Demari työministerinä: 148 000 työtöntä

tulossataas

16

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sikamika

      Se vaan pelkää, että joutuu maksamaan kunnallisveroa ja progressiivisena pääomaveron.

    • seonkaunis

      Ei demareiden ja Ihalaisen toimet sentään kirjoittajan syytä ole, hän kertoo vain totuuden.

    • tyijfnf

      Koskinen valehtelee koska maailmantalous kärsi edelleen vuonna 2008 alkaneesta (Lehmann Brothersin romahdus) lamasta.

    • laurinansiot

      Demarien aikana työttömiä tuli lisää 148 000 eikä tosiasioiden kieltäminen mitään auta.

      • ftyr

        Koska maailmantalous oli lamassa ja toki se vaikutti Suomeenkin.


      • Niin ja nykyinen hallitus yritti helpottaa työpaikkojen lisäämistä. Nyt kokoomuskin on kyllästynyt yrittämiseen ja ammattiyhdistykset uhkaavat taas lakoilla.


    • pelissäänn

      tuon työttömien piilottelun aloitti lipposen hallitus ykkönen laittamalla työttömiä orja työn ynnä kursseille niin sanottu alan pioneeri, sitten kun talous asijat ovat retu perällä niin vaihdetaan puheen aihetta kaiken mailman vähenmistöjen oikeuksiin tasa arvoineen,

    • tulosiirtola

      Sijoitukset eivät tuota ilman, että työttömien ja pienituloisten määrä kasvaa. Työeläkeyhtiöt eivät saa korkoa sijoituksilleen, ellei työntekijöitä panna kortistoon. Työeläkeyhtiöt perustettiin, että hyville veljille saatiin lokoisia hyväpalkkaisia tehtäviä ja tuloeliitti saisi katottomat ökyeläkkeensä. On melkoinen paradoksi pistää eläkkeiden maksajia kortistoon.

    • Mikakokkeli

      Kirjoituksen ansiot kuuluvat Vanhaselle, joka laittoi lainanoton vireille, ja Kataiselle, joka ei ymmärtänyt, että verotulojen laskiessa tyhmien talouspäätösten myötä, velanottoa ei voi lisätä, vaan homma toimii valtiotasolla näin, kun velkaa otetaan, korkojen kasvaessa on veroja korotettava. Nyt EKP:n elvytyksen ja dollarin kurssin takia ollaan oltu huippusuhdanteessa, mutta typerät ihmiset ei käsitä, että ostovoimasta on devalvoitunut 30 % 2014 jälkeen. Varsinainen pommi tulee Sipilän rapauttaman koulutuksen alasajosta amiskoista Helsingin yliopistoon, niin tyhmä edes Katainen ei ollut. Lisäksi aika erikoista syyttää Rinnettä, koska hän edisti rakentamista, jonka työllisyysvaikutuksista nyt nautitaan, montako uutta työpaikkaa kepulien sellutehtaisiin on syntynyt, kokkelien hölmöt metropäätökset kyllä luovat jatkuvasti lisätyötä.

    • niinnedemarit

      Sipilä ei ole rapauttanut senkään vertaa kuin edellinen hallitus, jossa istuivat demarit, vihreät, vasemmisto, kd, kokoomus ja rkp jotka leikkasivat koulutuksesta paljon enemmän kuin tämä hallitus. Kyllä se vaan ay-pomon aikana työttömyys kasvoi ja kasvoi jättimittoihin

    • gifzk
      • määränn

        tilastokeskus tilasi tiselleen monopoli aseman suopeilla laskelmilla, kun taannoin peräti työministeriön laskelman välillä oli sadantuhannen ero työttömyys lukemissa tilastokeskuksen hyväksi.


    • kkkjhsvc

      Jos ihminen tekee muutaman tunnin töitä tarkistelunjakson aikana niin tsadam,, hän ei ole työtön.
      Hallituksen johtajakolmikko kehuu itseään joka väittelyssä ja puhuu p*skaa, vaikka itsekkin tietävät totuuden, eihän ihminen ole työllistynyt, jos TYÖ ei ole sellaista jolla pystyy itsensä elättämään.
      Pas'AN SAA PYYTÄMÄTTÄKIN.

    • ainatöissä

      Oletko ikinä tehnyt töitä. Itse olen aina elänyt tekemälläni työllä, tukia en ole tarvinnut.

    • kauheaasakkia

      Nyt ay-liike jälleen demareiden asialla pyrkii myös saamaan nykyisen hyvän taloustilanteen tuhottua, nuo Suomen tuholaiset nro 1.

      • gogqw

        Kokoomuspersu "tietää".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe