
Miksi Kirjakääröt et rekisteröi nimimerkkiäsi? Olisi kiva lukea Biblia-viittauksesi eri palstoilta aikajanalta.
- Mulkkuja-kaikki
"Minä olen tehnyt liiton silmäni kanssa, etten minä katsoisi neitseen päälle."
Mistä helvetistä sitä tietää, että kuka on neitsyt?
Kadulla tulee vastaan jos jonkinlaista naista. Joku 12-vuotias voi olla jo puhkipantu ja taas joku 50 vanhapiika ei ole koskaan saanut mulkkua?
Sitten sen Babylonian lain mukaan se silmä pitää kiskasta irti, jos vahingossa sattuu osumaan oikeaan ja se olikin oikeasti neitsyt, jota tuli katsottua?
Seuraavana päivänä pitää se toinenkin silmä kaivaa päästä, kun taas ohi meni neitsyt?
Ongelmat olisi ollut helpompi ratkaista niin, että olisi jo lähtötilanteessa kaivanut ne silmät päästään ja varmuuden vuoksi ympärileikkauksessa olisi ihan hyvin voinut kertoa sille leikkaajalla, että leikkaa vain juurta myöten. Mitä sitä turhaan vain nipsasee pienen nahkanpalasen pois?
- Munat-pois-kakusta
Minä panin tuossa aamutuimaan munat taikinaan. Vaimo karjaisi, että ei sinne munia panna, munat pois taikinasta ja sassiin! Minä vastasin, että reseptissä luki, että kaksi munaa taikinaan.
Tällaisia tuomioita pitäisi myös Suomessa antaa hyväksikäyttäjille. Ei pelkästään vain seksuulliseen hyväksikäyttöön syyllistyneille, vaan myös henkinen hyväksikäyttö tulisi kriminalisoida samalle viivalle fyysisen hyväksikäytön kanssa. Henkisellä hyväksikäytöllä kun aiheutetaan usein uhreille vielä monin verroin vakavammat elinikäiset traumat:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/4684538b-bbba-4a10-9124-e385cb4b9e2a_ul.shtml
Nyt kirkot ja lahkot vain suojelevat ja kouluttavat keskuuteensa uusia hyväksikäyttäjiä. Uskonnonvapauden nimissä nämä pikkusieluiset ja pikkutakeissaan käyskentelevät kriminaalit saavat jatkaa rikollista toimintaansa lahkojen sisällä ihan vapaasti Jeesuksen nimessä ja veressä hallelujaata ja aamenta hokien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2075240Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813716SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt663602Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers153528SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun433159Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062360SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412346Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?312194Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan762140Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja922079