Kyllä sen nyt tajuan. Sen, että olen tärkeä vain, kun minua tarvitset. Mutta se on ohi nyt. Olen repinyt sieluni rikki vuokseni, olisin antanut toisen käteni sinut saadakseni. Olen ollut sinulle läsnä, kuunnellut, ymmärtänyt, ollut huolissani... Sinä olet pitänyt minua kouluttajana, joka opettaa sinut taas tuntemaan, kasvamaan, puhumaan, rakastamaan. Ja kun aika on kypsä, olet valmis uuteen parisuhteeseen, minun kouluttamanani. Jonkun muun kuin minun kanssani. Näin sen näen.
Tiennyt olet minun tunteeni, silti käytät häikäilemättä hyväksesi alttiuttani sinuun. Huono itsetuntosi on noussut, kun on ollut joku joka välittää ja rakastaa, vaikket itse rakasta takaisin. Miten typerä olen ollut! Miten en ole tajunnut??
Mun kärsivällisyys on lopussa nyt. Olen ihan rikki.
Se on loppu nyt
20
1252
Vastaukset
- tulimieleen
Jos rakastat toista et vaadi koskaan mitään takaisin.
Sellaista on rakkaus, tekee hyvää, ei vaadi mitään.
Mutta jos sulla on joku kolmiodraama niin jätä se paskiainen. - harakkana
Joo ei miestä kannata kouluttaa, ellei aio pitää sitä loppuelämän. Menee muuten opit muille harakoille. Jokaisella kouluttajalla on myös aika yksilölliset mieltymykset opetettavien asioiden suhteen. Pitää panostaa niihin oikeesti tärkeisiin ydinoppeihin, että menevät perille, oppilasaineksen omaksumiskyky kun on kuitenkin tunnetusti rajallinen.
- RakastanSuaOikeasti
Ei todellakaan pidä paikkaansa, vaan olen koko ajan rakastanut vain sinua, enkä halua ketään muuta. Oltaisiin yhdessä tosi onnelliset. Et vain anna mun lähestyä sua vaan lähdet aina karkuun tai vaihdat puhelinnumeroa ym. Voisitko tulla vastaan kun lähestyn sua eikä lähes sina karata. Olet mulle rakas ja kaunein maailmassa
- Miettiväinen
Kenelle tämä viesti on tarkoitettu?
- surulliseltakuulostaa
Onko tämä tapahtunut todellisuudessa vai jossain palsta maailmassa?
- eppäilläsoppiii
Eiköhän se ole tapahtunut vaan aloittajan korvien välissä.
Kenelle oli tällainen viesti? Jos olisi minulle, niin asia ei ole ollenkaan noin.
Sen sijaan välillä tuntuu ihan samalta kuin aloittajasta. Että olin vain sitä varten, että hän pääsisi elämässään eteenpäin. Jonkun toisen kanssa. Että oli kiva, kun rakastan häntä ja kun olisin tehnyt mitä vaan meidän eteen. Ja teinkin, pistin koko elämäni likoon. Mutta en tiedä, oliko hänellä koskaan aikomustakaan mihinkään, vaikka olisin tehnyt mitä.
Minustakin tuntuu, että olen ihan rikki. Tekisi oikeastaan mieli vain mennä jonnekin ja itkeä. Sen jälkeen miettiä, että mitäs nyt.
Tuntuu, etten tee enkä ole tehnyt mitään oikein, vaikka olen yrittänyt mitä ja miten. Syyllistän jatkuvasti itseäni kaikesta, mikä minun olisi ehkä pitänyt tehdä toisin.
En tiedä, onko tämä vain liian monta stressaavaa asiaa sisältäneen päivän ja huonosti nukutun yön seurausta. Mutta alan olla ihan loppu. Jos olen toiveikas, niin putoan aina pimeyteen.Ehkäpä aloittaja kirjoittikin juuri sinulle?
TT ja TH, jos on pitkä yhteinen historia takana,
ja on kasvettu paljon yhdessä,
voi tuntua hukkaan heitetyltä,
että kumpikin lähtee uuteen suhteeseen,
tahkoamaan kaikkea alusta.
- oletväärässä
Sekä oikeassa. Kyllä minä sinusta oikeasti välitän ja haluisin olla sun kanssa.
- Trollivain
Trolli se on.
- Mielikuvitushemmo
Palstarakastaja on aivan pettynyt.
- Luurikouraan
Soita lääkärille ja kysy neuvoja.
- Palstapsykologivarmaan
Itseltään voi neuvoja kysyä, kun vaikuttaa olevan alan asiantuntija.
- Iiihanaasanopanomies
Kuulehan, etkö vieläkään ole ymmärtänyt panomiehen sielun elämää? Sille riittää see että saa torttua monelta:) Haluaa yhdeltä yhtä ja toiselta toista tai oikeastaan haluaa vain torttua mutta kun naiset alkaa lahjomaan ja hoitamaan niin hölmöhän hän olisi jollei ottaisi vastaan kaikkea sitä hyvää. Ja ilman vastalahjaa ykeensä koska naiset luulee kai saavansa jotakin tai koko miehen, hah hah haa. No saahan ne, sitä kikkeliä:) Mikään vaan ei tunnu riittävän eli jokaisen kandee miettiä omia tarkoitusperiään..
- sivustavain
Oletko sä itse jotenkin katkera, kun näin on käynyt sinulle.
- jokokurssipäättyi
Oliko tämä palstakouluttajan viimeisin oppitunti?
Ap. kirjoitit ;
"Sinä olet pitänyt minua kouluttajana, joka opettaa sinut taas tuntemaan, kasvamaan, puhumaan, rakastamaan. Ja kun aika on kypsä, olet valmis uuteen parisuhteeseen, minun kouluttamanani."
Sivullisena vastaan:
Voi kunpa minäkin olisin löytänyt joskus jonkun ihmisen, joka olisi opettanut minua puhumaan tunteistani. Mutta mieheni, ja tapaamani miehet ovat olleet aika hiljaista sorttia, lähes mörököllejä. Mieluummin minä olen saanut puhua ja tuntemuksia kysellä, kuin he.- omarauha
Kenenkään toisen puolesta ei voi elää ja jos asioista ei osata puhua, on kokemus vuosien hiljaisuudesta, niin mitä silloin suhteella tekee?
- narsistitrolli
Jos ihmisestä välittää aidosti ja rakastaa, niin hänelle toivoo hyvää ja sitä, että hän oppisi välittämään itsestään oikealla tavalla suhteessa itseensä. Ihmiset voivat tehdä elämässään myös mokia ja oppia niiden kautta itsestään ja rakastamaan oikealla tavalla.Sä et välitä muista kuin itsestäsi ja tämä on sinulle palstan manipuloiva
- Jasopivammin
Et ois voinut paremmin sanoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367499Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664512Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen573522Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5113298Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361823Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251820- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456