Tori ilmoitus hylky huvin vuoksi.

Hylkyy

Eli tori voi hylätä ilmoituksia jos ilmene sääntö rikkomuksia mutta tästä kyllä ilmene että ne hylkä joka tapauksessa vaikka ei oliskan sääntö rikkomuksia.

Huomioithan, että jättämällä ilmoituksen sitoudut noudattamaan palvelun ehtoja, ja Tori.fi voi missä tahansa vaiheessa muokata tai pyytää ilmoituksesi tietoihin korjauksia, tai hylätä ilmoituksesi mikäli sääntörikkomuksia ilmenee. Pyydämme lisäksi huomioimaan, että yöllä jätettyjä ilmoituksia julkaistaan osittain seuraavana aamuna.

Ilmoituksen hylkäämisen syy:

Tori.fi varaa oikeuden hylätä ilmoitukset, jotka eivät vaikuta realistisilta. Ilmoitustasi ei pidetty realistisena, todennäköisesti keskimääräistä selvästi alhaisemman hinnan tai epärealistisen tarjouksen vuoksi. Tästä syystä ilmoitustasi ei voida julkaista.

Ilmoituksen tiedot

Osasto: Viihde-elektroniikka, Audio ja musiikkilaitteet, Myydään
Otsikko: Harman Kardon Signature 1.5

Ilmoitusteksti:
Myydän Harman Kardon Signature 1.5 2 kanava pääte vahvistin sillä tavalla että otettan vaidossa huonompi ja halvempi 2 kanava pääte vahvistin ja väliraha nouto ja koe kuntelu ja yteyden otot soitamalla ja viestillä.

Hinta: 123 456 euroa

22

6500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taaaaas

      Hei,

      Kiitos Toriin jättämästäsi ilmoituksesta. Valitettavasti emme kuitenkaan voineet julkaista sitä, sillä tällä hetkellä ilmoituksesi ei ole Tori.fi-palvelun sääntöjen mukainen.

      Ilmoituksen hylkäämisen syy:

      Tori.fi-sivustolla on rajoituksia tiettyjen tavaroiden ja palvelujen myymisen ja ostamisen suhteen. Ilmoituksesi sisältää jonkin näistä palvelussamme kielletyistä tuotteista tai palveluista, eikä sitä näin ollen voida julkaista. Rajoitamme tiettyjen tuotteiden myyntiä kauttamme, koska pyrimme pitämään Torin koko perheelle soveltuvana sivustona. Tämän tyyppisiä rajoituksia käytämme mm. tiettyjen aseiden, palveluiden sekä lemmikkieläinten kohdalla. Näet listan kielletyistä tavaroista ja palveluista täältä: http://tuki.tori.fi/hc/fi/articles/202495761-Kielletyt-tavarat-ja-palvelut

      Ilmoituksen tiedot

      Osasto: Tietokoneet ja lisälaitteet, Tietokoneohjelmat, Myydään
      Otsikko: Win 10 64 bit levy ja levyasema.

      Ilmoitusteksti:
      Myydän windows 10 64 bit home ja pro käyttö järjestelmä asennus levy ja levy asema nouto tai lähetys yhtyden otot sähköpostin.

      Hinta: 20 euroa

      Tässä on taas lisä näidden tori sääntöjen tulkkinasta eli toi ilmoitus tuote ei sovellu perhelle eli minun mielestä kyllä joka perhessä on tietokone ja jos tule viruksia niin käyttö järjestelmä joutu uudellen asentaman eli itse myös tunnen teini ikäisiä mitä asenta tarvitaessa käyttö järjestelmä uudelle eli kyllä tämä sopi perhelle mutten ne teinit joutu ostaman asennus levy jostain tietokone likkestä tai huollosta eli toi on huollosta saattu kun piti asenta käyttö järjestelmä ja cd asema on sittä varten että joka tietokonessa ei ole sellaista eli sen voi käyttä sellaisenan jos esim poltta cd levyjä tai asenta tietokonesen jotain levylttä sinä on vain lisänä toi asennus levy en ollekan ymärrä toi tori mielipite että ei sovellu perheliselle.

      • Anonyymi

        tuossa ilmoituksessa ja sen jälkeisessä tekstissä on todella kamalia kirjoitus- ja yhdyssanavirheitä. Kannattaisi hieman perehtyä suomen kielioppiin ennen kuin kirjoittelee tuollaista. Myös välimerkit (piste ja pilkku) on keksitty.


    • mitämittä

      Mitenk öhän toi on mahdol lista! Tori on kylä mieli valtanen!? Herättys torin yläpitto!..!

    • Pasikl67

      Noi kaikki mainitut ilmotukset on täyttä paskaa. Ihan syystä poistettu. Hyvä, että sitä moderoidaan edes vähän.

    • Tori

      Minulla on teidän toimiston osoite minä tulen käymän jos ei puhelimessa saa sovittua asia

      SCM Suomi Oy
      Keskuskatu 1 b
      00100 Helsinki
      050 33 97 349

    • Mielivaltainen

      Noi kaikki mainitut ilmotukset on täyttä paskaa. Ihan syystä poistettu. Hyvä, että sitä moderoidaan edes vähän

      Sinä olet itse yhtä mieli valtainen trolli kun tori.:(

    • Kuitti

      Ne teke usein niin että ne ei ollekan perustele eikä myöskän julkaise kun noi perustelut on niin huonoja että ne tavallan nillä kirjoitta kuittia sittä että toiminta on mielivaltaista.

    • Pasikl67

      Tori on kuitenkin mielestäni tarkoitettu tavaran ostoon ja myyntiin. Jos haluaa keskustella, niin esimerkiksi tämä foorumi on siihen parempi.

      Tuo eka ilmoitus on kesken. Jos ei tiedä tavaralle hintaa, niin kannattaa vielä miettiä tai laittaa esim. 100€/tarjous.

      Kukaan koko maailmassa ei tiedä, mitä tuossa toisessa ilmoituksessa myydään. Ilmeisesti jotain poltettua windowsin asennusmediaa? Tämän voi kuitenkin ladata itse ilmaiseksi vaikka muistitikulle, jos on laillinen aktivointikoodi. Muuten tämän joutuu ostamaan kuitenkin.

      Torissa on jo nyt paljon paskaa ja myytyjä tavaroita ja ilmoitukset vain roikkuu. Ihan hyvä, että niitä edes vähän katsotaan. Tarkoitus olisi, että kauppa käy eikä vain jutella. Jos ilmoitus ei kelpaa, niin kannattaa lukea itse se läpi ja miettiä, ostaisiko itse vastaavan ilmoituksen perusteella jotain.

    • Tori

      Olen yrittänyt ilmoittaa Tori.fi sivulla jatkuvasti myynti-ilmoituksen, mutta josta syystä ne päättä jättää sen ilmoittamatta. Olen tehnyt kaiken sääntöjen mukaisesti. Sanokaa mikä sivu olisi vähän järkevämpi.

    • jooooo

      JOOOOO on niillä aika järjetön tapa käsitellä ilmoituksia. oma ilmoitus ei ollut realistinen, kun ilmoitin basso kitarasta seuraavaa. otsikko: GIBSON sg mallinen basso 70 luvulta. TARKEMPI KUVAUS. Gibson sb-450 ehjä ja toimiva basso. HINTA 1234€

    • Anonyymi

      Sain HYLKY ilmoituksen. GTM aika VIROSSA ovat torin hylky palvelijat.
      Eivät osaa Soome kiiltä..
      Lopuksi oli sivullinen hylkyjä ja hyväksyntiä tarkistin ilmoitukseni 5kpl joista 2 puuttu!

    • Anonyymi

      Aivan karmea paikka yrittää myydä en suosittele kuin sadoamaokistisesta ilmoittelun yrittämisestä nauttivalle
      ilmoituksen julkaisu on 100% rulettia tutultani poistettiin juuri kaikki ilmoitukset mitään selitystä ei tullut uuden kun yrittää laittaa tulee sama ilmoitus vanha täytyy ensin poistaa ... itsellä oli vastaavia kokemuksia oli kuulemma liian hyvät kuvat kun väittivät eyyä olen kopionut jostain
      eli ottakaa huonompia kuvia (oikeus kuviin kuuluu julkaisun jälkeen smc firmalle) kuten myös kaikki muukin mitä sinne kirjoitat osoite tiedoista pankkitili tiedoista lähtien

      • Anonyymi

        Tori.fi, tekee hylkyjä myöskin minulla. Jos uusin vanhoja poistuneita ilmoituksia uudelleen, niin saan hylyn, juurikin tuollatavoin että, vanha ilmoitus pitää poistaa ensin!!!!???? Eli.... nyt tarvitsisi todella löytää toinen kauppapaikka myydä! Kellään ehdotuksia?


    • Anonyymi

      Ärsyttää itseäkin!

      Mikä tässä on väärin?

      Ilmoituksesi tiedot
      Osasto: Polkupyörät ja pyöräily, Muut pyörät, Myydään
      Otsikko: Liila Jopo

      Ilmoitusteksti:
      Myydään liila 24 tuuman Jopo, ollut varastossa säilytyksessä. Takarengas pitää vaihtaa, kumi ilmeisesti puhki, muuten hyvässä kunnossa. Vaihto jää ostajalle, huomioitu hinnassa. Runkolukkoon 2 avainta
      Hinta: 140 euroa

      Ja hylättynä tullut nyt 2 kertaa

      • Anonyymi

        Helkama Jopo 24

        Myydään Helkama Jopo 24
        -Väri liila
        -kumi puhki
        -mukaan lukko, johon 2 avainta

        Hp:140€

        Tähän vielä selkeä itse otettu kuva ja kauppa käy


    • Anonyymi

      Hyvä, että poistelevat noita.

      Lukekaa itse ne ilmoituksenne.

      Sisällöttömällä tai hinnattomalla ilmoituksella ei ole kellekään mitään arvoa.

    • Anonyymi

      Suomessa olisi tilaus samanlaiselle mutta parannetulle sivustolle, esim automaattisesti ilmoitukset, vapaaehtoinen palautejärjestelmä /

      Aukaisija olisi muutaman vuoden päästä miljonääri kun voisi myydä jollekin suomalaiselle isommalle mediatalolle kun suosio kasvanut. Ja ulkomainen tori.fi menettää suosiota.

    • Anonyymi

      Tori on täys paska.Bumerangina takaisin,vaikka ihan sääntöjen mukaan tehty.

    • Anonyymi

      Joo on kyllä älytöntä kun ei saa ilmoitettua ei sitten millään. Puhelimen olen yrittänyt myydä.

      Otsikko: iPhone 11 64GB

      Lahjaksi saatu, mutta minulle tarpeeton musta iPhone 11 64GB. Puhelin on avaamattomassa paketissaan. Kuitin saa mukaan, takuuta vuosi jäljellä.

      Vain nouto.

      Hinta 500e

      Siis mikä tässä on sääntöjen vastaista? Kuvat ovat yksi kuva, jossa kädessäni tämä puhelin pakkauksessaan ja pari lisäkuvaa. Olen koittanut eri kuvilla, ettei lue mitään merkkiä ykköskuvassa koska se ei ole sääntöjen mukaista. Mutta millään tavalla ei hyväksytä ilmoitusta. Kuitti tulee mukaan sillä olen äidiltäni saanut kyseisen puhelimen ja tietysti takuukuitin myös.

      • Anonyymi

        Täysin paska sivu


    • Anonyymi

      Vituttaa kun yrittää myydä oikeasti tavaraa nii se hylätään mutta sitten näkee näitä läppä ilmotuksia missä joku myy sangollisen vettä missä on porkkana sisällä eli ”käytetyn lumiukon” jollain miljoonalla eurolla niin läpi menee

    • Anonyymi

      Ei voi olla noin vajakkeja tarkastamassa. Kiusantekoahan tuo selvästi on.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe