Kokematon vaippailija tarvii apua

Vaippistyty

Moi,
kaipaan kokeneempien vinkkejä!! Täällä 28-vuotias nainen jota jo pidemmän aikaa kiinnostanut vaippojen pitäminen ja etenkin vaippaan pissaaminen ym. Jossain keskustelussa joku sanoi että Tokmannilta saa hyviä vaippoja, no ostin tänään, kokeilin vaippaa ekan kerran ikinä. Lapsille nää on tarkoitettu, laitoin 9 vaippaa päällekkäin mutta tuli sivusta läpi, päästin kyllä isot pisut. Nyt uusi yritys. Tuntuu kyllä hyvältä pissata vaippaan :) mistä kannattaa tilata aikuisille, dreamcare vai?

22

3195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • msuperplus

      Minä ostan aikuisten vaippahousut yleensä Tokmannista, mutta siellä on aika suppea valikoima, joten jos haluaa jotain muuta, niin sitten nettikauppaan. Niitä on useita Dreamcare on yksi, mutta on lukuisia muitakin, Tenakauppa, Metsäpolku ja vaikka mitä. Tuo vaipan pidätyskyky kannattaa testata kotioloissa, ennen kuin lähtee sen kanssa liikenteeseen. Vaippapaketeissa on ne symboolit, jotka antavat joitakin viitteitä siihen. Vuosia olen käyttänytalushousuina pelkästään vaippahousuja, enkä enää osaisi olla ilman. Yleensä ne menevät vaihtoon ihan kuivina, mutta ei sitä koskaan tiedä, mitä saattaa sattua.

    • dreamcaren valikoima on runsas ja monipuolinen . myös kuviollisia löytyy
      teippivaippa on paras isoille määrille.

    • Dreamcare on varmasti hyvä vaihtoehto jos haluat hyvää ja nopeaa palvelua :)

    • Mä_vaan

      Moi Vaippistyty!
      Miten on sun vaippaharrastukses sujunut?

    • vaivaiset.25v.sitten

      Ethän sinä ole kokematon, eihän tuosta ole kuin n. 25 vuotta kun olet viimeksi paskonut vaippoihisi :D

    • Moi,Dreamcare on kyllä erinomainen kauppa,hyvä valikoima erilaisia vaippoja. Todella isoja ja imukykyisiä,mukavia yllä. Muovihousut tai body on hyvä pitää päällä jos haluaa olla kunnon vaipoissa.

      • Anonyymi

        mulla tenan mallisto vyö teippi housu ja surakaide lisäimuna ja jupsuit haalareita annan kastua läpi


    • Vaippojen lisäksi muovihousut ja kunnon sadekamppeet,kumisaappaat jalkaan niin on oikein mukavaa viettää aikaa..Mahtuu paljon noihin käyttämiini vaippoihin.

    • Vaippis

      Mä tykkään muovisesta vaippaliinasta.

      • Pic.colo

        Onko muovisia vaippaliinoja nykyisin myynnissä?


    • NahkaJaKumiKäy

      No,jokainen taaplaa tyylillään... Mutta makaa useampi viikko sairaalassa ja hoitsut ei päästä vessaan,vaikka itse tuntisit kykeneväsi,kuse ja pasko siinä sitten vaippoihin,kyllä aikuista ihmistä nöyryyttää ja alentaa,joten en ymmärrä...
      -Ei jatkoon! Vaikka monet jutut ymmärränkin kiihokkeena...

    • kakkatuli

      Kyllä kunnalliskodissa löytyy harrastusta tahtoi tai ei näitä ELBIMPOOOOO juttuja.Paskoo housuun terveenä?

    • Hei.

      Minä ostan vaippoja Dreamcarelta, mukava kun on kotimainen kauppa ja saa tuohon pakettiautomaattiin nopeasti. Hyvä teippivaippa on paras ja muoviset vaippapöksyt on hyvä olla ettei tarvi pelätä vuotoja jos vaippa alkaa olla jo liian täynnä. Polyuretaanipöksyt hengittävät eivätkä hiosta kuin muovipöksy, mutta muovipöksyjä saa kivoilla printeillä, lahkeensuun leveät resorit ovat minun mieleen, antavat istuvuutta. Vaipat tuntuvat mukavalta mutta mielestäni vaippapöksyt juuri viimeistelevät kokonaisuuden. Pöksyjä olen tilannut tuolta, sieltä saa myös söpöjä aikuistenkoon vauvabodyja.
      www.saveexpress.de/de/inkontinenz-mehrweg?p=1

    • 123876

      Joudun käyttämään jatkuvasti katetria ja joskus tulee ohivuotoja. Siksi olen käyttänyt usein vaippahousuja tai naisten siteitä. Vaippahousut ovat Tenanja siteet , no naisena tiedät mikä on paras malli joka päivä pidettäväksi.

      • Anonyymi

        Buuaahaa 😂 🤣


    • Anonyymi

      sulla pitäs olla muovittomia surakaide vaippoja mulla olis mut miten sais lähetetyä olen uusi tälläsivustolla

      • Anonyymi

        Voi hemmetti sentään painukaa sirkukseen vajakit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hemmetti sentään painukaa sirkukseen vajakit

        Vaippa kokeilut on eriasia kun että joutuu oikeasti olemaan niissä,se ei nöyryytä ketään kun ihan omissa oloissaan niitä käyttää.
        Ei siitä vanhainkotien asukit tiedä yhtään mitään.
        Aivan sama kun käyttää jotian naisten vaatteita,sitäkään ei muut tiedä


    • Anonyymi

      Meitä on tosiaan joka junaan, 2 vuotiaina useimmat lopettelee vaippahommat ..

    • Anonyymi

      No...joka tapauksessa, jotkut käyttävät kaiken aikaa vaippahousuja (syyt eivät kuulu muille). Ja jotkut haluaisivat tietoja kokeneilta. Vaippahousuja on saatavilla marketeissa. Yksinomaan naisille tarkoitettuja on useita merkkejä ja molemmille sukupuolille on muutamia: K-marketeilla on omaa merkkiä, joka on lähes puolta halvempi, kuin Tena, joita on kaikissa kaupoissa, ja on erittäin hyvälaatuinen. Myös S-ryhmällä on myynnissä samanhintainen, hyvä tuote, Caroli. Teippi-tai vyövaippoja ei taida olla missään tavallisessa marketissa. Tokmannilla on Tenan kouruvaippoja. (myös Caroli-housuvaippaa). Kannattaa kokeilla. Näin kesäkuumalla saattaa tulla hiki, joten vanha kunnon talkki on hyvä konsti pitää haarat kunnossa. Ja sitten tuo kokeilu, kaikkia merkkejä kannattaa kokeilla ainakin kerran niin, että antaa tulla kaikki pissat vaippaan ja jatkaa normaalitouhuja. Tämä siksi, ettei tule sitten vahinkoja pahassa paikassa.

      • Anonyymi

        Ymmärrän vaippojen käytön pikkulapsilla ja vanhuksilla, tai jos alapää valskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän vaippojen käytön pikkulapsilla ja vanhuksilla, tai jos alapää valskaa

        Se on ihan sama kuka käyttää ja mitä kunhan menää laillisia teitä!
        Vanhus tai pidätyskyvytön EI tiedä jonkun fetisseistä mitään eikä päinvastoin.
        Enemmän maailmassaaiheuttaa ongelmia huumeet kuin vaipat.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe