Vaihdatin Autojerryn välittämässä korjaamossa tuulilasin. Täytyy sanoa, että halpa ja hyvä ovat kaksi eri tuotetta.
- Uusi tuulilasi oli likainen, liima- ja ohennetahroja siellä täällä.
- Tuulilasinpyyhkijöiden vivusto oli murjottu niin, että pyyhkijöiden akselien läpivientikumit olivat pois paikaltaan, eivätkä menneet takaisin.
- Pyyhkijät oli asennettu niin, että oikea sulka jäi näkökenttään ja vasen hakkasi sivupalkkiin.
- Lasi ei ollut tiivisteessä.
- Pyysivät tuntia liian aikaisin hakemaan auton ja ulkona piti odotella...sisälle ei saanut jäädä.
- Tarjosivat toisen auton laskua maksettavaksi.
Tästä 123lasifirmasta pyysivät arvostelua/kokemuksia-palstalle kommentit, jotka em. esitin.
Sensuuri iski, ja eivät julkaisseet.
Mielestäni Autojerry liittyi näin tarjoamansa palvelun kanssa samalle tasolle: YKSI TÄHTI (HEIKKO), koska vähempää ei voi antaa.
Autojerryn kokemus
6
411
Vastaukset
- Kfkkffkkfkfkkfkc
Nojaa, eiköhän Jerry välitä ihan kaikkia korjaamoja, että vähän turha heitä syyttää, sen enempää kuin vaikka Googlea, jos Googlella löydät paskan firman.
Samanlainen lasinvaihtokokemus itselläni eräältä Pilkingtonin puljulta, Jerry ei liittynyt asiaan.
Paras olisi aina valita virolainen tai venäläinen duunari, sillä suomalaiset ryssivät yli 50%:sti.- Volvolla
Terve Kfkk
Virolaiset asentajat olivat tuossa 123-liikkeessä työnjohtoa myöten.
Jerry ei julkaise kuin hyvät arvostelut - huonot sensuroi. Jerry piilottelee siis sutta ja sekundaa. Erinomaisen harhaanjohtavaa mainostusta; Siitä närä, ja herne nenässä. - mitäsieniävedät
Volvolla kirjoitti:
Terve Kfkk
Virolaiset asentajat olivat tuossa 123-liikkeessä työnjohtoa myöten.
Jerry ei julkaise kuin hyvät arvostelut - huonot sensuroi. Jerry piilottelee siis sutta ja sekundaa. Erinomaisen harhaanjohtavaa mainostusta; Siitä närä, ja herne nenässä.Öööh, aika paljonkin eri korjaamoilla näkyy negatiivisia palautteita AutoJerryssä.
- Arkans
Missä uskaltaisi vaihdattaa automaattilaatikon öljyn, muualla kuin merkkikorjaamolla?
- Bisnesidea-selveni
Minulla oli etukäteisluulona että Autojerryn kautta saisin todella tiukkaan kilpailtuja tarjouksia. Kaikki tietävät perushuoltojen osalta toinen toisensa hintatason, ja siksi näin digitalisaation aikana kiristävät Jerryn kautta menevät tarjoukset todella tiukoiksi ja edullisiksi.
Mutta Autojerryn businesidea näköjään on, että korjaamon antaman hintatarjouksen päälle Autojerry laittaa oman 15...20% provisionsa. Sitten ilmoittaa nämä hinnat netissä tarjousta pyytäneelle asiakkaalle.
Sain pelkästä öljynvaihto suodattimenvaihto hommasta Autojerryn kautta tarjouksia 110€...135€ haarukassa. Omasta syystäni Tojon öljynvaihtoon vienti viivästyi melkein kuukaudella.
Soitin sitten suoraan tuolla listalla toiseksi edullisimpaan korjaamoon, jonka hinta oli ollut Jerryllä 120 euroa. Puhelimessa heti sanoivat, juu, että suodatin öljynvaihto heillä maksaa 98 euroa. Kävinkin siellä, ja öljynvaihto sujui alle tunnissa.
Eroa oli se 20 euroa, eli noin 20%, joka lienee Autojerryn ottama provisio. Kaksikymppiä on ihan kohtuuraha, eikä sen perään kannata itkeä. Mutta jos olisi joku 500...800 € huoltokorjaus, ja siitä menisi parikymmentä pinnaa Jerrylle, niin se alkaisi jo oikeasti potuttaa. - Anonyymi
Viimeksi tuli ihan asiallinenkin tarjous, jonka käytinkin.
Nyt ei ole tullu, ihan poskettomia hintoja, tunteveloitukset heittelee melkoisesti eri pajojen välillä ollen tosin osalla ok n.70€ tunti. Osien hinnoissa tarjotaan jopa 4 x kertaa kalliimpia osia mitä itse olen katsonut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039