Kuka tietää kertoa mistä johtuu muumioomenat, mustat pilkut omenissa. Satoa tuli paljon, muttei voi syödä?? Puut ovat noin 8 vuotta vanhoja.
OMENAPUU; MUUMIO OMENAT JA MUSTIA PILKKUJA
omenoitaomenoita
4
510
Vastaukset
- ienivr
Ainakin meillä ovat tänä vuonna pihlajanmarjakoiden toukat syöneet omenat täyteen pieniä mustia reikiä. Sitten omenat mätänivät puuhun. Viime vuonna taas sato oli runsas ja hyvänlaatuinen.
- omenoitaomenoita
kiitos tiedosta, mitähän voisi tehdä?
- helppo_juttu
Voisit kokeilla googlaamista
- poltinkarva
Tänä vuonna omenapuissa oli paljon muumiotautia. Parhaiten satoa ja komeita omenia antoivat Solnyshko-omenapuut. Venäläistä Solnyshkoa myydään Siloposken Aurinkoinen nimellä. Muutoinkin kannattaa katsoa mitä lajiketta istuttaa. Uudet suomalaiset lajikkeet ovat alttiita muumiotaudille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706