muisto viime viikolta
Kerro jokin
24
778
Vastaukset
Kuu paistoi kirkkaasti yöllä, usva nousi maasta ja höyry hengityksestä.
- Knainen
Olisi montakin muistoa kerrottavana mutta nyt kun vähensin vaatteet aika vähiin ja menin peittojen alle sänkyyn niin mieleen tuli eräs ilta kun otin sängystä päiväpeittoa pois ja kiljasin koska löysin sängystäni hämähäkin..
Jotenkin hyvin epämieluisa ajatus kun sitä ajattelee
Enpä ole sen jälkeen parvekkeen oven kautta asuntoa tuulettanut tehostaakseni ilmanvaihtoa
Mun inhokki ötökkä nro 1 on hämähäkki ja sieltä ryhmä lukit.
Onneks tuo oli joku pieni musta hämäri ja siitä selvisin yksin.
Lukki häätäis mut pois kotoo jonkun muun sohvalle unille- Knainen
Kahviakiitos kirjoitti:
Hyih.. hakkasithan muussiksi?
Mulla on jyrsijät.Joo. Juoksin keittiöön hakemaan sanomalehden jonka rullasin rullaksi ja sillä hakkasin hämärin rikki. Kiljuin vielä vähän hysteerisenä itsekseni ääneen että ”kuole ! Kuole nyt”
Naapureilla olis ollut miettimistä jos kuulu et ketä mä oon murhaamassa
Sit mä viimeistelin hämähäkin murhan siivoamalla ruumiin osaset pois talouspaperilla ja vedin ne vessasta alas
Sen jälkeen olo oli turvallinen mutta karttelin ” murhapaikkaa ” monta tuntia - eiksniin
Knainen kirjoitti:
Joo. Juoksin keittiöön hakemaan sanomalehden jonka rullasin rullaksi ja sillä hakkasin hämärin rikki. Kiljuin vielä vähän hysteerisenä itsekseni ääneen että ”kuole ! Kuole nyt”
Naapureilla olis ollut miettimistä jos kuulu et ketä mä oon murhaamassa
Sit mä viimeistelin hämähäkin murhan siivoamalla ruumiin osaset pois talouspaperilla ja vedin ne vessasta alas
Sen jälkeen olo oli turvallinen mutta karttelin ” murhapaikkaa ” monta tuntiaMutta ajattele sitä että onneksi Suomessa ei ole myrkkyhämähäkkejä.
- Knainen
Olisin varmaan saanut sydärit ja kuollut jos se ois ollut joku nyrkin kokoinen myrkyllinen hämähäkki !
Kuvatkin niistä jo saa aikaan hyvin ikäviä fiiliksiä
- Omavalta
Pimppa kipeänä oudoksesta. Alkaa jo parantua PIKKU HILJAA...
- eitosintuiskuakiitos
Se kun "pummasin" kyydin eräältä kauniilta neidiltä, olisin viihtynyt kyydissä pidempäänkin hänen laulua kuunnellen :)
- DoWeKnow
Sä oot sitte se salakatselija/kuuntelija. ;)
- eitosintuiskuakiitos
DoWeKnow kirjoitti:
Sä oot sitte se salakatselija/kuuntelija. ;)
Lauantaina tapahtui tuo :)
- HuoliHuomisesta
Verho
Tulit vastaan ja annoit sydämmen
- Enkerro
Valokuvamuisti hämmästytti
- liian_harvoin_näemme
Erään miehen katseet ;) Niihin silmiin voisin uppoutua pidemmäksikin aikaa, pidän näkemästäni. Hän todella onnistui piristämään päivääni. Jäi vain mietityttämään, mitä tuo mies ajattelee.
- Kiitos
Hiekkaranta
- Sitähän_se_kaikki_on
Ikävä sumentaa muistia mutta oli ihana kohtaaminen hänen kanssa..
Ei oltu nähty pitkään aikaan ja tuntui että kummatkin oli odottanut toisensa näkemistä , aivan kun olisi ollut sovittu tapaaminen .
Tuli hyvä tunne hänestä..
Hän katsoi minua silmiin sillä tavoin kuin olisi ollut jotain syvempiä tunteita minua kohtaan..- yewye
Kuin ajatukseni.
- Syvätulkko
Joo, mutta onko sinulla syvempiä tunteita häntä kohtaan?
- Sitähän_se_kaikki_on
Syvätulkko kirjoitti:
Joo, mutta onko sinulla syvempiä tunteita häntä kohtaan?
No ON💓😍 tietenkin..
- Sitähän_se_kaikki_on
Sitähän_se_kaikki_on kirjoitti:
No ON💓😍 tietenkin..
Tarkennusta vielä että naisen ajatuksissa on A mies..
- Minullaonitkupäivää
Luin aamulla lehteä ja sydän pakahtu. Menin slaa itkemään..
- Enkelinkanssa
Tiesitkö, että pyörällä voi kaatua kauniistikin, satuttamatta ollenkaan itteään.
- Toteutukoontoiveesi
Syötävän hyvännäköinen mies ajeli komealla mesellä ohi. Jäi lämmin tunne:)
- KyökkiKarri
Ai. Sä oot varmasti se Someron salagrillaaja.
Viimekshän siel paistettiin koiraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433384Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan162545Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3672477Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811710- 861385
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541060SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs69966- 74915
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.25742Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4694